Pavel Kožíšek má rád motorkáře (hvězdy za volantem)

Iluzionista a kouzelník Pavel Kožíšek, zakladatel Divadla Kouzel, bere stopaře, protože jako student také stopoval. A jak se dívá na kvalitu silnic a jak se hodnotí jako řidič naleznete v našem tradičním rozhovoru.
Pavel Kožíšek má rád motorkáře (hvězdy za volantem)

Jakým vozem v současné době jezdíte?

Renault Megané Scénic.

Jaké vozy jste vystřídal, popř. jaký byl váš nejoblíbenější?

Byly to naše škodovky Favorit a Felicie. A byl jsem s nimi fakt spokojený. Nikdy mě nenechaly ve štychu.

Dodržujete rychlostní limity a jak se vám jezdí po českých komunikacích?

Popravdě řečeno ne vždy, protože jsem dost rozlítaný člověk. No a české komunikace je samozřejmě vděčné téma, kde asi každý z nás někdy občas na silnici řádně zanadává.

Klepněte pro větší obrázekJak se ohodnotíte jako řidič, kolik km najezdíte ročně?

Máme hodně zájezdů po celé republice a v zahraničí. Sám si odřídím asi tak okolo 40 000 km ročně.

Berete stopaře, popř. stopoval jste někdy?

Jako student jsem párkrát stopoval. A pokud jedu sám tak stopaře beru. Ale přiznám se, že jenom chlapy nebo párek kluka s holkou. Samotné holky zásadně neberu. Kamarád měl totiž s jednou takovou „vypečenou“ stopařkou zbytečné nepříjemnosti…

Dovedete poskytnout první pomoc?

Upřímně přeji každému, aby ji ode mě nikdy nepotřeboval.

Co říkáte bezpečnostním akcím typu „Kryštof“ a jaké máte zkušenosti s Policií ČR, platíte často pokuty?

Nedokážu posoudit, jak velký celkový dopad mají bezpečnostní akce tohoto typu, ale je pravda, že já sám si vždycky dávám většího bacha. A co se týče pokut, tak asi jako každý řidič. Pokuty někdy ukecám, někdy ne.

Jak se díváte na motorkáře?

Nedávno jsem vystupoval na nějaké akci motorkářů. V sále sedělo, nic ve zlém, šasi 500 klasických drsných „motorkářských týpků“. Šel z nich trochu strach. Když jsem je tam viděl, tak jsem si říkal, že je to moje poslední představení. Podle mě se tam moje produkce absolutně nehodila. A výsledek? Fantastické publikum, které se skvěle bavilo. Když jsme si potom s nima povídali po představení, úplně jsem na ně přehodnotil svůj dosavadní názor.

Co by jste poradil, popř. doporučil či popřál čtenářům AutoRevue.cz?

Jako kouzelník čtenářům přeji, aby bylo AutoRevue.cz stále tak bezvadně kouzelným čtením.

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 33 075 km
Cena: 200 000 Kč
Renault Scenic 2
Rok výroby: 2000
Stav: 171 885 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 80 000 Kč
Renault Megane 1,5
Rok výroby: 2010
Stav: 81 661 km
Cena: 135 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků