Paříž živě: Sestra nového Yetiho přiostřila. Chystá se i Fabia SUV?

Na stánku Seatu jsme si mohli prohlédnout už dříve odhalený koncept Ateca X-Perience. Španělé se tentokrát soustředili spíše na efekt — koncept má zvýšený podvozek, nové nárazníky a nechybí ani osmnáctipalcová kola z lehkých slitin. Pod kapotou se ukrývá dvoulitrový naftový agregát o výkonu 190 koní, který spolupracuje s automatickou převodovkou o sedmi rychlostních stupních.

Ateca X-Perience také přichází s vůbec nejširší nabídkou asistentů, které lze ovládat na osmipalcovém dotykovém displeji. Zajímavostí je i možnost bezdrátového nabíjení pro chytré telefony.

Seat Ateca má české ceny, za tříválec 1.0 TSI dáte přes půl milionu

Seat Ateca má české ceny, za tříválec 1.0 TSI dáte přes půl milionu

V reálu to vypadá pěkně, na druhou stranu ale nejde o nijak zásadní změny. Zajímavější je informace, že už na příští rok chystá automobilka crossover s názvem Arona. Model se bude vyrábět v Barceloně.

Vzhledem ke stále častěji prosakujícím informacím o tom, že i Škoda chystá podobné auto na bázi Fabie, se musíme ptát, jestli nepůjde o stejný vůz. Vždyť třeba Ateca se vyrábí v ČR a její zadní část nese jasný designový jazyk Škodovky.

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Seat se pustil do transformačního procesu a v následujících dvanácti měsících plánuje vůbec nejvíce produktových novinek. Od nového modelu Ateca si automobilka slibuje, že se stane třetím velkým pilířem celé společnosti. Podle samotného Seatu je nový vůz určen pro řidiče s dobrodružným životním stylem, kteří potřebují vynikající výkon v terénu a zároveň věnují pozornost každému detailu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků