Pásový bagr boural mrakodrap ze střechy. V Číně normální

Pásový bagr boural mrakodrap ze střechy. V Číně normální

V první chvíli se asi při pohledu na fotografie každý chytí za hlavu. Jak se tam ten pásový bagr ze silnice dostal? A co je to za nesmysl? Bourat dvanáctipatrovou výškovou budovu tímto způsobem?

Jenže když se na snímky podíváte pozorněji, vidíte, že tady se asi trhavina použít nedala. Kolem kancelářské budovy ze 70. let, která byla určena k demolici, byla vcelku hustá zástavba.

Klepněte pro větší obrázek
Místo na silnici pracuje bagr v oblacích. V Číně jsou koumáci.

A protože se vše odehrávalo v Číně, v zemi s nejlevnější pracovní silou na světě, tak bylo vysvětlení nasnadě.

Jenže pořád zůstává otázka, jak se tam ten pracovní stroj dostal? Vrtulníkem snad? A jak ho chtějí dostat dolů? To pod sebou bude rozebírat patro za patrem? Řezat si pod sebou obrazně řečeno větev?

Na tohle téma se rozpoutala bouřlivá debata na jednom americkém motoristickém webu, kde byly fotografie z celé neobvyklé akce otištěny jako první. Podle jednoho čtenáře, který se do ní zapojil, byl všechno jen trik, hrátky s perspektivou.

Stranou zřejmě stál obrovský jeřáb, který nebyl zachycený na fotografiích. A ten celé akci asistoval. U bagru dělníci vyměnili lžíci za hydraulické kladivo. Tím postupně rozbíjeli konstrukci budovy. A když byli hotovi, tak bagr přemístili jeřábem o patro níže…   

Klepněte pro větší obrázek  
Hledá se jeřáb...
 
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků