Paříž živě: Peugeot 3008 a 5008 poprvé v reálu

Na stánku francouzské automobilky se lvem ve znaku je hlavní hvězdou SUV 5008, které, podobně jako menší 3008, nahrazuje předchozí MPV.

Obě SUV jsou si celkem podobná. Design vozů vyplývá z jazyka, který Peugeot nastolil novým modelem 308. Kontrastně lakovaná střecha a zajímavé zadní světlomety zaujmou na první pohled. Zajímavé jsou i detaily v podobě prodloužené linky předních světlometů či zajímavě tvarované masky chladiče.

Peugeot 5008: Druhá generace je SUV, čtyřkolka mu však chybí

Peugeot 5008: Druhá generace je SUV, čtyřkolka mu však chybí

Model 5008 svou krabicovitou karoserií stále klade důraz na velký vnitřní prostor. Nabízí dokonce i třetí řadu sedadel. Zajímavý je jeho interiér, který rozvíjí téma i-cockpit ve druhé generaci. Opět ovšem s maličkým volantem a přístrojovým panelem nad ním. Ten má 12,3 palců. Moderní palubní deska schovává menší osmipalcovou obrazovku. Tu doplňují konvenční tlačítka pro rychlý přístup k často používaným funkcím. Menší 3008 využívá podobného schématu se stejně velkými displeji.

Peugeot 3008 GT je nakonec docela obyčejný, ale GTI bude také

Peugeot 3008 GT je nakonec docela obyčejný, ale GTI bude také

Nové Peugeoty 3008 a 5008 se do prodeje dostanou na jaře příštího roku. Vyrábět se budou v továrně PSA ve francouzském Rennes, založeny jsou na modulární platformě EMP2.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků