Perlička: motokára s osmiválcem, no proč ne

Hledáte maximum zábavy za volantem? Nejlepší poměr hmotnosti a výkonu? Nebo tu nejšílenější jízdu? Pak máme malý tip.

Zkuste si postavit malé vozítko a do něj dejte osmiválec. Že je to vražedná kombinace? Ano je, ale komu by to vadilo. Dnes vám představíme trochu větší motokáru, která měří necelé dva metry. Do ní nasadili osmiválec s výkonem 380 koní. Celé přemisťovadlo pak váží solidních 385 kilogramů a poměr hmotnosti a výkonu je pak fantastických 1,01 kg/k, což je výsledek jako u Formule 1.

O tom jak tato střela jezdí nemám žádné informace, ale pevně věřím, že zážitek to musí být ohromný. Pekelné zrychlení, fantastické přetížení v zatáčkách to natře nejspíše každému supersportu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků