Paříž živě: Nové Audi Q5 se nafouklo a dostalo vzduchový podvozek(+ galerie)

josephko  |  29. 09. 2016 20:03

Nič moc. Som dosť sklamaný. Podobne ako Q7-ka aj táto Q5-ka pôsobí na fotkách ako podstatne menšie auto. Bez šoféra mi pripomína auto veľkosti Fabie či Pola. Jednoducho mi tam chýbajú proporcie auta veľkosti SUV.
A interiér je tiež slabota. To už sa mi viac páči palubka v Rapide. A "vrcholom" je ten displej "prilepený" nad výduchy klímy. Dúfam, že facelift bude lepší...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  29. 09. 2016 20:26

....ale bude mít "vzduchové" pérování a to má cosi do sebe.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  29. 09. 2016 20:26

....ale bude mít "vzduchové" pérování a to má cosi do sebe.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  29. 09. 2016 22:16

Kdybyste napsali, ze to auto je deset let stary, tak vam budu klidne verit.

Odpovědět  |   | 
Hloupy Honza  |  29. 09. 2016 22:34

Oddeleni designu by meli prejmenovat v oddeleni ctrl+c, ctrl+v. Fakt by jim to sedelo.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 09. 2016 07:14

To bych jim nevyčítal, naopak. Designová evoluce, ne revoluce je to, co klienti oceňují, nové modely neznehodnocují ty předešlé, sousedi mnohdy nepoznají že jste inovovali atd. Co bych vyčetl je to, že ctrl-c udělali na nejošklivějším audi-předku všech dob, tedy na prasečím rypáku (=q7.2015). A bohužel došlo i na pevný tablet na přístrojovce, to je po elegantním řešení A8/A7/A6 a poloelegantním Q7 krok ho hlubin lowendu.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  30. 09. 2016 07:29

Souhlas. Prasečí rypák je úchylnost, tablet taktéž. Ještě bych doporučil nepřehlédnout to, že prodloužení auta provází zvýšení sklonu skla 5. dveří a tedy zhoršení geometrie nákladového prostoru. A průser č.4 o kterém audi mlčí je benzínový downsizing.. absence V6 TFSI, Arabové i Američani nadšeni nebudou. Velká chyba, kterou možná částečně opraví až RSQ5, ale to už nebude pro kdekoho.
Velká škoda, že u Audi tyhle chyby poslední dobou sekají jak housky na krámě.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 09. 2016 07:39

Jj, cost cutting z toho řve až moc nahlas.

Odpovědět  |   | 
Kahnt  |  30. 09. 2016 07:50

přesně..! vošmelit jak můžou..

Odpovědět  |   | 
Driver  |  30. 09. 2016 07:58

No konkurence sbad pro Q7 neexistuje. Víceprvková přední náprava zůstala, hurá. Vzduch k tomu, hurá. Ovládání se konečně dostalo z panelu rádia na tunel, aby se člověk nemusel předklánět a přibyl touchpad MMI, ruční brzda je vzadu, display je blíže k řidiči a je větší, display místo budíků Virtual cocpit je luxusní, škvíra na mobil super, samostaté ovladače ventilace konečně jako v plnotučné Audi a ne v TT před 15lety, každý detail vychytaný po vzoru A4. Konečně lakují plastové lemy blatníků. Škoda že nejsou boční dveře a přední blatníky alu, a 176kW 2.0TDI taky není ale je 3.0TDI a to je paráda. Myslím, že teprve teď začnou pro Audi žně. Tak vypilované auto předčí jen Macan, nebo F-pace, ale to není konkurence spíše je to alternativa. Kdyby byla A5 long, tak by to byla paráda úplná.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  30. 09. 2016 08:54

Až na to že to touchpad mmi je stejně jako u Q7 umístěn mimo přirozený pohyb ruky z volantu, musíte se předklonIt. A4A5 tuhle chybu nemá. Ovladač mmi je blbě dostupný přes volič, stejná ergoblbost jako u Q7. Displej není blíž než u starého q5, je jen větší a bohužel je to pevný hnus tablet. Řešení ve stylu hyundai. Samostatné ovladače climatronicu má i stará q5.

Odpovědět  |   | 
Miyaki  |  03. 10. 2016 15:17

A jeste bych pridal, ze to budou vyrabet v Mexiku. Ne ze by Audi bylo na mem shortlistu, ale kdyz tenhle skopek jako z Ingolstadtu bude mit "Hencho Mexico", tak pro me definitivne na blacklist forever.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A