Perlička: kde je předek a kde zadek?

Auta s „čumákem” na obě strany se sem tam ve světě tuningu objeví. Ovšem dnešní dílo má s naší zemí (výjimečně) mnoho společného. Zřejmě student, který u nás byl na výměnném pobytu chtěl, mít také svůj vlastní Ikarus „kloubák”, a tak si pořídil dva Chevrolety série 3500 z roku 1998 a spojil je v jeden.

Tedy přesněji uřezal korbu za kabinou a v tomto místě oba vozy spojil. Těžko nyní říci kde je předek a kde zadek, ale z fotek to vypadá, že řídit lze jen z jedné kabiny, protože kola se vytáčí jen na jedné straně.

Ať tak či onak, výsledek je opravdu zajímavý a i když není interiér dotažen do luxusních detailů, přijet něčím takovým před diskotéku, tak by byl opravdu fičák.

A to nejlepší na závěr. Tato kloubovka z Ameriky je totiž na prodej. Pokud se vám líbí, stačí zavítat na web prodejce, který naleznete zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ikarus poamericku
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků