Paříž živě: Peugeot 3008 a 5008 poprvé v reálu

Na stánku francouzské automobilky se lvem ve znaku je hlavní hvězdou SUV 5008, které, podobně jako menší 3008, nahrazuje předchozí MPV.

Obě SUV jsou si celkem podobná. Design vozů vyplývá z jazyka, který Peugeot nastolil novým modelem 308. Kontrastně lakovaná střecha a zajímavé zadní světlomety zaujmou na první pohled. Zajímavé jsou i detaily v podobě prodloužené linky předních světlometů či zajímavě tvarované masky chladiče.

Peugeot 5008: Druhá generace je SUV, čtyřkolka mu však chybí

Peugeot 5008: Druhá generace je SUV, čtyřkolka mu však chybí

Model 5008 svou krabicovitou karoserií stále klade důraz na velký vnitřní prostor. Nabízí dokonce i třetí řadu sedadel. Zajímavý je jeho interiér, který rozvíjí téma i-cockpit ve druhé generaci. Opět ovšem s maličkým volantem a přístrojovým panelem nad ním. Ten má 12,3 palců. Moderní palubní deska schovává menší osmipalcovou obrazovku. Tu doplňují konvenční tlačítka pro rychlý přístup k často používaným funkcím. Menší 3008 využívá podobného schématu se stejně velkými displeji.

Peugeot 3008 GT je nakonec docela obyčejný, ale GTI bude také

Peugeot 3008 GT je nakonec docela obyčejný, ale GTI bude také

Nové Peugeoty 3008 a 5008 se do prodeje dostanou na jaře příštího roku. Vyrábět se budou v továrně PSA ve francouzském Rennes, založeny jsou na modulární platformě EMP2.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků