Pel mel z autosalonu: Jaguar, Nissan, Saab a Toyota

Jaguar ukázal nový sedan XJ, Nissan se chlubil malou Microu a sporťákem 350Z, Toyota předvedla nový Avensis, posadit jsme se mohli do Lexusu SC 430 a konečně Saab se chlubil modelem 9-3 Sport Sedan.
Pel mel z autosalonu: Jaguar, Nissan, Saab a Toyota
Seznam kapitol
  1. Jaguar XJ, Nissan 350Z a Micra
  2. Saab 9-3 Sport Sedan, Toyota Avensis, Lexus SC 430

Jaguar

Jaguar na výstavišti prezentoval zejména svůj nový model XJ, který se na český trh dostal letos na jaře a byl poprvé představen na loňském pařížském autosalonu. S rozvorem větším než tři metry a hliníkovou karoserií jde o skutečný skvost mezi luxusními sedany. Přitom zůstal zachován tradiční vzhled této značky. Novinkou Jaguaru je vznětový šestiválcový motor o o bjemu 2,7 litru, který se objeví pod kapotou modelů této značky příští rok. Nejvýkonnější varianta bude mít 152 kW.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Jaguar XJ je opravdu hezký a elegantní... Bohužel, naleštěná černá barva 
nechává v osvětlení zaniknout  detaily.

Nissan

Asi nejvíce lákala návštěvníky stánku Nissanu malá Micra. Je malá, hezká, levná a dobře vybavená. Nabízí flexibilní interiér, díky posuvné zadní lavici se může zavazadlový prostor zvětšit zhruba o sto litrů. Pokud se řidič a jeho spolujezdec posadí na svá místa pohodlně, zůstane při zadní pozici sedaček vzadu dostatek místa; sedáky jsou velmi dlouhé, na tak malé auto až nezvykle. Na výstavišti se zájemci mohli také svézt pěti exempláři, k dispozici byly všechny motory od 1.0 až 1.5 dCi. Ceny Micry začínají na 289 tisících za motorizaci 1.0 a tři dveře. Kompletně jsme si Micru představili již dříve.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Taková malá beruška...

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Interiér je velmi povedený a prostorný. Volant je nastavitelný výškově, sedáky jsou na
tak malé auto nezvykle rozměrné. Vzadu se sedí jako v autě minimálně o třídu výše.

Dalším hitem stánku byl sporťák 350Z, o kterém jsme psali již minulý rok. Vzhledově mi trochu připomíná Porsche 911 Carreru, ovšem jen z profilu, záď a příď je odlišná. Toto kupátko by mělo stát okolo 1,2 milionu korun, za které dostanete auto zrychlující z 0 na 100 km/h za 5,8 sekundy a s motorem 3,5 litru o výkonu 206 kW. Poháněna je zadní náprava.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
305Z bude velkou noční můrou pro konkurenci.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Sedačky jsou v rámci možností pohodlné, v autě se spíše leží než sedí. Velmi dobré boční
vedení vás udrží v sedačce i při "lítání" v zákrutách.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Jaguar XJ, Nissan 350Z a Micra
  2. Saab 9-3 Sport Sedan, Toyota Avensis, Lexus SC 430

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 436 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 500 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 560 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 500 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků