Perlička: motokára s osmiválcem, no proč ne

Hledáte maximum zábavy za volantem? Nejlepší poměr hmotnosti a výkonu? Nebo tu nejšílenější jízdu? Pak máme malý tip.

Zkuste si postavit malé vozítko a do něj dejte osmiválec. Že je to vražedná kombinace? Ano je, ale komu by to vadilo. Dnes vám představíme trochu větší motokáru, která měří necelé dva metry. Do ní nasadili osmiválec s výkonem 380 koní. Celé přemisťovadlo pak váží solidních 385 kilogramů a poměr hmotnosti a výkonu je pak fantastických 1,01 kg/k, což je výsledek jako u Formule 1.

O tom jak tato střela jezdí nemám žádné informace, ale pevně věřím, že zážitek to musí být ohromný. Pekelné zrychlení, fantastické přetížení v zatáčkách to natře nejspíše každému supersportu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků