Pařížská premiéra i pro Ferrari 458 Speciale Aperta

Nové Ferrari 458 Speciale Aperta jsme si už představili před autosalonem, nyní jsme si ho mohli prohlédnout detailně. Naživo vypadá nové velmi speciální Ferrari naprosto úžasně a teprve při pohledu zblízka vyniknou všechny ty detaily, jako třeba promyšlené výdechy nad předními koly, které pomáhají snižovat vztlak a tím zlepšovat rychlost odezvy na přední nápravě.

Autosalon Paříž 2014: Den první + velká fotogalerie

Autosalon Paříž 2014: Den první + velká fotogalerie

Ferrari 458 Speciale Aperta (aperta znamená v italštině „otevřená“) vychází z ostřejšího modelu a i když hliníková pevná střecha, která se složí za 14 sekund, se všemi nezbytnými výztuhami přidala 50 kg hmotnosti, pořád je s 1340 kg tohle Ferrari docela lehká váha.

Ferrari 458 Speciale Aperta je jen pro 499 boháčů

Ferrari 458 Speciale Aperta je jen pro 499 boháčů

Tradiční atmosférický osmiválec 4,5 litru vyvine výkon 445 kW (605 koní) v 9000 ot./min. a točivý moment 540 Nm v 6000 ot./min. Na stovku se dostane za tři sekundy stejně jako uzavřený model, ale na 200 km/h zrychlí o 0,4 sekundy pomaleji, tedy za 9,5 sekundy.

Ferrari vyrobí jen 499 kusů tohoto roadsteru. Vedle něj byl na stánku automobilky, hned za stolkem s ubrousky na otírání slin, k vidění i současný vrcholný silniční dvanáctiválcový model F12 Berlinetta (jistě, pokud nepočítáme LaFerrari) a také oturbená California T.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků