Pařížská premiéra i pro Ferrari 458 Speciale Aperta

Nové Ferrari 458 Speciale Aperta jsme si už představili před autosalonem, nyní jsme si ho mohli prohlédnout detailně. Naživo vypadá nové velmi speciální Ferrari naprosto úžasně a teprve při pohledu zblízka vyniknou všechny ty detaily, jako třeba promyšlené výdechy nad předními koly, které pomáhají snižovat vztlak a tím zlepšovat rychlost odezvy na přední nápravě.

Autosalon Paříž 2014: Den první + velká fotogalerie

Autosalon Paříž 2014: Den první + velká fotogalerie

Ferrari 458 Speciale Aperta (aperta znamená v italštině „otevřená“) vychází z ostřejšího modelu a i když hliníková pevná střecha, která se složí za 14 sekund, se všemi nezbytnými výztuhami přidala 50 kg hmotnosti, pořád je s 1340 kg tohle Ferrari docela lehká váha.

Ferrari 458 Speciale Aperta je jen pro 499 boháčů

Ferrari 458 Speciale Aperta je jen pro 499 boháčů

Tradiční atmosférický osmiválec 4,5 litru vyvine výkon 445 kW (605 koní) v 9000 ot./min. a točivý moment 540 Nm v 6000 ot./min. Na stovku se dostane za tři sekundy stejně jako uzavřený model, ale na 200 km/h zrychlí o 0,4 sekundy pomaleji, tedy za 9,5 sekundy.

Ferrari vyrobí jen 499 kusů tohoto roadsteru. Vedle něj byl na stánku automobilky, hned za stolkem s ubrousky na otírání slin, k vidění i současný vrcholný silniční dvanáctiválcový model F12 Berlinetta (jistě, pokud nepočítáme LaFerrari) a také oturbená California T.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků