Pavel Kožíšek má rád motorkáře (hvězdy za volantem)

Iluzionista a kouzelník Pavel Kožíšek, zakladatel Divadla Kouzel, bere stopaře, protože jako student také stopoval. A jak se dívá na kvalitu silnic a jak se hodnotí jako řidič naleznete v našem tradičním rozhovoru.
Pavel Kožíšek má rád motorkáře (hvězdy za volantem)

Jakým vozem v současné době jezdíte?

Renault Megané Scénic.

Jaké vozy jste vystřídal, popř. jaký byl váš nejoblíbenější?

Byly to naše škodovky Favorit a Felicie. A byl jsem s nimi fakt spokojený. Nikdy mě nenechaly ve štychu.

Dodržujete rychlostní limity a jak se vám jezdí po českých komunikacích?

Popravdě řečeno ne vždy, protože jsem dost rozlítaný člověk. No a české komunikace je samozřejmě vděčné téma, kde asi každý z nás někdy občas na silnici řádně zanadává.

Klepněte pro větší obrázekJak se ohodnotíte jako řidič, kolik km najezdíte ročně?

Máme hodně zájezdů po celé republice a v zahraničí. Sám si odřídím asi tak okolo 40 000 km ročně.

Berete stopaře, popř. stopoval jste někdy?

Jako student jsem párkrát stopoval. A pokud jedu sám tak stopaře beru. Ale přiznám se, že jenom chlapy nebo párek kluka s holkou. Samotné holky zásadně neberu. Kamarád měl totiž s jednou takovou „vypečenou“ stopařkou zbytečné nepříjemnosti…

Dovedete poskytnout první pomoc?

Upřímně přeji každému, aby ji ode mě nikdy nepotřeboval.

Co říkáte bezpečnostním akcím typu „Kryštof“ a jaké máte zkušenosti s Policií ČR, platíte často pokuty?

Nedokážu posoudit, jak velký celkový dopad mají bezpečnostní akce tohoto typu, ale je pravda, že já sám si vždycky dávám většího bacha. A co se týče pokut, tak asi jako každý řidič. Pokuty někdy ukecám, někdy ne.

Jak se díváte na motorkáře?

Nedávno jsem vystupoval na nějaké akci motorkářů. V sále sedělo, nic ve zlém, šasi 500 klasických drsných „motorkářských týpků“. Šel z nich trochu strach. Když jsem je tam viděl, tak jsem si říkal, že je to moje poslední představení. Podle mě se tam moje produkce absolutně nehodila. A výsledek? Fantastické publikum, které se skvěle bavilo. Když jsme si potom s nima povídali po představení, úplně jsem na ně přehodnotil svůj dosavadní názor.

Co by jste poradil, popř. doporučil či popřál čtenářům AutoRevue.cz?

Jako kouzelník čtenářům přeji, aby bylo AutoRevue.cz stále tak bezvadně kouzelným čtením.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků