Perlička: motokára s osmiválcem, no proč ne

Hledáte maximum zábavy za volantem? Nejlepší poměr hmotnosti a výkonu? Nebo tu nejšílenější jízdu? Pak máme malý tip.

Zkuste si postavit malé vozítko a do něj dejte osmiválec. Že je to vražedná kombinace? Ano je, ale komu by to vadilo. Dnes vám představíme trochu větší motokáru, která měří necelé dva metry. Do ní nasadili osmiválec s výkonem 380 koní. Celé přemisťovadlo pak váží solidních 385 kilogramů a poměr hmotnosti a výkonu je pak fantastických 1,01 kg/k, což je výsledek jako u Formule 1.

O tom jak tato střela jezdí nemám žádné informace, ale pevně věřím, že zážitek to musí být ohromný. Pekelné zrychlení, fantastické přetížení v zatáčkách to natře nejspíše každému supersportu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků