Hm, no tak opravit to treba, to je jasne. Ta cesta bola v prvom rade stavana narychlo ako strategicky vojensky objekt a jej oprava sa naozaj zanedbala. Ale kym by som zacal dojit ovcanov, skor by som sa v prvom rade pozrel na to, kde majetok statu po 89-tom (a za kolko) skoncil, preco stoja cudzie fabriky na nasej ornej pode, za akych podmienok bolo nase domace hospodarstvo zlikvidovane, preco nemozeme vyrabat co chceme a predavat kam chceme, preco sa k nam dovaza vsetok odpad zo zapadu a hlavne:PRECO NAPRIEK TOMU, ZE MAME STVRTINOVE PLATY A ZERIEME ODPAD, STALE NIE SU NA NIC PENIAZE.
Klidně to zkuste - vyrábějte, co chcete, prodávejte to, kam chcete a plaťte svým pracovníkům 4x vyšší platy než jsou ty průměrné čtvrtinové, určitě se k takovému zaměstnavateli jen pohrnou. Když si nebudete vybírat a vezmete všechny zájemce o takovou práci, mohli by se mít všichni lépe. Kdyby to bylo třeba právě v oboru rekonstrukce silnic a byly by za takových podmínek lepší a levnější než konkurence, určitě by to prospělo celé společnosti. Copak tomu někdo brání, pokud se tedy nejedná o nějaký vývoz, na který platí mezinárodní embargo?
Tento úsek snad bude o něco příjemnější než loni, protože se bude jezdit 2 pruhy v každém směru po té polovině, která už je opravená. Při té uzávěrce by to mohlo být lepší, než ty drncající panely, které jsou tam nyní ve směru na Prahu? ;-)
Platíme stále více za nižší kvalitu,ikdyž Ťoka nemám rád on za to ani nemůže. Kdyby se to tu 25 let nerozkrádalo vše mohlo být dávno postavené a opravené.
Je to hrůza,Ťoka zabít málo. A ještě mají tu drzost chtít 1500,- za známku. Měli by platit nám na neposkytnutí služeb státu daňovým poplatníkům!!!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.