Parkování zdarma: S těmito hybridy v Praze můžete. Nutné je zařídit jen pár věcí

Ne321  |  30. 11. 2018 09:10

Tenhle nesmysl predpokladam bude zrusen tak behem dvou let s tim jak budou rezidenti nejexponovanejsich mestskych casti vice a vice rvat, ze nemaji kde parkovat protoze jim na mistech stoji nerezidentni hybridy. Uvazoval jsem nad tim, ale kaslu na to. Stat na modracich mi nestoji za to, abych jezdil nejakou dychavicnou m*rdkou a poradne hybridy, ktere opravdu jedou se do toho vykonostniho limitu nevejdou.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  30. 11. 2018 10:00

Naprosto nesystémové řešení k ničemu. Krom důvodu co píšeš, 50% emisí v Praze vyprodukuje 2% vozů. Je jasné jaké. Tihle lidé na nový hybrid stejně mít nebudou.

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 11. 2018 15:50

Ty nejhorší dieselové vraky by bylo potřeba okamžitě odstranit ze silnic. Ovšem kdyby se o to někdo pokusil, bude českým národem dieselmaniaků zapuzen a skončí jako politická mrtvola.
STK v ČR asi nikdy nebudou fungovat jako v civilizované zemi (za úplatek směšných 500 Kč projde na emisích zřejmě cokoliv).
Místo toho zavedl pražský krndystrát v případě smogových kalamit systém sudých a lichých čísel (to měli v západní Evropě zavedeno tak někdy v 70tých letech minulého století, kdy to asi mělo jistou logiku), což je v dnešní době (při rozmanitosti vozového parku) úlet nejhrubšího zrna...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 11. 2018 10:29

Na mesto tyhle vykonnostni limity bohate staci, a sice 135 SPALOVACICH kilowatt + elektro. Nekadruji ridice, kteri radi poradny vykon, ale vyjadrujete se, jako byste tu m###u mel spise vy v hlave misto mozku. Druhou veci je, ze kdo ma prasule na hybrida/elektro, ma prasule na emise splnujici spalovak, takze magistrat zvyhodnuje urcitou skupinu na ukor rezidentu a problem emisi/znecisteni neresi.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 11. 2018 13:07

"prasule na hybrida/elektro, ma prasule na emise splnujici spalovak"

To je pravda. Pretoze hybrid, splnujuci podmienky, stoji rovnake prachy ako porovnatelny diesel - z dlhodobeho hladiska lacnejsi.

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  30. 11. 2018 10:46

Pražáci byli vždycky dementi.Takovýma pičovinama si kurvit život.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  30. 11. 2018 11:22

Jestli se nepletu, tak Mondeo bohužel nemá povinný čistě elektrický režim.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 11. 2018 14:02

Je to super. Clovek usetri kopec casu, nervov a aj penazi.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  01. 12. 2018 10:55

Akorát ten limit je blbý, s GS 450h už se nevejdou

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 11. 2018 15:32

Obávám se, že to dlouho nevydrží. Zatím je to i pro fullhybridy, ale až se tyto namnoží, tak to zpřísní jen na pluginhybridy a až se i ty namnoží, tak už jen na elektromobily a až se i ty namnoží tak to zruší definitivně. Ale třeba v té době alespoň zakážou dieselům neplnícím Euro8 vjezd do center měst, což by bylo super.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  01. 12. 2018 07:54

A kdy se přidá i Brno?

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  01. 12. 2018 18:24

Brnóóó, Brnóóó, bůůůzerantůůů plnóóó. Semto ale dobrej típek, co?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  01. 12. 2018 21:36

Ano, u tebe na sto procent platí to staré známé "nomen omen"

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 12. 2018 12:38

Co to je Brno?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 211 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A