Perlička: jeep z lepenky, aneb každý podle svého

Existuje nespočet možností, jak propagovat své výrobky a jak na sebe upozornit. Svaz výrobců vlnitých lepenek, SVVL se rozhodl pro velmi netypický postup, jak lidi seznámit se svými produkty; představil veřejnosti projekt jeepu, který postavil modelář Jan Zetek. Jedná se o celolepenkovou karosérii z vlnité lepenky postavené na podvozku z lepenky. Nový jeep dostal jako sériovou výbavu lepenkové sedačky, neměkčenou lepenkovou přístrojovou desku a zcela nečekaně je obut do lepenkových pneu, jenž jsou nasazeny na kolech jak jinak, než z lepenky.

Dle dostupných informací nový automobil není potřeba vozit do myček, jelikož při kontaktu s vodou se stejně rozpustí, z čehož nemusí mit obavu ekologové, protože veškeré použité materiály jsou vysoce ekologické a tak není třeba řešit případné znečištění přírody. Celý vůz je vyroben z 30 kg vlnité lepenky v ceně 100 000 Kč a k vidění bude postupně v celé ČR na různých výstavách. 

Poznámka: Zda bude k automobilu dodávána sada nůžek, lepící pásky a rezervní zásoby lepenky pro tunerské a individuální úpravy se mi nepodařilo zjistit.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků