Já mám super zkušenost s firmou Mr.parkit. Potřebovala jsem zaparkovat v centru Prahy a na webu mají velkou nabídku garáží. Parkovala jsem na Panské 2 a bylo to super. Cena na centrum úplně v pohodě a navíc tam je takový zvláštní autovýtah, takže jsem nemusela nikam složitě zajíždět a to mi vyhovovalo. Určitě jejich službu zase využiju. Kdyžtak mrkněte, za mě 100 % spokojenost :-D Tady přikládám stránky B-] https://www.mrparkit.com/cs...
Banka mě nabádá, abych si z bezpečnostních důvodů vypínal na kartě možnost internetových transakcí. Na zapnutí má banka až 12 hodin. Sice se mi ještě nikdy nestalo, že by to trvalo tak dlouho, ale.... Tedy přijedu na místo, o kterém jsem před dvanácti hodinami netušil, že zde budu muset parkovat a parkovací automat nikde. Vezmu telefon a zadám bance žádost o změnu nastavení karty. Než změnu banka provede, tak v lepším případě odjedu bez placení, v horším případě projede kolem auto s kamerami a následně mi přijde pokuta. Tak se ptám: Za co, soudruzi, za co?
Nechápu, proč mě v automatu stojí hodina 10,- a v app 60,- ...Je to opět ojeb na technologicky zdatné jedince nebo ojebáváte lidi o peníze jen tak z plezíru a kvůli výplatě toho mentálně retardovaného Hřiba satana ? Děkuji za odpověď
Vydřiduši. Nasrat a rozmazat!
platim ccskou uz leta, ale teprve nedavno se objevila mapa s obsazenosti, coz je hodne uzitecne. jeste navigaci na misto a budu spokojeny az na ty penize za parkovne...
Dneska jsem vyzkoušel a funguje pěkně. Je to hlavně rychlé. Jsem rád, že si nemusím stahovat další aplikaci.
Paráda! Díky moc za článek, škoda že není tato apka víc propagovaná. Když už to člověk musí řešit, tak je to alespoň jednoduchý a rychlý!
Nesmyslem bylo zrušit vizuální kontrolu oprávněnosti parkování. Nelze tak zjistit, zda dané auto parkujeme oprávněně. "Kontrola" autem s kamerami je nesmysl, navíc není on-line, ale nesprávně zaparkovaná auta se zjistí až za 24 hodin...
Však ono o to ani nejde. Účelem je vybrat "určené částky" a tahle blbost je nejproduktivnější.
Ta aplikace není o nic lepší než webovka. Je to tak velice přehledné, že po půl hodině čekání a pokusů zaregistrovat kreditů a zaplatit, konečně přišla manželka a odjeli jsme bez placení (možná - co se s tím stalo vážně nevím).
Naopak, funguje to dobře a je to tak jednoduchý, že to zvládne i technologiemi nepolíbený člověk jako můj otec. Dvě, tři kliknutí a je zaplaceno.Tím ovšem neiobhajuji systém parkování v Praze :-/
A kde je ta aplikace do telefonu, o které v článku píšete?
http://mpla.io
Stáhni si z Google Play appku zaparkuju.cz, s tou se dá, je to lepší ksicht k MPLO.
A kreditní kartou platit nejde? :-P
ty máš kreditní kartu? Platíš snou na internetu?
Tak osobně kreditku mám, protože mi ni banka vnutila,ale protože mě štve záměrně nepřehledný způsob evidence kreditního zůstatku, tak ji nepoužívám. Debetní kartou ale na internetu platím téměř denně. V čem by jako měl být problém?
já kreditku nemám,mám jednu kartu, jeden učet, zajímá mně myšlení jiných, tak se ptám. Znám dost lidí, co si v nákupním středisku vyberou hotovost a platí, přitom všechny obchody berou karty.
Mam dva ucty u ruznejch bank, dve debetni a jednu kreditni kartu. Dva ucty mam kvuli sporeni a diversifikaci a kreditni kartu mam kvuli debilnim autopujcovnam, ktery dnes casto uz neberou ani hotovost ani debetni karty, ale jen kreditni karty...
Ne každý sdílí s bankou své zájmy a kde nakupuje, aby ho banka mohla profilovat.
jj, jsou mezi námi notoričtí hotovostníci, co to dělají složitě....
Je hrozně príma, že když jedu z Prahy 5 k rodičům na Prahu 4, můžu u nich v ulici parkovat jen za 60 Kč za hodinu.Volím pouze ty, co prosazují jednotnou zónu pro Prahu.
Jednotná zóna pro celou Prahu je populistická pitomost, to by absolutně nemohlo fungovat.
Populisticka pitomost jsou zony jako takovy. Ma to resit nedostatek parkovacich mist, jenze to nikdy nefungovalo, nefunguje a nikdy fungovat nebude. Jediny co to prinasi je problemy vetsinou hlavne pro lidi bydlici v modrych zonach. Kdekoliv jinde v Evrope tohle resej parkovaci domy. Proc tohle v Praze nejde?
Nebo když jako servisák jezdíte po Praze na x-různejch míst a firma sice platí "parkovací výpalné" v místě sídla x-krát dražší než občan nepodnikatel, ale stejně pak musíte opět cálovat na zónách u zákazníka.A pak mne dojímají nářky z radnic jak jim mimopražští ucpávají silnice.Já denně dojíždím 40km do Prahy do práce. Pásmo ROPIDu mi končí 5km od baráku, ale i tak ho nemůžu využít neboť je to časový nesmysl, nerychlejší kombinace od nás do Prahy je 400 BUS a vlak na Masaryčku, tam jsem za cca 1,5h pak dalších 45 minut do kanclu.Autem jsem za 15-20 minut na kraji Prahy a pak cca 30 minut průjezd až ke kanclu.Takže dokud nebude MHD časově výhodnější než auto, neřeším.Navíc k nám poslední BUS jede kolem 8 večer, to já kolikrát teprve balím věci v kanclu ;-)
A takových nás je víc. Nebejt lidí co denně dojíždí do Prahy makat, tak tam bude liduprázdno. :-D
tak kdo chce bydlet za levno a vydělávat za draho, ten holt musí snášet nějaké útrapy. Jinak by to nedávalo ekonomicky smysl :-D
a to musíš jet autem? Vždyt v praze máte dobrou mhd nebo je řešení koupit rodičům někde domeček, kde se dá zaparkovat zdarma. Ještě chci se zeptat, říká pražákům něco od slova jízdní kolo?
Ono nejde o to že se musí platit za parkování. Sám jsem se v Praze narodil dlouho i bydlel, takže vím že město není na takovej počet aut dělaný. Ale proč když už jednou platím poplatek za rezidentní kartu např na P8 nemohu s tou samou kartou parkovat i na P6 ?
kolik je to kilometrů? My co platíme parkovný u nás, můžeme parkovat jinde? O co vám pořád jde?, že budete rezidenti v celé evropě?
Tak znovu a lépe.Firma / živnostník zaplatí za kartu rezidentního parkování násobně víc než občan.Pokud to je firma která pro své podnikání potřebuje vozidla, např servisní organizace kde se v autech nevozí jenom zadky ale i materiál, tak pak nejenom že platí "výpalné" v místě sídla, ale při každém výjezdu do oblasti s parkovacími zónami musí opět platit.Ptám se proč?Copak nemůže být Praha z hlediska parkování / vjezdu vozidel jako jeden celek ?A dále nyní P6 vyhrožuje že výrazně omezí vjezd nerezidentům do své části ?Co to jako má být?Uvědomují si vůbec že většina lidí co do Prahy autem jezdí tam nejede protože by je to bavilo stát v kolonách, ale protože nemá jinou smysluplnou volbu ?MHD? :-DTa leda tak jako doprava v centru , ale pokud se potřebujete dostat z periferie ráno do práce a večer domů, mnoho lokalit jinak než autem nelze. Nefunguje tzv ROPID nenavazují na sebe spoje nebo mají extrémní časy.Příkladem budiž vlaky na trati Praha - Kolín. Už x-let se rekonstruuje tato páteřní trať po které jezdí vlaky až na Slovensko. Díky preferenci dálkové dopravy a omezené kapacity této trati se pak stává že příměstské S linky stojí v každé stanici dlouhé minuty jelikož musí před sebe pouštět rychlíky.Takže člověk co nastoupí např. v Č Brodě a počítá s tím že bude za 20 minut na Masaryčce a má an to navázané nějaké své časové plány to pak musí celý překopat a je na tom kolikrát hůř než ten co jede po I/12 přes Úvaly a Běchovice autem.Navíc S linky konkrétně na téhle trati bývají ve špičce totálně přecpaný. A víc vlaků se tam prostě na ty stávající koleje nevejde. To samý v bledě modrým bude směr Kladno.Prostě Praha v tomhle směru totálně zaspala dobu.Jak dlouho se řeší obchvat kolem Prahy? Neustálý bojkot ze strany ekoterosistů.křížení D1 a okruhu u Říčan končí v poli, a stejně tak jako severozápadní trasa je v nedohlednu.Přitom se stačí podívat třeba na takový Hradec Králové a jeho Gočárův okruh.Vůbec nemám nic proti tomu pokud se zakáže nebo zpoplatní vjezd skrz severojižní magistrálu a třeba u Národního muzea se udělá pěší zóna. Nejprve ale musí být koncepčně dořešena doprava kolem Prahy a pro lid co dojíždí za prací.
u nás živnostík si koupí parkovací kartu a ujede tři kilometry a neplatí mu. Vlak třeba nemá krajský tarif natož autobus o dvouposchodových elefantech si můžeme nechat zdát, nebot nemáme elektrifikaci. Nevím proč pražáky máme litovat, nutí vás někdo tam bydlet nebo pracovat?B-]
Netvrdím že máte litovat Pražáky, ono třeba Brno na tom taky není o moc lépe. :-))Také jsem tam svého času býval více než doma ;-)
Právě že v Praze již nebydlím, ale pracuji. A to že tam pracuji je důsledek nabídky a poptávky, i když každý den dojíždím přes 40km do prahy do práce autem, stále si ve výsledku vydělám víc než za tu samou práci na Kolínsku. ;-)A bohužel peníze jsou dneska na prvním místě, nějak rodinu živit musím.Nebo mám radši jít na pracák mezi opálené spoluobčany ?Máte ještě nějaké chytré rady ?
Když jedeš rodičům něco předělat, tak fakt toužíš se jebat s pneu kladivem, akučkou.... a ideálně balikem vod, přeplněným Mhd nebo na kole. Jo těší mě, jezdim v praze z 95% na kole, nebo mhd, ale za mamkou většinou autemPs: ale klidně mi mamce kup barák, zlobit se nebude
kolik je Vás v praze se stejným myšlením jak ty ?Potom to v té praze má vypadat, my z moravy se na Vás jezdíme dívat vlakem. Rodiče si nastěhuj do baráku a nikde jezdit nemusíš a zbytek republiky nemusí řešit Vaše blbosti.
No vidíš, ještě, že jsme. Viď?
jasan, jak jsem psal, máte jedno nejlepší mhd a nejlevnější, vy jedete třeba hodinu za cenu u nás deseti km.
Tak vodstěhuj do chatrče v lese a pěsky to budeš mít všude zadarmo. B-]
Praha je plna naplavenin z Moravy (a odjinud), co hrde svymi sluzebaky ucpavaji komunikace ;-) Mimochodem jak zbytek republiky resi prazske blbosti? To je stejne 'chytre' jako ze Praha doplaci na Vase blbosti ve volbach ;-)
Mrdokvas! :-O
Volte raději ty, co místo absurdního řešení, které okolní metropole buď nikdy nespustily, nebo je před 20+lety zrušily, vezmou příklad od těch, co tomu rozumí. Například Vídeň.....
Využij carsharing. Sedneš do prochcaných sedaček, čapneš usoplený volant a jedeš. No fuj.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.