Možná by stálo za pokus místo velkého kola instalovat dvě malé, po stranách. Při použití moderních materiálů by to nemusela bejt taková zátěž. Otázka je, zda by se to vyplatilo a jestli by to majitelé ocenili.
Tak předpokládám, že to jedno velké kolo mělo funkci rezervy, takže nešlo o žádné kolo navíc. Navíc by byl jen ten sklápěcí mechanizmus a elektromotorek, co to pohání. Ale prostě to bylo vyhodnoceno (zřejmě oprávněně) jako zbytečná záležitost, bez které se lidstvo obejde :-)
Zrovna v Americe? Takové úvahy bych pochopil někde, kde místa není nazbyt, třeba Tokio. A není třeba dalšího pátého kola. Tačilo by všechny stávající natočit o 90 stupňů a zajet krabím chodem bokem.
Natočit všechna kola o 90° by zřejmě bylo proveditelné, ale citelně by to zasáhlo do konstrukce zavěšení kol. Takové nápady tu už byly, nicméně to asi užitek nepřineslo.
Stačí když každej zaparkuje s rozumným odstupem.Pak není potřeba takového řešení.
Bohužel, všechny auta nemají stejnou velikost ;-)
Spomenul som si na VW Golf z Fire, Ice and Dynamite :)https://www.youtube.com/watch...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.