rychlá půjčka do 24 hodin, snadno získejte půjčku od této společnosti, jejich úroková sazba je velmi zajímavá, nabízejí půjčku až 20 000 000 kc/eur, jsou legitimní úvěrovou společností, kontaktujte nyní, pokud potřebujete naléhavou půjčkukontaktujte je e-mailem: steinrova@gmail.comwhatsapp + 420 225 636 045.
Zas se mi chce zvracet...,, Jano"...
Na trhu dnes najdete celou řadu ne právě kvalitních tmelů na kov, se kterými můžete pracovat před novým nátěrem. Společnost Synpo se zabývá špičkovým vývojem opravdu spolehlivých tmelů na kov, u nichž se od počátku věnuje pečlivému výzkumu a vývoji a ve finále nabídne hotový produkt, který disponuje těmi nej vlastnostmi:https://www.synpo.cz/kov-tmely...
Vie niekto poradiť ako bezpečne otočiť auto na bok (bez kolísky) za účelom ošetrenia podvozku? Ide o starú VolguĎakujem
Poradíte mi někdo, jakou barvu dát jako základovou, když jsem rezavějící místo vybrousil? Mám Mazdu z roku 2004, krásné auto, akorát prachy už dost korodují.
Já jsem také vlastníkem mazdy, mají s korozí opravdu problémy, proto jsem jako základ zvolil přímo antikorozní suříkovou barvu, která lze pak libovolně přetírat, takže na horní vrstvu jsem si nechal namíchat přímo lak podle toho co je na zbytku auta.
Suříkovou barvu Vám chválím, nejlepší je stará barva plumbinol ředěná fermeží, která je odolná kyselinám, dnes už ji nelze koupit, proto doporučuji SPS suříkovou barvu a naředit si ji fermeží (ne napouštěcí). Odstranit hrubé nečistoty, případně 2x odrezovačem, 1 nátěr řídkou suříkovou barvou, druhý nátěr hustší aby dobře kryla, potom jakoukoli syntetickou barvou. SPS suříkovou barvu najdete na :https://barvy-kov.heureka.cz/sps-surikova-zakladova-ba... ... mají i v menším balení. Na částečně zkorodované ocelové plechy mám vyzkoušené, čím déle barva schne, tím lépe, dobře se vsákne do zkorodované vrstvy a mastnota je nejlepší proti vodě. Hodně zdaru
PSP suříková barva je předražený podvod,neboť neobsahuje žádný suřík!! Je to novodobý ekošmejd pro dobrosery :-D,....nejlepší základ je Plumbinol,Autex,Plumbinex,.....vyráběný za těch "nejzlejších" komunistů,.....jednu pixlu mám doma,....9 kg stálo 105 nejzlejších ,....nebo sehnat suřík,namíchat základ do laku S 1002,schne docela rychle,a nebo do fermeže,.......ta schne /polymerizuje/ pomalu,.....jako krycí antikorozní či bitumenové barvy pouze na syntetickém základě
opravuji SPS pseudosuříkovka
Tu bych koupila někde v obchodě s barvami? nebo kde bych ji mohl sehnat?
Já ji kupoval ze specializovaného eshopu na barvy, kde se prodávají kvalitní Holandské barvy svk-barvy .cz, nejmenší plechovku 0,25 l tam koupíte za 189 korun. Pokud by jste si nevěděl rady, tak přes pracovní dny tam mají i zákaznickou podporu, také jsem tam volal, tak se nemusíte stydět.
Taky jsem slyšel to o myčkách... Proto až do nedávna jsem nechal mít své auto ručně (http://www.united-c.cz/sluzby/rucni-myti-automobilu... - mám to tady už to ověřené). Ale dle všeho už asi nebude třeba, akorát nechci aby mi myčka poškrábala auto. Tak fakt nevím no...
Ja mam Octavii 1961 a rez me nedesi, ponadz nez ten "pancir" zespoda prorezne, tak uz budu pod drnem :) Pozink je dobra vec, ale poradnej plech je holt poradnej plech :) Jako rozumny kopromis jsem na podvozek a spodek kasle zvolil postup: skrabka, drateny kartac na uhlove brusce, (COcko :) ), Perchlor, bezoplachovy odrezovac, zaklad (synorex extra), syntetika univerzalni, tmel pokud je potreba (kdyz treba odnekud pri oskrabavani kus vyskrabnu), ochrany nater (zvenci Tlumex plast, zevnitr asfaltovy nater na strechy, dutiny tak ruzne, co je po ruce)
Slyšel jsem, že voda používaná v automyčkách je sice částečně recyklována, ale přesto (nebo právě proto) obsahuje v zimě poměrně hodně soli smyté z karoserií aut.
Je to pravda?
Mýt auto solankou asi není to nejlepší pro karoserii.
Každá myčka musí mí tecyklaci, čističku atd. Je však dobré si uvědomit, že plný provoz těchto zařízení zhoršuje ekonomiku a efektivnost daného zařízení. A protože český podnikatel chce vydělat, a to bez ohledu na cokoliv - jak to asi může vypadt. Vaše obava je zcela na místě.
A z toho důvodu myju auto v myčce jen pokud mrzne a není jiná možnost. Jak to jen trochu jde, jezdím do svépomocné umývárny (bydlím v paneláku, takže to nemůžu mýt někde na zahradě), kde si auto umyju sám hadicí klasickým způsobem...
... ze bych se na to s prominutim nevykaslal. Nikdy jsem nepochopil lidi co si sami myji sva auta. Mne to prijde takova az masochisticke.
Vážený Dušane, viděl jsi někdy majitele Ferrari či Lamba na myčce? A že jich v Česku pár jezdí. Oni ke svým autům něco cítí,něco co ty nedokážeš pochopit. I když zrovna nemám na Lambo, tak k tomu auto můžu něco cítit a nepošlu ho na myčku odrbat lak.
Jirka
Jejda já jsem sice ženská ale taky si to svoje "auto " myju sama, co je na tom divného? Já si sem přišla přečíst něco o té korozi, ale člověk se tady nic podrobnějšího nedoví. Mám Favorit, a původní majitel ho tak udržoval že byl absolutně bez koroze, já ho koupila na tuto zimu a už mi začínají korodovat blatníky a trošku dveře. Co s tím? jsou lepší ty "gumové přípravky" či co mám dělat? Jako chlapi byste mi mohli trošku poradit. Díky
Doporučil bych na spodek kartáč (nejlíp opískovat), odrezovač, základní antikorozní nátěr (Hostagrund) a navrch Body 930 nebo 933. Pro fajnšmekry prahy přelakovatelným Body a navrch barvu. Dutiny opět body. Vnitřek totéž jako spodek. Pokud i to zklame, tak nový plechy a nejlíp nerez (Ferona tabule 2x1m síla 1,5mm 2500Kč) Cenově to vyjde k poměru všech přípravků proti korozi nejlevněji teda pokud máte jednoduchou podlahu na rámový konstrukci Aro 243
Ja mam taky favorita r.v.92 a kdyz jsem ho kupoval pred rokem byl ok, ale po zime se objevuji presne stejne problemy s korozi. Neni to nic neobvykleho. Kazde auto ma vetsinou sve slabe mista a pro Favorit a podobne vozitka to plati dvojnasob. Ty facka, ktere vypadaji jeste dobre jsou bud rocniky 94 nebo garazovane nebo pripadne pouze vyletni vozy, tzn. ze s nimi majitel jede jednou za mesic a pak vyklada, jak to ma bez koroze. Ale ted k osetreni napadenych mist... Co poradit? Predem nutno rici, ze jakmile se jednou koroze objevi, tak uz nidky nezmizi i po oprave. Ve vasem pripade bych doporucoval zbavyt mista koroze co nejvice to pujde klasicky vsem znamym zpusobem - ocelovy kartac, smirgl a nepostradatelny odrezovac, ten nekdy udela spoustu prace, kterou byste musela delat rucne. Pote mista vykytovat je-li treba a jsou-li diry pouzit eprozin nebo tmel s laminatovym vlaknem a mista zalepit. Na prahy pokud jsou uz taky chycene i trosku bych hodil gumoasfalt i kdyz jsou zde odpurci, ale musime si rici na rovinu, ze pokud se prahy nevymeni, tak se koroze bude opakovat po kazde zime a to je prave nezadouci a vetsinou jde majitelum o to, aby to vydrzelo co nejdele a nebyla koroze vytdet. Proste do konce zivotnosti kazdeho dilu na ktery to aplikujeme. Potom uz zbyva dil nahradit, je-li to mozne a ma to jeste vyznam. Kdyz se to nenahodi gumosem nebo necim podobnym, tak je nutne kazdy rok smirglovat a to se nikomu nechce a kazdy vetsinou uvazuje, ze az to prijde to koupi vuz jiny nebo vymeni dily. Jeste nutno podotknou, ze Favorit, Felicie jsou humus plechy, ktery stoji za hovno. Je to dobre takto na rovinu rict i kdyz Favorita taky vlastnim, ale bohuzel na lepsi vuz nemam. A nez koupit za 50tis. nejake zahranicni vozitko,tak to radeji toho Favorita, protoze tisicove polozky na banalni opravy nemam. Nekteri urcite vedi o cem je rec. Tlumic za sest litru jeden, spojka za desitku, atd.
hehe, moooc pekne receno! taky vlastnim facko, tedy formana 94. jeste pred dvemi lety vypadal dost dobre, ovsem je to kazdodenne jete a uz asi 6 let negarazovane a tak se to vsechno zacina projevovat a objevovat. minuly rok jsem si rekl, ze s tim neco udelam aby to jeste nejakou dobu vydrzelo. vatahl jsem z auta co se dalo...sedacky, koberce, tapecirungy ze dveri, proste vse co slo aby zustal jen holy plech. pravda, uvnitr vozu jsem na podlaze nasel nekolik rezivych mist, ale nic hrozneho, tak jsem to sedrel do cisteho plechu, natrel zakladkou, 2x vrchem a nechal byt. dvere jsem totalne vystrikal rezistinem ml, nechal vytect, odkapat a sel pod auto. tam jsem sedrel vse co vapadalo rezive, nebo pohnile, natrel zakladkou a pak cely spodek obhodil 6kg tlumex plastu. dnes uz vim, ze to neni nic moc, protoze to zacina praskat a myslim, ze to casem zacne i odpadavat, ale neberte to za 160kc 4kg. Krom toho jsem jeste vystrikal komplet vsechny dutiny rezistinem ml...vsechny nosniky pod autem, prahy, kapotu, zadni dvere, proste vse, kam jsem dosahl a kde byl nejaky otvor :) ... celkem jsem vystrikal 4kg oleje. Po roce muzu rict, ze to dost pomohlo, reziveni to zastavilo a to co bylo opravdu zhnile, hnije pomaleji :) Doporucoval bych dutiny strikat nejlepe kazdy rok a spodek 1x poradne pri koupi vozu a pak co 2 roky kontrolovat a opravovat poskozene mista. tot muj prispevek..
Mám čtrnáctiletý Renault 21, na kterém nevím jak rez vlastně vypadá, a před ním jsem měl Wartburga, který byl po osmadvaceti letech provozu ve stavu "místní koroze bez napadení nosných částí", tedy při STK koroze v lehkých závadách. Taky jsem občas viděl jiná auta i zespodu. Proto tvrdím, že všechny ty "gumové nátěry" typu Tlumex a Gumoasfalt jsou humus, hnůj a sajrajt. Každá guma obsahuje síru, která sama reznutí způsobuje. Pět - šest let vypadají pěkně, ale potom se nestačítě divit, protože z karosérie zbyde jen vrstva rezu s "antikorozním" nátěrem navrchu. Auto pod nimi rezatí vesele dál, jen to nějakou dobu není vidět. Daleko lepší je nastříkat spodek Rezistinem Car (obdoba Rezistinu ML na dutiny). Pro jistotu přidávám asi 10% oleje (co je mastné, nerezatí). Protože je to přípravek voskový, zhruba za dva roky se musí obnovit. A když se na autě něco opravuje, stačí ho oškrabat nebo umýt benzínem.
I ja jsem videl nekolik aut zespodu, dokonce jsem se podilel na jejich oprave. Mnohokrat jsem byl svedkem vyvarovani uplne shnile podlahy automobilu, jehoz majitel povazoval antikorozni nater za zazracnou mast, ktera postizena mista zahoji. Zazraky se sice deji, ne vsak v tomto pripade. Antikorozni nater je skvela vec, nicmene zatrit jim shnilou podlahu ma stejny smysl, jako zavazat bricho cloveku s vnitrnim krvacenim. Jedna o prevenci - nikoli lek.
Je take jasne, ze neni guma jako guma. Ja osobne mam skvele zkusenosti s pripravekem Body, ktery je postaven na bazi kaucuku - aplikuje se nastrikem. Sam jim mam osetren podvozek i prahy a rez se mi vyhyba jiz leta obloukem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.