Passat Variant 3,2 FSI DSG 4Motion: Passat na maximum (test)

69 komentářů

Igor
27. července • 8:04

Mam takehoto passata s tymto motorom,neni to zle, ale asi som mal ist do A6 quattro. No a co ss tyka maximalky, neviem kde alebo kto to testoval, ale v zahranici ma na tom namerali 274

Zelí
5. září • 16:30

Mám na tomto passatu natočeno přes 300tisíc km. Radarový tempomat v německu v pohodě drží nastavitelné maximum 220km/h a když začne auto před vámi ujíždět přišlápnete plyn a máte ho zpět před sebou. Motor pana Piecha je úžasný. Tímto mu děkuji někam do motoristického nebe. Motor 3,2fsi je polovina z dvanáctiválce v Bentley a to myslím jako argument stačí.

Michal
1. června • 10:54

koupil jsme si Passata v sedanu 2007 s tímto motorem a nemůžu si ho vynachválit. Motor je prostě skvělý včetně DSG převodovky.

barguzin
13. března • 18:12

V materialoch volkswagenu som sa docital, ze multifunkcny ukazovatel je seriovo len pre stupen vybavy Highline (s vynimkou 3.2 - ten ho ma pre kazdy stupen), co mi pride ako nezmysel, napriklad uz Fabia ma v serii tento prvok od stupna vybavy Ambiente. Rozumie sa pod multifunkcnym ukazovatelom len zobrazovanie niektorych ciselnych udajov ako napriklad okamzita, priemerna spotreba, ci dojazd, alebo znamena to , ze vo vozidle je aj nejaky system s velkoplosnym displejom (MULTI DOT), ktory informuje sofera aj o poruchach v motore, nezavretych dverach alebo nezapnutych bezpecnostnych pasoch? Co teda ma vlastne Passat medzi cifernikmi na palubovke a v akom stupni vybavy?

pecka
11. září • 22:56

Passatik je fajn, ale je to v podstate len volga zapadu. Je to velke lacne auto, ine automobilky si tieto rozmery uz cenia na 1,4 miliona, passat ti da velky priestor uz za 700 tisic. Vtip ako udrzat cenu je, ze priestor nenaplni nicim hodnotnym. Proste volga zapadu.

nos
19. prosince • 21:24

i ty blábolo, takovou volgou zapadu kdyby jsi jezdil. Asi další co maji tak max. Favouše nebo Feldu :-))

pecka
11. září • 22:56

Passatik je fajn, ale je to v podstate len volga zapadu. Je to velke lacne auto, ine automobilky si tieto rozmery uz cenia na 1,4 miliona, passat ti da velky priestor uz za 700 tisic. Vtip ako udrzat cenu je, ze priestor nenaplni nicim hodnotnym. Proste volga zapadu.

Pucmeloud
2. září • 19:22

budou kovbojove zijici podle hesla "kdyz chces vic nez muzes" co si tenhle pekac poridi jako N1:-O

John
29. srpna • 20:34

Jezdím s DSG už nějaký ten měsíc a když jedu řekněme 80 a mám tam při režimu "D" stupeň 6 a přišlápnu plyn, tak se během okamžiku podřadí na stupeň 3 a nemám pocit, že by mezitím probíhalo podřazení 5-4-3.
Takže podle mého názoru umí podřadit o více stupňů.

goro
30. srpna • 21:58

výňatek z textu:"na které budete šahat nejčastěji" to asi není překlep, že?ještě dotaz k těm převodovým poměrům, můžete mi pane Ondrášiku vysvětlit jak je možné aby vůz jel na 6° při 2000 1/min 100km/h a poté si asi změnil stálý přvod, aby na 3000 1/min jel 140km/h?

Radek Ondrášík
31. srpna • 19:04

Üdaje o otáčkách jsou poze informativní. Jsou odečítány z tachometru a ono toto není zcela přesné. Proto občas otáčky ne zcela přesně odpovídají skutečným. Proto ta mírná odchylka. Navíc otáčky mírně zaokrouhlujeme, není možné na tak malém otáčkoměru poznat zda se jedná o 2950 nebo 3000, nebo 3050, obzvláště když nedokážete udržet zcela přesně danou rychlost.

Petr
29. srpna • 15:59

Recenze fajn, ale ten pravopis... napr. "umístěny některé tlačítka" :-) Jste redaktori, psani je vas pracovni nastroj, tak to delejte poradne.

Pickuper
31. srpna • 12:42

Musím se zastat pana Ondrášíka. Myslím, že v článcích na tomto serveru jde přeci jenom o něco jiného než o nějakou lingvistiku. Hrubé pravopisné chyby tu žádný autor nedělá, mírná nečistota projevu rozhodně není nic nad čím by se stálo za to pozastavovat. Po obsahové stránce článek nemá chybu. Petr: mluvím z vlastní zkušenosti, když říkám ,že není tak úplně jednoduché napsat článek pro publikování. Schválně si to zkus a uvidíš...... ;-)

Milan K
28. srpna • 11:17

Asi by také mělo zaznít .. Prodejnost tohoto automobilu bude po cca 3 letech opravdu tragická .. Hovořím z vlastní zkušenosti - můj ředitel měl Passat předešlé generace v TOP výbavě - s tehdy ještě 2,8 V6 a Tiptronicem. Pořizovací cena byla 1.290.000 ,- Kč ... no a po 3,5 letech se prodal za 280.000 .- a to ještě velice těžko (u této značky není prostě pro tuto motorizaci příliš zákazníků - o automatu ani nemluvě) - o výkupu v bazarech nechtěli ani slyšet .. Tzn. i když to zní absurdně, doporučil bych se poohlédnout v této cenové realci po jiné značce

Petr
29. srpna • 13:12

tak za tu cenu poridim jak MB tak BMWnemluve o jine kategorii jako je landcruiser ci discoveryIII apod...

RRAAFF
28. srpna • 16:45

No to je problém všech aut s benzínovým pohonem zvláště o větším objemu (vyjma Ferrari apod.;-) ). Dneska už i taková 1,9TDI bude mít po čase stejnou prodejní hodnotu jako tohle FSI ve výbavě.

Jenyk
28. srpna • 9:18

Pěkný test, díky.Bylo by zajímavé zeptat se lidí, kteří chtějí u prémiových značek utratit stejné peníze, jestli by se o Passata zajímali. Obávám se, že většina by vůbec nechápala, co jim to navrhujeme. Passat má totiž image pracovního nástroje a za tyhle peníze lidé chtějí něco víc.Malý příklad: budete-li jako obchodní zástupce mít ve firmě limit 900 000, půjdete jasně po Passatu, nebo zvážíte i Megana "f plný palbě, na hlínách a tedeíčku"?

Skyline
28. srpna • 12:51

Do 900k se vejde i Acco 2.4 Exe, pro me jasna volba. Do Prasatu v zadnym pripade. Do jine stredni proc ne, kdyby nebylo zbyti, do nizsi stredni urcite ne, vybava-nevybava (ona ta 2.4 neni zrovna bez vybavy).Obecne je to ale jinak - limit-nelimit, casto je to stylem "tak neco do 500k, pokud je to Skoda" pro ty na nizsich pozicich a "limit xy, neco z koncernu" pro ty vys. Proto je taky mozne sem-tam videt Fobie Combi v plne polni, protoze Octavka za stejne penize v kombiku proste neni (teda pokud nechci svihadla).

Jaroslav
28. srpna • 3:34

Auto je pěkné, ale příšerně luxusní a drahé. Recenze poslouží našim českým boháčům, chudý člověk jako já, raději klikne na jinou stránku... :-(

francesco3
27. srpna • 23:49

Tohle asi není moc česky: „V blízkosti řadičky jsou pak umístěny některé tlačítka” - tlačítka jsou snad "ta", ne "ty".:-/

Vladimír
27. srpna • 22:48

Další předražený VW, za ty peníze si můžu kupit SUBARU IMPREZA WRX SPORT WAGON a ještě mi zůstanou peníze na nějaký menší byt. ;-)

bingo
28. srpna • 9:06

Uz jsem se bal, ze tohle nikdo nenavrhne. Pro nektere je koukam impreza konkurenci naprosto libovolneho auta. Za castku 2mega predpokladam jako idealni nakup 2x SUBARU IMPREZA WRX SPORT WAGON :-))

t29
29. srpna • 15:14

a nebo ctyri ojety Subaru Impreza wrx kombi... :-D:-D:-D
pripadne jenom tri a zbytek si nechat na benzin a pokuty:-P

mac2
27. srpna • 16:57

Nevím, proč furt všichni do Passata ryjou. Podívejte se na interiér Mondea, Vectry, Laguny nebo třeba Primery. Ty v kvalitě a pohlednosti interiéru rozseká i Octavia 2. Ano, Audi nebo Mercedes jsou lepší, ale taky stojí víc. Česká cena Passatu je ovšem mimo realitu (nebo spíš odpovídá nekritickému zbožňování našimi podnikateli) - testovaný model by třeba na Slovensku vyšel o 200 tisíc levněji.

puck
28. srpna • 13:28

ty vole, ty asi sedis na PR skodovky, ne ? :-) alebo hulis ?
mondeo a vectru a primeru nepoznam. ale pozri sa do renaultu laguna a do skodovky v rovnakej cene a zistis v com je rozdiel.
1) octavku v cene najlacnejsej laguny nekupis
2) laguna bude mat vzdy lepsi interier a vacsiu vybavu ako oktavka v rovnakej cenebol som si dat nedavno robit ponuku na fabiu combi. ked mi pan 'obchodny zastupca' zratal vyslednu cenu, tak sa mi hlava zatocila. a povedal som mu, ze to si radsej 50 tisic priplatim a namiesto fabie combi si kupim taky isty renault laguna akym som prisiel.

KptBobr
28. srpna • 16:11

No, nebudu prilis hodnotit predrazeneho pasika, nicmene me moc a moc pobavila :-)) kritika radoby chytraku :
- kritizujicich DSG, ac evidentne o ni max. cetli zde na autorevue, staci si ty prispevky precist trochu podrobneji (hlavne ten chytracek s bavorakem s AT byl hodne jedlej!)
- kritizujicich srovnani interieru O2 s nejakymi lagunami a vectrami apod. - staci si jen do te O2 (napr. s Ivory interierem) nekde sednout a pote se posadit do te laguny nebo vectry - uroven ergonomie, nekvalitnich plastu v renaultu, a placate pristrojovky oplu me vzdy desi, takze souhlasim s nazorem chvalicich napr. O2
- jo holt si Slovaci (ale i cechacci) budete muset zvyknout, ze Skodovka jiz neni to nejlevnejsi a nejhorsi auto na trhu, a ze nejake predlistopadove vymodlene sunty od zabozroutu ci podobne jiz nejsou na piedestalu aut snu :-DTestovanej Pasik je skutecne drahy auto, ale tak to proste je, i takovy segment je zadany, a je spousta lidi, kteri tomu daji prednost. Jinak by to VW nenabidl. Pozn. pro "puck" : co podle Tebe ma ve vybave laguna navic oproti O2 (kdyz pominu, ze je to jina kategorie auta) v te same cene ?

puck
30. srpna • 14:23

btw... v com je renault laguna ina kategoria auta oproti O2 ?? :-)

puck
30. srpna • 14:22

> co podle Tebe ma ve vybave laguna navic oproti O2 (kdyz pominu, ze je to jina kategorie auta) v te same cene ? <renault laguna 1.6 16v 84kw za 597000 Sk vs octavia 2 classic 1.6 FSI
ma 6 airbagov, 4 roky zaruku, predne hmlovky, elektricke vyhrievane vonkajsie zrkadla, elektricky ovladane okna, auto radio s mp3 4 repro, zadne sklopne delene sedadlo, opierku na ruku pre vodica v predu, alarm, ovladanie kartou, metalizu.hore uvedenu vybavu sa da ziskat do oktavky za cca 100 tisic Sk vo verzii ambiente + vybava na zelanie.

puck
30. srpna • 14:24

zabudol som uviest, ze octavia 2 classic 1.6 FSI stoji 604000 Sk

matuS
28. srpna • 22:48

nechcem sa zastavat FR aut, lebo tiez ich nemusim, ale odpoved si si napisal sam: ma to iste, ale je to ina trieda. cize vacsie auto, pohodlnejsie, viac bezpecne....

puck
30. srpna • 14:26

ja renaulty nemusim, ale mam :-) sluzobak. ja mozem iba ak hondu

Valdauf
28. srpna • 22:47

Nechci nějak moc kecat do modlení se k Shade a VW,ale malinko si rejpnu ohledně výbav.Když už většina lidí řadí O2 do střední třídy,ač má rozvor segmentu B,jak to,že je tam motůrek 1.4?????V základní výbavě chybí el.stahování oken,připlácí se za zadní stěrač,není DO.centrálu.6 000 Kč za kožené obšití volantu,hlavice šaltpáky a madla ruční brzdy???Takový auto nabídnout na západě za naší cenu,cca.469 900 Kč(cca.12500Eur),ženou je odsud jak sedláky od Chlumce.A kvalita zpracování???Vyjdou úplně nastejno.Ano,možnost dovybavit si O2 je velká,ale cena ještě větší.
Je na tobě až moc vidět masáž našich motoristických časopisů typu SM,AutoTip a AutoHit.

PETR M
28. srpna • 18:34

Já jsme chtel jen pochválit autora článku v kritice DSG, i když on byl hodně umírněný, přesně popsal moje pocity s DGS a podle mě je ta převodovka opravdu nebazpečná :-). Ne vážně, sem tam se stane, že neví co zažadit a reakční čas připadá jako věčnost, ale někomu to menusí vadit, mě jo. jinak nevím co máš proti BMW automatu podle mě je to s multitronikem nejlepší automat. Je pravda, že BMW bylo 330XDAT a ten motor ten automat vyhladí :-). JEště reakce k Laguně já bych si to uto nikdy nekoupil, ale pocit z Laguny po faceliftu po těch plastech co do toho dali zaskočil i mě, že Renault může udělat tak příjemné auto ve vnitř a podle mě je pravdu luxusnější než OII takže Reaulťáci nedejte se nová laguna je vevnitř super.

Shimi
27. srpna • 17:27

" Podívejte se na interiér Mondea, Vectry, Laguny nebo třeba Primery. Ty v kvalitě a pohlednosti interiéru rozseká i Octavia 2 " :-)) tak tohle mě pobavilo. Mac2-u, ty si ani v jednom ze zmiňovaných aut neseděl, že? Jinak bys takovou cipovinu nikdy nevypustil. Neříkám, že je to či ono lepší, to je věc vkusu, ale takhle jednoznačně pasovat pašíka na modlu ve kvalitě a pohlednosti interiéru, to bych si netroufl. K té Octávce II se ani nemá cenu vyjadřovat, to si úplně přestřelil ;-) Nebo že by se už Škodovce podařilo strčit do kapsy německý, francouzský a japonský kolegy? Já myslím, že ne.P.S.: Stejně by mě zajímalo, jak to ta Škoda dělá, že má ty plasty tak kvalitní.

mac2
27. srpna • 23:09

Beru, že máš jiný vkus. Ale já ta auta prohlížel dost pečlivě, když jsem asi před rokem vybíral nové auto a můj dojem byl takový, jako jsem napsal. Třeba u Laguny (před faceliftem) jsem se bál, že mi zůstane ovladač klimy v ruce, jakou měl vůli, o mezerách mezi plasty na přístrojovce nemluvě. Vectra měla interiér naprosto debilní. Myslím, že ani neměla držák na nápoje vepředu a změť tlačítek na středovém tunelu byla strašná. A taky mě nesedl ten hranatý krabicoidní styl. A pokud jde o Mondeo, tak to sice nebylo špatné, ale už tehdy všechno volalo po novém modelu.

Roňouch
27. srpna • 19:18

V nějakých testech,co jsem četl (teď už nevím kde) ji vynášeli do nebe a tady čtu,že vcelku zbytečně otravuje.Aneb automat zůstane vždycky automatem.

x12345678
27. srpna • 20:22

To jsem si taky myslel, než jsem se poprvé s DSG svezl.
DSG je první automat, o němž já, zarytý manuálista tvrdím,že je lepší než manuál.
Problém je jen a pouze v tom, že:a) musí se s tím člověk naučit jezdit, pedálem plynu se kromě výkonu motoru ovládá i DSP a to podstatně.b) manuální řazení hlavním voličem je nepohodlní, chce to pádla nebo tlačítka na volantuc) DSG u naftových motorů má lepší skaděSW než u benzínů.

PETR M
27. srpna • 21:39

No tak to chcce ještě BMW AT. :-) to je panečku automat a co teprve ten co ještě neprodávají. Jinak k testu DSG, je to konečně přesně popsané tak jak to opravdu "funguje" (podle mě nefunguje) v praxi. Akorát bych se opravdu nebál to říct na plno ! ( mě psaní neživí tak to chápu) těch situací kdy si DSG neví rady je fakt hodně a třeba mě to opravdu otravuje, že nevím jak to zareaguje. Můj at řadí pořád stejně a tak vím jak mám jet, ale DSG řadí výborně a náhle vás nechá v levém pruhu při předjíždění a to mě hrozně vadí nedá se tomu věřit, škoda, protože jinak to jede moc pěkně, ale nikdy nevíš kdy se to kousne. Tak totjo jsou moje zkušenosti z passatu DSG TDI 103 kw. Nadruhou stranu známí má Ocávii 103kw DSG a ta jede moc pěkně ale zase jen při zrychlování

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Howard
28. srpna • 15:27

By me zajimalo, kdy te DSG nechala v levem pruhu ve stychu? Mam s ni najeto zatim 25 tkm, ale neco podobneho se mi nestalo (OII 103 TDI). Prave kdyz linearne zrychlujes, funguje naprosto bezvadne (a pokud vis, ze budes znicehonic potrebovat plny vykon, hodis si S-ko a pri dokonceni ci po nem prehodis na D-ko a je to ;)
Nikdy jsem netusil, ze budu zastancem automatu a ted na nej skoro nedam dopustit (jezdim hodne a ta pohoda i moznost svizne jizdy jsou k nezaplaceni ;)

PETR M
28. srpna • 18:18

Ještě k tomu S (sport u dsg) když tam dáš S zvednou se tomu otáčky tak že už to nezrychluje začne to řvát a nic tak to je protože diesel nemá moc rád otáčky . To byly moje pocity z DSG prostě žádné nadšení. A já jsem zase odkojen jen na automatech.

PETR M
28. srpna • 18:12

Ahoj , ano lineární zrychlování je AAA+++, ale co když vyjedete dva do levého pruhu ty jedeš rychelji a musíš zpomalit nebo dokonce trochu přibrzdit, pak on předjede a ty tam čučís jako puk protože DSG už tam má šestku :-). znovu říkám toto se mi stalo běžně s VW passat 103 kw Octavia II tam jsem toto nezažil ale taky jsem s tím moc nenajel a je taky o 250 kg lehčí tak nevím kde je pravda, zato když jsem s Multironikem A4 103kkw , tak až na nejhorší odhlučnění ta převodovka byla úchvatná, ale k multitroniku se nikdo nevyjadřuje dík za názor

Dusan
27. srpna • 17:25

Problem je v tom, ze Passat nelze srovnavat s "Mondeem, Vectrou, Lagunou nebo treba Primerou". Tahle auta jsou totiz cenove (u nas i v cizine) uplne nekde jinde nez Passat. Passat ve vyssich vybavach a motorizacich (jako je tenhle kousek) uz prave zacinaji cenove atakovat segment prave treba Audi.

PájaTHC
27. srpna • 15:57

Byla v neuvěřitelně příznivé ceně testovaného vozu 1 430 025 Kč již ta pevná příčka firmy "Perlík" nebo je nutné ji dokoupit zvlášť?Sorry, ale opět další předražená koncernová m***a.Samotný dobrý motor a DSG na tom nic nezmění.

Chudas
27. srpna • 16:03

Lidi sakra kdy pochopíte, že pašík v kombajnu s mřížkou je MODLA pro českého řidiče?

stealth
27. srpna • 21:09

Člověče, sakra kdy pochopíš, že pašík v kombajnu s mřížkou je MODLA pro čekého řidiče, stejně jako pro fůru dalších českých řidičů je MODLOU Citroen, Honda, Mazda, Kia, Chrysler a další... Nemyslím, že počet českých řidičů, uctívající Passata je větší, než těch, kteří uctívají třeba Subaru. To, že je to tady přeplněno Passaty a Octávkama s tím nemá nic společného... To jsou totiž většinou firemní vozidla.

RRAAFF
27. srpna • 16:33

Myslím, že tato verze ani ne, protože dnes je v kurzu hlavně nafta. Takové TDI je opravdu modla. Jeden chlapík na jiný auto server psal, že kupuje O2 2,0TDi a najezdí asi 9-10tkm za rok:-/, což se mi zdá trošku zvláštní, ale co, je to jedno:-D

Cynik
27. srpna • 14:01

Chválím fotky. Pěkné. :-)

huuu
27. srpna • 13:24

Uzasna cenovka
Za 1.4 milionu (a mene) je honda legend, citroen c6, subaru outback...
Ale pro ceskeho clovicka idealni vuz, nebot ten je schopen dat pres 1M i za octavku :D

Gergi
27. srpna • 18:40

S tim Legendem jsi me predbehnul, presne to jsem chtel napsat.

stealth
27. srpna • 21:06

No tak jak vidím, tak pro ne každého človíčka. Už jsme tři, kdo tolik peněz nedá a myslím, že to udělá jen málo českých človíčků. ;-)

Radek Ondrášík
27. srpna • 22:07

A proč nedat? Je to velmi dobře vybavené kombi střední třídy se špičkovým motorem, převodovkou a 4x4. Cena za kterou se prodává je poměrně solidní. Poskládejte si takove 3er, Cklasse, nebo A4 do této konfigurace a cena bude ještě horší.Jistě, za 1,4M Kč se dá pořídit klidně o třídu vyšší vůz, nějaký velmi sportovní vůz, neto 7 Loganů pro celou rodinu a příbuzenstvo. Holt v ČR nejsou ještě lidé zvykli kupovat vybavené vozy a raději sáhnou k o třídu většímu autu bez výbavy a motoru. (Tím neříkám, že Legendu za tyto peníze chybí motor). Takže proč si nekoupit vůz střední třídy s opravdu slušnou výbavou, osobně mám raději menší auto, ale vybavené, než větší, ale ne tak vybavené. Někdo holky, jiný vdolky ;-)

aquila
28. srpna • 1:23

nie je pravda. za cca 1,4-1,5 miliona czk mozete mat napriklad mercedes benz E320, 4matic, kombi, automat, bixenon, vyhrievanie prednych sedadiel. samozrejme novy :)http://mcw.mercedes-benz.sk/drivencars/index.php?sec=services&subsec=newcars&page=car_detail&id=B0558012192&lmenu=2

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
puck
28. srpna • 14:01

sa teraz tak trochu nudim, tak som pozerel ze za cca 1.35 mCzk sa da kupit jaguar x-type executive 3.0 V6 estate :-) trochu mensie, ale zas trochu stylovejsie ako MBcko :-)

Armando
4. září • 11:34

Jenže je to anglický auto ;-)

puck
28. srpna • 13:22

ty si tusim tak trochu zatazeny na MB, ze ?

aquila
28. srpna • 17:00

ale iba trosku :-Pchcel som len proste napisat, ze za tu cenu sa da dostat aj lepsie auto.
samozrejme Cecko kombi v podobnej zostave a za podobnu cenu uz vonkoncom nie je problem, ked je za to mozne zohnat Ecko kombi ..

RRAAFF
27. srpna • 11:40

No v této výbavě a motorem to nevypadá zle, ale volil bych jinde-BMW 3 nebo 5 v horší výbavě, Citroen C6 nebo Saab 9-5 Aero Combi automat (ten asi nejspíš v poměru výkon /cena /výbava a pro mě čím dál se víc líbící design).

hopik
19. listopadu • 9:19

presne tak saab 9-5 aero kombi - ale v manualu, ikdyz ten automat je taky super (ridil sem oboje);-)

petrumr
27. srpna • 12:09

to dřevo neumí udělat jiný než rovný,kdyby to bylo trochu do oblouku tak by to ušlo,to sem měl dřevo lepší v polským fiatu.:-/

Dusan
27. srpna • 13:41

A to drevo je jeste zlaty (a dukladne priplaceny). V zakladu je ten oddelovaci prouzek z neceho co jsem si ja pracovne nazval umakart a co je prilepeno ne zrovna nejlepe.

mayklmaykl
27. srpna • 13:03

a tak já bych to zas tak nehrotil,spoustě lidí se to líbit bude, mě by spíš s.r.a.l.o. to co je psáno v testu-tvrdý plastymimochodem opět pochvala za velmi povedenej a konečně také objektivní test na pašíka;-)

vedeni
27. srpna • 10:25

No jo no... z hovna bic neupletes. B-]

hopik
19. listopadu • 9:21

...a kdyz upletes tak nezapráskás!

Dusan
27. srpna • 9:38

Problemem techle top end Passatu je velka konkurence a to zejmena z vlastnich rad, kde Audi nasadilo na novou A6 velmi agresivni (a uspesnou) cenovou politiku, diky niz se takto vybaveny Passat dostava do oblasti velice slusne vybavenych i motorizovanych A6tek.

Armando
4. září • 11:32

Passat by měl konkurovat A4, podvozkovou platformu má stejnou. Tudíž není co řešit, Passat prostě nestíhá.

saya
27. srpna • 9:01

nedotazena plecka, ktera neurazi, nenadchne

puck
27. srpna • 8:35

interier je fakt luxusny hnus :-/
ked sa posadim do vw koncernoveho auta, tak som vzdy sklamany.

J
28. srpna • 10:41

Tak sa posad do luxusnej 1203.

puck
28. srpna • 13:20

preco ?

Doporučujeme

Články odjinud