Perlička: kde je předek a kde zadek?

Auta s „čumákem” na obě strany se sem tam ve světě tuningu objeví. Ovšem dnešní dílo má s naší zemí (výjimečně) mnoho společného. Zřejmě student, který u nás byl na výměnném pobytu chtěl, mít také svůj vlastní Ikarus „kloubák”, a tak si pořídil dva Chevrolety série 3500 z roku 1998 a spojil je v jeden.

Tedy přesněji uřezal korbu za kabinou a v tomto místě oba vozy spojil. Těžko nyní říci kde je předek a kde zadek, ale z fotek to vypadá, že řídit lze jen z jedné kabiny, protože kola se vytáčí jen na jedné straně.

Ať tak či onak, výsledek je opravdu zajímavý a i když není interiér dotažen do luxusních detailů, přijet něčím takovým před diskotéku, tak by byl opravdu fičák.

A to nejlepší na závěr. Tato kloubovka z Ameriky je totiž na prodej. Pokud se vám líbí, stačí zavítat na web prodejce, který naleznete zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ikarus poamericku
Řídili jsme nové Porsche Taycan Cross Turismo: Letí na silnici, dovádí v terénu!

Porsche Taycan Cross Turismo

Dostali jsme příležitost vyzkoušet nový přírůstek do elektrické rodiny Porsche Taycan. Je praktičtější a neztratí se ani mimo zpevněné cesty.

včera | Stanislav Kolman | 4 příspěvky
TEST Subaru Forester 2.0ie-S ES Sport: Pozor, vezu rybičky!

Subaru Forester ES Sport

Subaru Forester se nyní prodává i ve verzi Sport. Nečekejte ale žádné turbohrátky, tohle je hraní si s barvičkami.

9.  5.  2021 | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line: Bejby nebude sedět v koutě!

Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line

Městskou krabičku se sportovním vzhledem asi nebudou všichni brát úplně vážně. V Hyundai i10 se 100koňovým přeplňovaným motorem se však skrývá víc, než se na první pohled zdá.

7.  5.  2021 | Jan Mička