Paříž živě: Volkswagen dovezl facelift Golfu. Nikdo si ho ale nevšimnul

Pokud jste sledovali novinky ze včerejšího večera koncernu Volkswagen, jistě vám neuniklo, že se zde neukázal modernizovaný Golf. Tam sice nebyl, na stánku ale ano.

O modernizaci Volkswagenu Golf se hovoří už dlouho, vedle návrhů nezávislých grafiků postavených na domněnkách a spekulacích jsme se však dosud neměli o co opřít. Vůz se měl podle neoficiálních zpráv ukázat právě v Paříži, tak se ale nestalo a spousta čekatelů zůstala zklamána. Nebo je to nakonec všechno úplně jinak?

Ano, je, chtělo to ale pouze bystré oko a trochu vyptávání. Volkswagen totiž na stánku prezentoval elektrickou variantu Golfu, která je v porovnání se standardem už tak odlišná, že by si drobných vnějších změn snad ani nikdo nevšimnul. Vystavený elektrický Golf se sice od toho již dlouho prodávaného zvenku nelišil, změny uvnitř ale byly zásadní!

Volkswagen I.D. — Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Volkswagen I.D. — Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Nový infotainment s větším displejem (a virtuálními tlačítky) a digitální přístrojový štít – toť novinky, které Golf dostane v rámci faceliftu. A ty již vystavené elektrogolf měl. Ze strany automobilky to byl možná povedený vtípek, protože v oficiálních materiálech o změnách nijak neinformuje. Ba co víc, odpoledne už bylo auto dokonce zamknuté.

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Šli jsme trochu do hloubky, přičemž další informace už jsou konkrétnější. Modernizovaný Golf by se měl ukázat zhruba za měsíc, pod kapotou bude mít litrový tříválec i zbrusu novou patnáctistovku TSI (bude se nabízet ve variantách s 96 a 110 kW), a do prodeje se dostane na jaře příštího roku. Sice zatím stále nevíme, jak moc se modernizace dotkne vnějších tvarů, avšak vzhledem k tomu, že ani mezigenerační změny designu Golfu nebývají drastické, nic velkého nečekáme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 100 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 114 106 km
Cena: 170 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 250 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 148 685 km
Cena: 116 000 Kč
Ford Transit 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 206 384 km
Cena: 129 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků