Parkování zdarma: S těmito hybridy v Praze můžete. Nutné je zařídit jen pár věcí

Ne321  |  30. 11. 2018 09:10

Tenhle nesmysl predpokladam bude zrusen tak behem dvou let s tim jak budou rezidenti nejexponovanejsich mestskych casti vice a vice rvat, ze nemaji kde parkovat protoze jim na mistech stoji nerezidentni hybridy. Uvazoval jsem nad tim, ale kaslu na to. Stat na modracich mi nestoji za to, abych jezdil nejakou dychavicnou m*rdkou a poradne hybridy, ktere opravdu jedou se do toho vykonostniho limitu nevejdou.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  30. 11. 2018 10:00

Naprosto nesystémové řešení k ničemu. Krom důvodu co píšeš, 50% emisí v Praze vyprodukuje 2% vozů. Je jasné jaké. Tihle lidé na nový hybrid stejně mít nebudou.

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 11. 2018 15:50

Ty nejhorší dieselové vraky by bylo potřeba okamžitě odstranit ze silnic. Ovšem kdyby se o to někdo pokusil, bude českým národem dieselmaniaků zapuzen a skončí jako politická mrtvola.
STK v ČR asi nikdy nebudou fungovat jako v civilizované zemi (za úplatek směšných 500 Kč projde na emisích zřejmě cokoliv).
Místo toho zavedl pražský krndystrát v případě smogových kalamit systém sudých a lichých čísel (to měli v západní Evropě zavedeno tak někdy v 70tých letech minulého století, kdy to asi mělo jistou logiku), což je v dnešní době (při rozmanitosti vozového parku) úlet nejhrubšího zrna...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 11. 2018 10:29

Na mesto tyhle vykonnostni limity bohate staci, a sice 135 SPALOVACICH kilowatt + elektro. Nekadruji ridice, kteri radi poradny vykon, ale vyjadrujete se, jako byste tu m###u mel spise vy v hlave misto mozku. Druhou veci je, ze kdo ma prasule na hybrida/elektro, ma prasule na emise splnujici spalovak, takze magistrat zvyhodnuje urcitou skupinu na ukor rezidentu a problem emisi/znecisteni neresi.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 11. 2018 13:07

"prasule na hybrida/elektro, ma prasule na emise splnujici spalovak"

To je pravda. Pretoze hybrid, splnujuci podmienky, stoji rovnake prachy ako porovnatelny diesel - z dlhodobeho hladiska lacnejsi.

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  30. 11. 2018 10:46

Pražáci byli vždycky dementi.Takovýma pičovinama si kurvit život.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  30. 11. 2018 11:22

Jestli se nepletu, tak Mondeo bohužel nemá povinný čistě elektrický režim.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 11. 2018 14:02

Je to super. Clovek usetri kopec casu, nervov a aj penazi.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  01. 12. 2018 10:55

Akorát ten limit je blbý, s GS 450h už se nevejdou

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 11. 2018 15:32

Obávám se, že to dlouho nevydrží. Zatím je to i pro fullhybridy, ale až se tyto namnoží, tak to zpřísní jen na pluginhybridy a až se i ty namnoží, tak už jen na elektromobily a až se i ty namnoží tak to zruší definitivně. Ale třeba v té době alespoň zakážou dieselům neplnícím Euro8 vjezd do center měst, což by bylo super.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  01. 12. 2018 07:54

A kdy se přidá i Brno?

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  01. 12. 2018 18:24

Brnóóó, Brnóóó, bůůůzerantůůů plnóóó. Semto ale dobrej típek, co?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  01. 12. 2018 21:36

Ano, u tebe na sto procent platí to staré známé "nomen omen"

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 12. 2018 12:38

Co to je Brno?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

včera | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 151 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A