Perlička: motokára s osmiválcem, no proč ne

Hledáte maximum zábavy za volantem? Nejlepší poměr hmotnosti a výkonu? Nebo tu nejšílenější jízdu? Pak máme malý tip.

Zkuste si postavit malé vozítko a do něj dejte osmiválec. Že je to vražedná kombinace? Ano je, ale komu by to vadilo. Dnes vám představíme trochu větší motokáru, která měří necelé dva metry. Do ní nasadili osmiválec s výkonem 380 koní. Celé přemisťovadlo pak váží solidních 385 kilogramů a poměr hmotnosti a výkonu je pak fantastických 1,01 kg/k, což je výsledek jako u Formule 1.

O tom jak tato střela jezdí nemám žádné informace, ale pevně věřím, že zážitek to musí být ohromný. Pekelné zrychlení, fantastické přetížení v zatáčkách to natře nejspíše každému supersportu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků