Perlička: kde je předek a kde zadek?

Auta s „čumákem” na obě strany se sem tam ve světě tuningu objeví. Ovšem dnešní dílo má s naší zemí (výjimečně) mnoho společného. Zřejmě student, který u nás byl na výměnném pobytu chtěl, mít také svůj vlastní Ikarus „kloubák”, a tak si pořídil dva Chevrolety série 3500 z roku 1998 a spojil je v jeden.

Tedy přesněji uřezal korbu za kabinou a v tomto místě oba vozy spojil. Těžko nyní říci kde je předek a kde zadek, ale z fotek to vypadá, že řídit lze jen z jedné kabiny, protože kola se vytáčí jen na jedné straně.

Ať tak či onak, výsledek je opravdu zajímavý a i když není interiér dotažen do luxusních detailů, přijet něčím takovým před diskotéku, tak by byl opravdu fičák.

A to nejlepší na závěr. Tato kloubovka z Ameriky je totiž na prodej. Pokud se vám líbí, stačí zavítat na web prodejce, který naleznete zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ikarus poamericku
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků