Passat CC v úpravě ABT

Volkswagen Passat s karosérií „čtyřdvéřový sedan” CC je významnou novinkou koncernu, ale již nyní láká pozornost ladičských firem. Mezi první z nich patří známý úpravce Abt, jenž nabízí decentní úpravy podvozku, vzhledu a vybraných, zážehových i vznětových pohonných jednotek. Ačkoli písmena CC znamenají „comfort coupe“, v Abt se s pouhým pohodlím nesmířili a přitlačili na pilu. Po tamních zákrocích dává motor 1,8 TSI 200 koní, 2,0 TSI 240 koní a známý vznětový čtyřválec 2,0 TDI je laděn na výkon 170, nebo 190 koní. Snížení těžiště Abt podpořilo kratšími a tužšími pružinami, úpravy exteriéru se dotkly především použití specifických litých kol o průměru 18, nebo 20 palců.

Tip: Přečtěte si náš první test Volkswagenu Passat CC V6.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Passat CC v úpravě ABT

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků