:-D:-D:-D autorevue je většinou takový souhrn zpráv, co ostatní uveřejnili v uplynulém týdnu;-) jo ještě jsme to nikdo neviděli
Je to urcite iba nalakovane a nalinkovane,ved si predstavte ako dlho by trvalo vytvarovat zlate platy podla miesta na ktore ho chcete upevnit.Pri takej praci (urcite by bolo kvantum odpadu) by material tvoril len zlomok ceny,najviac by stalo vyrobenie a upevnenie platov.Ako poznamenal kolega - linky nie su dokoncene a vsetky "skrutky" maju drazku presne rovnako natocenu,takze jasna malba...
Nezkoumal jsem jestli je to tak nebo tak, ale určitě to nebudete těmi šroubky přidělané, ty jsou jen jako dekorace. A s tím tvarováním by také nebyl problém, protože v tomto směru se se zlatem pracuje velice pohodlně. A vůbec neuvažujte o upevnění plátů zlata - nejde o pláty, ale tenké plátky. Víte jak je pozlacená střecha národního divadla? Jen do hmotnosti tam toho asi nebude ani těch 18 kg. Což možná ve skutečnosti nebude ani na tom autě.Jinak bych asi moc nevsázel na pravdivost toho článku - při takové investici do designu vozu bych určitě věnoval nějaký ten zlomek peněz na tomu odpovídající disky kol.
no, da sa to spravit velmi pohodlne. Odmontuje sa kasna, obrusi sa kompletne lak, aby zostala cista ocel, a potom sa zlato nanesie galvanickou metodou. Velka galvanovna s tym nema problem, navyse, toto je male auto.Ostatne sa dolesti, maliar dotvori ornamenty a imitacie srobikov, hotovo. Akurat mam strach, ked pri tej tenkej vrstve chyti kamienok, tak to ma hned obnazenu ocel a moze korodovat. Cize mozno je na tej vrstve zlata este nejaky ochranny lak, pripadne nejaka tvrdena zivica, neviem, co by na to chytilo lepsie.
To je zase blábol - 18 kg zlata, každej, kromě autora článku asi poznal, že je to nastříkaný.
len preto, ze ty to mas v nicku, tak este neznamena, ze vsetko je striekane. O galvanoplastike si asi este nepocul, alebo si vynechal ten rocnik zakladnej skoly, konkrente predmet fyziku, kde sa to ucilo ;-)
a ako si to spoznal? :-D ty odbornik :-Dhttp://www.research.gold.org/news/2008/07/09/story/9702/from_russia_with_a_gold_porsche
Ano, to je skutecne velmi duveryhodny zdroj...."The Porsche Carrera can reach 289 miles per hour and has a 3.6-litre engine"
no to asi nemali byt mile :-|
Podívej se na detail nad výfukem - ty čáry nejsou dotažený do konce
to mu zavidis az tak, ze ani nechces pripustit ze to je pravda?:-D
Nemám co závidět, nápad je to zajímavej, já bych si to na svý auto nedal, ale najde se dost lidí, kteří se mne budou ptát, jestli bych to taky dokázal - odpověd: ano, když to někdo zaplatí
ani ja ani sa mi to nepaci, ale nemusi to hned byt fake
Přesně tak nromání nástřik , zase jedna novinářská kachna asi jako ta údajně stříbrná A8 nějakýho šejka a přitom to byl jen vyleštěný Al ;-)
Ano já odborník - chceš to taky na svý auto?
Lidi nemaji co zrat a nejaky potapany rus si obklada auto zlatem... Kde ten svet speje.
Správně Česky je to: KAM ten svět spěje. Varianta "kde ten svět spěje" není nářečí ale chyba ve skloňování. Bohužel poslední dobou takhle prasí češtinu kde kdo...
No to teda JE nářečí, na Slovácku se tak mluví běžně B-]
ved zlato sa aj tak neda zrat :-)
vzdy to tak bolo a aj to tak bude. Nic s tym nenarobime:-/
kebyze mam tolko penazi myslim ze som kreativnejsi ;)
tak když si to přepočítáte tak to není zase tak velká rozežranost... cena 1Kg zlata dle dnešní ceny je 471 145Kč no a když bylo použito 18Kg zlata tak to děla 8 480 610Kč což není zase tak moc na to aby jse byly rarita... Zase se počíta že je to 24karátové zlato potom by to auto ani nestracelo na ceně spíše naopak :-D ale pokud jsou to jenom plátky pozlacené dejme 8 karátovým zlatem tak to vyjde celkem levně tento optipaket :-D Když si vemete že posraný Rols Royce Phantom panceřovaný což je elita tak ten stojí nějakých 1 350 000 Euro což je hrubě přes 32 mil.kč ...
Jo jo, ja taky :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.