Perlička: kde je předek a kde zadek?

Auta s „čumákem” na obě strany se sem tam ve světě tuningu objeví. Ovšem dnešní dílo má s naší zemí (výjimečně) mnoho společného. Zřejmě student, který u nás byl na výměnném pobytu chtěl, mít také svůj vlastní Ikarus „kloubák”, a tak si pořídil dva Chevrolety série 3500 z roku 1998 a spojil je v jeden.

Tedy přesněji uřezal korbu za kabinou a v tomto místě oba vozy spojil. Těžko nyní říci kde je předek a kde zadek, ale z fotek to vypadá, že řídit lze jen z jedné kabiny, protože kola se vytáčí jen na jedné straně.

Ať tak či onak, výsledek je opravdu zajímavý a i když není interiér dotažen do luxusních detailů, přijet něčím takovým před diskotéku, tak by byl opravdu fičák.

A to nejlepší na závěr. Tato kloubovka z Ameriky je totiž na prodej. Pokud se vám líbí, stačí zavítat na web prodejce, který naleznete zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ikarus poamericku
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků