Páteční tréninky a sobotní kvalifikace pro GP Německa

Pole Position vybojoval M. Schumacher, z druhého místa odstartuje Montoya. V druhé řadě jsou oba McLareny. Button kvůli výměně motoru propadl z třetího místa o deset příček dozadu.
Páteční tréninky a sobotní kvalifikace pro GP Německa

Páteční 1. a 2. měřený trénink

V prvním tréninku se výborně dařilo testovacímu jezdci A. Davidsonovi z týmu BAR, který s časem 1´15.756 za sebou nechal všechny jezdce. Další pořadí: 2. M. Schumacher, 3. Räikkönen, 4. Zonta, 5. Fisichella, 6. Panis, 7. Barrichello, 8. Button.

Druhý trénink se povedl M. Schumacherovi, Němec zajel okruh v čase 1´15.001, čímž překonal svůj dopolední čas o více než třičtvrtě vteřiny. Druhý byl Kimi Räikkönen se ztrátou 0.044 vteřiny a dokazoval tak, že úspěchy z Anglie nebyly jen náhodou. Další místa: 3. Montoya, 4. Button, 5. Pizzonia, 6. Davidson, 7. Sato, 8. Alonso.

Sobotní dopolední tréninky

V pořadí třetí trénink byl předčasně pozastaven a předčasně ukončen o 13 minut. Příčinou se stala havárie dvou vozů v druhé zatáčce Hockenheimu, kde si o obrubník poškodili vozy Bruni a Pantano. O nejrychlejší kolo bojovali Montoya, Button a M. Schumacher. Smůla ovšem čekala na tým BAR, protože Button si musel vyměnit v monopostu motor a klesne tak o deset míst dozadu a Takuma Sato chyboval a se svým strojem narazil do bariéry. Konečné pořadí 3. tréninku: 1. M. Schumacher (čas: 1´15.066), 2. Montoya, 3. Barrichello, 4. Räikkönen, 5. Button, 6. Panis, 7. Coulthard, 8. Pizzonia.

Ve čtvrtém tréninku se prosadili všechny silnější stáje a z kvinteta Ferrari, McLaren, Renault, BAR a Williams. V první desítce chyběl akorát Sato, na jehož havarovaném voze se stále pracovalo. Schumacherovo sedmé místo v tomto měřeném tréninku způsobil smyk, když úřadující šampion nezvládl své Ferrari a doplatil tak na agresivní jízdu. Pořadí: 1. Button (čas: 1´13.676), 2. Montoya, 3. Coulthard, 4. Räikkönen, 5. Alonso, 6. Barrichello, 7. M. Schumacher, 8. Trulli.

Výsledky 1. kvalifikace

Na domácí půdě nazklamaly motory BMW, když se oba piloti Williamsu dostali na první dvě místa. Jenson Button se opět dokázal vtlačit do první trojice nejrychlejších jezdců,  těsně za ním dojel Alonso ve svém renaultu. M. Schumacherovi a R. Barrichellovi patřila jedenáctá, resp. dvanáctá příčka a Ferrari opět zamotalo hlavu konkurenci, zda je to vše pouze strategie týmu nebo ne. Výsledky předkvalifikace: 1. Montoya (čas: 1´13.390), 2. Pizzonia, 3. Button, 4. Alonso, 5. Coulthard, 6. Panis, 7. Trulli, 8. Räikkönen.

Kvalifikace a postavení na startu do GP Německa

M. Schumacher nenechal nikoho na pochybách, kdo je mistrem světa a momentálním lídrem v průběžném hodnocení MS a s časem 1´13.305 si vybojoval na Hockenheimu Pole Position do zítřejší GP. Do první řady se postaví na druhém místě J. P. Montoya, který na prví místo ztrácel 0.362 vteřiny. Třetí nejlepší čas zajel Button, ale díky výměně motoru mu patří až 13. místo na startovním roštu. Do druhé řady se srovnali oba McLareny, rychlejší byl Fin Räikkönen, a za ně se postaví Alonso a jeho týmový kolega Trulli, tedy oba Renaulty.

Startovní rošt: 1. M. Schumacher, 2. Montoya, 3. Räikkönen, 4. Coulthard, 5. Alonso, 6. Trulli, 7. Barrichello, 8. Sato, 9. Panis, 10. Pizzonia.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků