Pátá generace Discovery: Bez rámu, ale s Wi-Fi (+galerie)

Tojejedno  |  28. 09. 2016 23:02

..ako pozeram na bocný profil, "SaaB ?

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  28. 09. 2016 23:34

Anó, také mi hned naskočila vzpomínka na SAAB, zejména na studie kombíků např. http://www.thetorquereport.com/saab_9-5_sportwagon.jpg... , jinak pěkné, ale nic originálního, opět uhlazené tvary i styl pro SUV na sport (kola, prkna, lyže) a vození dětí do školy.... Žádné auto pro drsné zacházení, leda tak na otloukání dveří u obchodních center...

Odpovědět  |   | 
panHAJZL  |  29. 09. 2016 07:55

Bohužel, jak tu někdo psal....na otloukání dvěří u obchodních center. Největší terénní výzva bude přejezd prašné cesty. Je to všechno v kosočtverci

Odpovědět  |   | 
king014  |  29. 09. 2016 09:07

Zabili nám Disco, tohle je reinkarnace Saabu

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 09. 2016 10:12

Pro SAAB mam stale slabost.
Automobilky nejsou charita a tento nakupni/skolni family safety car zrejme Anglicanum/Indum vydela vice nez off-road mezci.

Odpovědět  |   | 
xxx  |  29. 09. 2016 11:44

Nikdy mě nepřestane udivovat jak někdo z něčeho dokonalého dokáže udělat odpad. Skvělá práce chlapi. Pro maminy zlatokopky skvělý stroj na vození dětí do školy. Otázkou je jestli ty maminy vymění své X6 zrovna za toto.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 09. 2016 12:41

Pud sebezachovy a nemyslete si, ze je to jen otazka mamin. I rada chlapu chlapu pro rozvoz svych potomku zvoli radeji 'vetsi' auto/suv. Kdo u nas hodne a casto jezdi, vi svy... Ja bych si klidne poridil pro decka OT64, ale asi bych to neuzivil

Odpovědět  |   | 
Noclaf  |  29. 09. 2016 12:30

Disco dostalo rakovinu zadku?

Odpovědět  |   | 
Disco  |  29. 09. 2016 12:45

V rodine je Disco 3. Pekny, pohodlny ale kvalita zoufala. Nejvetsi pruser je elektronika a elektrika. Brzo asi pujde z baraku a pak uz LR never ever...

Odpovědět  |   | 
jozin  |  29. 09. 2016 14:55

Mohol by niekto uviest skusenosti s aktualnymi RR a RR sport. Aspom co som sa docital, zatila su uplne bezporuchove a to vcetne elektorniky aj ked infoteiment je zastaraly a spomaleny... Kedysi sposobovali najvacsie problemy vzduchove polstare, ktore a museli niekedy aj po par desiatkach tisicoch kilometroch menit. Ale tento problem je uz zda sa odstraneny. Nove RR a RR sport su podla tvrdeni na forach spolahlive.

Odpovědět  |   | 
Mark  |  29. 09. 2016 20:43

Čítal som v časopise AutoTip, že problémy robí modelu Disocovery 3 to, že káblové zväzky vedené cez stredový tunel vozidla sa zadrhávajú o plechy, a to spôsobuje poškodenie káblom a následne problémy s elektronikou. Hovoril vám o tom niekto alebo to už riešili v servise? Pýtam sa preto, lebo ma zaujíma, že či sa skutočne tým, že sa nejak vymení ochrana káblov za robustnejšiu, odstránia takmer všetky problémy s elektronikou.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  29. 09. 2016 13:10

To na jedné z fotek interiéru má být kontrola maximální hloubky brodění? Tak to jsem spadl málem smíchy ze židle. Při známé spolehlivosti LR, obzvláště jeho elektroniky, tipuju, že hodně uživatelů dostane varování o maximální dosažené hloubce někde v dešti na dálnici a auto jim sdělí, že dál už nepojede

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  30. 09. 2016 09:42

Než něco napíšete, raději si to ověřte, už předchozí (třetí) generace neměla žebřinový rám, ostatně od tohoto automobilu byl odvozen také Range Rover Sport první generace...

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  30. 09. 2016 12:36

Třetí generace měla tzv. integrovaný rám. Předpokládám (podle dostupných údajů), že na současné Discovery už není.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  30. 09. 2016 12:42

Pardon, místo současné jsem chtěl napsat nové Discovery.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 67 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 55 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A