Paříž živě: Volkswagen dovezl facelift Golfu. Nikdo si ho ale nevšimnul

Pokud jste sledovali novinky ze včerejšího večera koncernu Volkswagen, jistě vám neuniklo, že se zde neukázal modernizovaný Golf. Tam sice nebyl, na stánku ale ano.

O modernizaci Volkswagenu Golf se hovoří už dlouho, vedle návrhů nezávislých grafiků postavených na domněnkách a spekulacích jsme se však dosud neměli o co opřít. Vůz se měl podle neoficiálních zpráv ukázat právě v Paříži, tak se ale nestalo a spousta čekatelů zůstala zklamána. Nebo je to nakonec všechno úplně jinak?

Ano, je, chtělo to ale pouze bystré oko a trochu vyptávání. Volkswagen totiž na stánku prezentoval elektrickou variantu Golfu, která je v porovnání se standardem už tak odlišná, že by si drobných vnějších změn snad ani nikdo nevšimnul. Vystavený elektrický Golf se sice od toho již dlouho prodávaného zvenku nelišil, změny uvnitř ale byly zásadní!

Volkswagen I.D. — Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Volkswagen I.D. — Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Nový infotainment s větším displejem (a virtuálními tlačítky) a digitální přístrojový štít – toť novinky, které Golf dostane v rámci faceliftu. A ty již vystavené elektrogolf měl. Ze strany automobilky to byl možná povedený vtípek, protože v oficiálních materiálech o změnách nijak neinformuje. Ba co víc, odpoledne už bylo auto dokonce zamknuté.

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Šli jsme trochu do hloubky, přičemž další informace už jsou konkrétnější. Modernizovaný Golf by se měl ukázat zhruba za měsíc, pod kapotou bude mít litrový tříválec i zbrusu novou patnáctistovku TSI (bude se nabízet ve variantách s 96 a 110 kW), a do prodeje se dostane na jaře příštího roku. Sice zatím stále nevíme, jak moc se modernizace dotkne vnějších tvarů, avšak vzhledem k tomu, že ani mezigenerační změny designu Golfu nebývají drastické, nic velkého nečekáme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků