Paříž živě: Sestra nového Yetiho přiostřila. Chystá se i Fabia SUV?

Na stánku Seatu jsme si mohli prohlédnout už dříve odhalený koncept Ateca X-Perience. Španělé se tentokrát soustředili spíše na efekt — koncept má zvýšený podvozek, nové nárazníky a nechybí ani osmnáctipalcová kola z lehkých slitin. Pod kapotou se ukrývá dvoulitrový naftový agregát o výkonu 190 koní, který spolupracuje s automatickou převodovkou o sedmi rychlostních stupních.

Ateca X-Perience také přichází s vůbec nejširší nabídkou asistentů, které lze ovládat na osmipalcovém dotykovém displeji. Zajímavostí je i možnost bezdrátového nabíjení pro chytré telefony.

Seat Ateca má české ceny, za tříválec 1.0 TSI dáte přes půl milionu

Seat Ateca má české ceny, za tříválec 1.0 TSI dáte přes půl milionu

V reálu to vypadá pěkně, na druhou stranu ale nejde o nijak zásadní změny. Zajímavější je informace, že už na příští rok chystá automobilka crossover s názvem Arona. Model se bude vyrábět v Barceloně.

Vzhledem ke stále častěji prosakujícím informacím o tom, že i Škoda chystá podobné auto na bázi Fabie, se musíme ptát, jestli nepůjde o stejný vůz. Vždyť třeba Ateca se vyrábí v ČR a její zadní část nese jasný designový jazyk Škodovky.

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Seat se pustil do transformačního procesu a v následujících dvanácti měsících plánuje vůbec nejvíce produktových novinek. Od nového modelu Ateca si automobilka slibuje, že se stane třetím velkým pilířem celé společnosti. Podle samotného Seatu je nový vůz určen pro řidiče s dobrodružným životním stylem, kteří potřebují vynikající výkon v terénu a zároveň věnují pozornost každému detailu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků