Peraves MonoTracer: finální podoba „motoauta” do roka a do dne

Jistě si vzpomínáte, že na předešlém ženevském autosalonu byla představena i studie kombinující motocykl a auto. Podivně vypadající koncept od švýcarského výrobce Peraves se však od svého debutu mírně změnil a prošel úpravami tak, aby mohl být posunut do sériové výroby.

Ve své produkční podobě se Peraves MonoTracer představí již zítra a poodkryje všechny své detaily. Pohon tohoto jednostopého vozidla zabezpečuje vysokootáčkový zážehový čtyřválec s výkonem 96 kW a maximálním točivým momentem 117 Nm při 6 000 ot./min. Z klidu na rychlost 100 km/h se vůz dostane za 4.8 vteřin a ručička tachometru bude při maximální rychlosti ukazovat hodnotu 250 km/h. Slibný je však i údaj o kombinované spotřebě, za který by se nemusel stydět žádný větší motocykl. MonoTracer podle papírových údajů spotřebuje jen 3,6 l/100 km.

Jedním z klíčových řešení na tomto vozidle jsou i dvě pomocná kola, která se vysunou například při parkování, stání na křižovatce, nebo při ostrém zatáčení. Společnost taktéž plánuje rozšířit svou současnou fabriku tak, aby zvládla výrobu 100 kusů ročně. Cena za tuto originalitu do města je poměrně vysoká a činí přes 52 000 Euro (cca. 1 300 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peraves MonoTracer
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků