Paříž živě: Sestra nového Yetiho přiostřila. Chystá se i Fabia SUV?

Na stánku Seatu jsme si mohli prohlédnout už dříve odhalený koncept Ateca X-Perience. Španělé se tentokrát soustředili spíše na efekt — koncept má zvýšený podvozek, nové nárazníky a nechybí ani osmnáctipalcová kola z lehkých slitin. Pod kapotou se ukrývá dvoulitrový naftový agregát o výkonu 190 koní, který spolupracuje s automatickou převodovkou o sedmi rychlostních stupních.

Ateca X-Perience také přichází s vůbec nejširší nabídkou asistentů, které lze ovládat na osmipalcovém dotykovém displeji. Zajímavostí je i možnost bezdrátového nabíjení pro chytré telefony.

Seat Ateca má české ceny, za tříválec 1.0 TSI dáte přes půl milionu

Seat Ateca má české ceny, za tříválec 1.0 TSI dáte přes půl milionu

V reálu to vypadá pěkně, na druhou stranu ale nejde o nijak zásadní změny. Zajímavější je informace, že už na příští rok chystá automobilka crossover s názvem Arona. Model se bude vyrábět v Barceloně.

Vzhledem ke stále častěji prosakujícím informacím o tom, že i Škoda chystá podobné auto na bázi Fabie, se musíme ptát, jestli nepůjde o stejný vůz. Vždyť třeba Ateca se vyrábí v ČR a její zadní část nese jasný designový jazyk Škodovky.

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Seat se pustil do transformačního procesu a v následujících dvanácti měsících plánuje vůbec nejvíce produktových novinek. Od nového modelu Ateca si automobilka slibuje, že se stane třetím velkým pilířem celé společnosti. Podle samotného Seatu je nový vůz určen pro řidiče s dobrodružným životním stylem, kteří potřebují vynikající výkon v terénu a zároveň věnují pozornost každému detailu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků