Perlička: Fiat 500 s šestiválcovým turbem za 700 tisíc

Německý fanda si vzal do parády stařičký Fiat 500. Původní motor vyhodil a místo něj za zadní sedačky umístil dvoulitrový šestiválec z Alfy Romeo, který dopuje turbodmychadlo. Původní výkon motoru pak vyladil na skvělých 380 koní, což je při hmotnosti vozu bestiální hodnota. Mimo samotný motor najdete ve voze i chladící systém z Maserati GT a kola s pneu o rozměru 215/35.

Pokud vás tedy nepřejedou zadní kola na semaforu, porazíte kde koho. Majitel hodlá vůz brzy prodat prostřednictvím aukčního portálu eBay a startovní cenu stanovil na 25 000 eur tedy na 710 tis. Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek
Fiátek pro náročné
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků