Pastva pro uši! Takhle akcelerují a zní luxusní italská superauta

Při sledování tohoto videa vás bude zajímat nejen obraz, ale především zvuk. Takhle totiž zní luxusní automobily těch nejslavnějších italských značek.
Pastva pro uši! Takhle akcelerují a zní luxusní italská superauta

Jedná se o vozy, které uživatel Marchettino zaznamenal při opouštění tradiční italské akce Concorso Italiano. Ta letošní byla spojena hned s několika jubilei. Lamborghini Miura, pravděpodobně první superauto v historii, oslavilo 50. narozeniny. Stejně tak roku 1966 debutovala auta jako DeTomaso Mangusta či Alfa Romeo Spider.

Samotná akce se konala před dvěma týdny, až nyní se ale na YouTube objevilo tohle video, které natočil jeden z přihlížejících. Objevuje se na něm dvacítka těch nejlepších, převážně italských superaut.

Mezi nejatraktivnější vozy celé události patřila Ferrari Enzo, F4 nebo 599 GTB Fiorano. Dále Lamborghini Miura, Gallardo či Countach. Maserati, dvě Alfy Romeo a barvy amerických výrobců hájil třeba Dodge Viper SRT. Zajímavý je moment v čase 3:16, kdy je Ferrari 458 Spider téměř předjeto Modelem S od Tesly, který v tu chvíli jen náhodou projížděl kolem.

Stejná akce je naplánovaná i na srpen příštího roku a pořadatele slibují, že 32. ročník  Concorso Italiano nabídne ještě atraktivnější automobily.

 

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 39 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků