Paříž živě: Nové Audi Q5 se nafouklo a dostalo vzduchový podvozek(+ galerie)

josephko  |  29. 09. 2016 20:03

Nič moc. Som dosť sklamaný. Podobne ako Q7-ka aj táto Q5-ka pôsobí na fotkách ako podstatne menšie auto. Bez šoféra mi pripomína auto veľkosti Fabie či Pola. Jednoducho mi tam chýbajú proporcie auta veľkosti SUV.
A interiér je tiež slabota. To už sa mi viac páči palubka v Rapide. A "vrcholom" je ten displej "prilepený" nad výduchy klímy. Dúfam, že facelift bude lepší...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  29. 09. 2016 20:26

....ale bude mít "vzduchové" pérování a to má cosi do sebe.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  29. 09. 2016 20:26

....ale bude mít "vzduchové" pérování a to má cosi do sebe.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  29. 09. 2016 22:16

Kdybyste napsali, ze to auto je deset let stary, tak vam budu klidne verit.

Odpovědět  |   | 
Hloupy Honza  |  29. 09. 2016 22:34

Oddeleni designu by meli prejmenovat v oddeleni ctrl+c, ctrl+v. Fakt by jim to sedelo.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 09. 2016 07:14

To bych jim nevyčítal, naopak. Designová evoluce, ne revoluce je to, co klienti oceňují, nové modely neznehodnocují ty předešlé, sousedi mnohdy nepoznají že jste inovovali atd. Co bych vyčetl je to, že ctrl-c udělali na nejošklivějším audi-předku všech dob, tedy na prasečím rypáku (=q7.2015). A bohužel došlo i na pevný tablet na přístrojovce, to je po elegantním řešení A8/A7/A6 a poloelegantním Q7 krok ho hlubin lowendu.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  30. 09. 2016 07:29

Souhlas. Prasečí rypák je úchylnost, tablet taktéž. Ještě bych doporučil nepřehlédnout to, že prodloužení auta provází zvýšení sklonu skla 5. dveří a tedy zhoršení geometrie nákladového prostoru. A průser č.4 o kterém audi mlčí je benzínový downsizing.. absence V6 TFSI, Arabové i Američani nadšeni nebudou. Velká chyba, kterou možná částečně opraví až RSQ5, ale to už nebude pro kdekoho.
Velká škoda, že u Audi tyhle chyby poslední dobou sekají jak housky na krámě.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 09. 2016 07:39

Jj, cost cutting z toho řve až moc nahlas.

Odpovědět  |   | 
Kahnt  |  30. 09. 2016 07:50

přesně..! vošmelit jak můžou..

Odpovědět  |   | 
Driver  |  30. 09. 2016 07:58

No konkurence sbad pro Q7 neexistuje. Víceprvková přední náprava zůstala, hurá. Vzduch k tomu, hurá. Ovládání se konečně dostalo z panelu rádia na tunel, aby se člověk nemusel předklánět a přibyl touchpad MMI, ruční brzda je vzadu, display je blíže k řidiči a je větší, display místo budíků Virtual cocpit je luxusní, škvíra na mobil super, samostaté ovladače ventilace konečně jako v plnotučné Audi a ne v TT před 15lety, každý detail vychytaný po vzoru A4. Konečně lakují plastové lemy blatníků. Škoda že nejsou boční dveře a přední blatníky alu, a 176kW 2.0TDI taky není ale je 3.0TDI a to je paráda. Myslím, že teprve teď začnou pro Audi žně. Tak vypilované auto předčí jen Macan, nebo F-pace, ale to není konkurence spíše je to alternativa. Kdyby byla A5 long, tak by to byla paráda úplná.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  30. 09. 2016 08:54

Až na to že to touchpad mmi je stejně jako u Q7 umístěn mimo přirozený pohyb ruky z volantu, musíte se předklonIt. A4A5 tuhle chybu nemá. Ovladač mmi je blbě dostupný přes volič, stejná ergoblbost jako u Q7. Displej není blíž než u starého q5, je jen větší a bohužel je to pevný hnus tablet. Řešení ve stylu hyundai. Samostatné ovladače climatronicu má i stará q5.

Odpovědět  |   | 
Miyaki  |  03. 10. 2016 15:17

A jeste bych pridal, ze to budou vyrabet v Mexiku. Ne ze by Audi bylo na mem shortlistu, ale kdyz tenhle skopek jako z Ingolstadtu bude mit "Hencho Mexico", tak pro me definitivne na blacklist forever.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

včera | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord