Paříž živě: Volkswagen dovezl facelift Golfu. Nikdo si ho ale nevšimnul

Pokud jste sledovali novinky ze včerejšího večera koncernu Volkswagen, jistě vám neuniklo, že se zde neukázal modernizovaný Golf. Tam sice nebyl, na stánku ale ano.

O modernizaci Volkswagenu Golf se hovoří už dlouho, vedle návrhů nezávislých grafiků postavených na domněnkách a spekulacích jsme se však dosud neměli o co opřít. Vůz se měl podle neoficiálních zpráv ukázat právě v Paříži, tak se ale nestalo a spousta čekatelů zůstala zklamána. Nebo je to nakonec všechno úplně jinak?

Ano, je, chtělo to ale pouze bystré oko a trochu vyptávání. Volkswagen totiž na stánku prezentoval elektrickou variantu Golfu, která je v porovnání se standardem už tak odlišná, že by si drobných vnějších změn snad ani nikdo nevšimnul. Vystavený elektrický Golf se sice od toho již dlouho prodávaného zvenku nelišil, změny uvnitř ale byly zásadní!

Volkswagen I.D. — Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Volkswagen I.D. — Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Nový infotainment s větším displejem (a virtuálními tlačítky) a digitální přístrojový štít – toť novinky, které Golf dostane v rámci faceliftu. A ty již vystavené elektrogolf měl. Ze strany automobilky to byl možná povedený vtípek, protože v oficiálních materiálech o změnách nijak neinformuje. Ba co víc, odpoledne už bylo auto dokonce zamknuté.

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Šli jsme trochu do hloubky, přičemž další informace už jsou konkrétnější. Modernizovaný Golf by se měl ukázat zhruba za měsíc, pod kapotou bude mít litrový tříválec i zbrusu novou patnáctistovku TSI (bude se nabízet ve variantách s 96 a 110 kW), a do prodeje se dostane na jaře příštího roku. Sice zatím stále nevíme, jak moc se modernizace dotkne vnějších tvarů, avšak vzhledem k tomu, že ani mezigenerační změny designu Golfu nebývají drastické, nic velkého nečekáme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků