Parkování zdarma: S těmito hybridy v Praze můžete. Nutné je zařídit jen pár věcí

Ne321  |  30. 11. 2018 09:10

Tenhle nesmysl predpokladam bude zrusen tak behem dvou let s tim jak budou rezidenti nejexponovanejsich mestskych casti vice a vice rvat, ze nemaji kde parkovat protoze jim na mistech stoji nerezidentni hybridy. Uvazoval jsem nad tim, ale kaslu na to. Stat na modracich mi nestoji za to, abych jezdil nejakou dychavicnou m*rdkou a poradne hybridy, ktere opravdu jedou se do toho vykonostniho limitu nevejdou.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  30. 11. 2018 10:00

Naprosto nesystémové řešení k ničemu. Krom důvodu co píšeš, 50% emisí v Praze vyprodukuje 2% vozů. Je jasné jaké. Tihle lidé na nový hybrid stejně mít nebudou.

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 11. 2018 15:50

Ty nejhorší dieselové vraky by bylo potřeba okamžitě odstranit ze silnic. Ovšem kdyby se o to někdo pokusil, bude českým národem dieselmaniaků zapuzen a skončí jako politická mrtvola.
STK v ČR asi nikdy nebudou fungovat jako v civilizované zemi (za úplatek směšných 500 Kč projde na emisích zřejmě cokoliv).
Místo toho zavedl pražský krndystrát v případě smogových kalamit systém sudých a lichých čísel (to měli v západní Evropě zavedeno tak někdy v 70tých letech minulého století, kdy to asi mělo jistou logiku), což je v dnešní době (při rozmanitosti vozového parku) úlet nejhrubšího zrna...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 11. 2018 10:29

Na mesto tyhle vykonnostni limity bohate staci, a sice 135 SPALOVACICH kilowatt + elektro. Nekadruji ridice, kteri radi poradny vykon, ale vyjadrujete se, jako byste tu m###u mel spise vy v hlave misto mozku. Druhou veci je, ze kdo ma prasule na hybrida/elektro, ma prasule na emise splnujici spalovak, takze magistrat zvyhodnuje urcitou skupinu na ukor rezidentu a problem emisi/znecisteni neresi.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 11. 2018 13:07

"prasule na hybrida/elektro, ma prasule na emise splnujici spalovak"

To je pravda. Pretoze hybrid, splnujuci podmienky, stoji rovnake prachy ako porovnatelny diesel - z dlhodobeho hladiska lacnejsi.

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  30. 11. 2018 10:46

Pražáci byli vždycky dementi.Takovýma pičovinama si kurvit život.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  30. 11. 2018 11:22

Jestli se nepletu, tak Mondeo bohužel nemá povinný čistě elektrický režim.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 11. 2018 14:02

Je to super. Clovek usetri kopec casu, nervov a aj penazi.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  01. 12. 2018 10:55

Akorát ten limit je blbý, s GS 450h už se nevejdou

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 11. 2018 15:32

Obávám se, že to dlouho nevydrží. Zatím je to i pro fullhybridy, ale až se tyto namnoží, tak to zpřísní jen na pluginhybridy a až se i ty namnoží, tak už jen na elektromobily a až se i ty namnoží tak to zruší definitivně. Ale třeba v té době alespoň zakážou dieselům neplnícím Euro8 vjezd do center měst, což by bylo super.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  01. 12. 2018 07:54

A kdy se přidá i Brno?

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  01. 12. 2018 18:24

Brnóóó, Brnóóó, bůůůzerantůůů plnóóó. Semto ale dobrej típek, co?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  01. 12. 2018 21:36

Ano, u tebe na sto procent platí to staré známé "nomen omen"

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 12. 2018 12:38

Co to je Brno?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A