Paříž živě: Nové Audi Q5 se nafouklo a dostalo vzduchový podvozek(+ galerie)

josephko  |  29. 09. 2016 20:03

Nič moc. Som dosť sklamaný. Podobne ako Q7-ka aj táto Q5-ka pôsobí na fotkách ako podstatne menšie auto. Bez šoféra mi pripomína auto veľkosti Fabie či Pola. Jednoducho mi tam chýbajú proporcie auta veľkosti SUV.
A interiér je tiež slabota. To už sa mi viac páči palubka v Rapide. A "vrcholom" je ten displej "prilepený" nad výduchy klímy. Dúfam, že facelift bude lepší...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  29. 09. 2016 20:26

....ale bude mít "vzduchové" pérování a to má cosi do sebe.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  29. 09. 2016 20:26

....ale bude mít "vzduchové" pérování a to má cosi do sebe.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  29. 09. 2016 22:16

Kdybyste napsali, ze to auto je deset let stary, tak vam budu klidne verit.

Odpovědět  |   | 
Hloupy Honza  |  29. 09. 2016 22:34

Oddeleni designu by meli prejmenovat v oddeleni ctrl+c, ctrl+v. Fakt by jim to sedelo.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 09. 2016 07:14

To bych jim nevyčítal, naopak. Designová evoluce, ne revoluce je to, co klienti oceňují, nové modely neznehodnocují ty předešlé, sousedi mnohdy nepoznají že jste inovovali atd. Co bych vyčetl je to, že ctrl-c udělali na nejošklivějším audi-předku všech dob, tedy na prasečím rypáku (=q7.2015). A bohužel došlo i na pevný tablet na přístrojovce, to je po elegantním řešení A8/A7/A6 a poloelegantním Q7 krok ho hlubin lowendu.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  30. 09. 2016 07:29

Souhlas. Prasečí rypák je úchylnost, tablet taktéž. Ještě bych doporučil nepřehlédnout to, že prodloužení auta provází zvýšení sklonu skla 5. dveří a tedy zhoršení geometrie nákladového prostoru. A průser č.4 o kterém audi mlčí je benzínový downsizing.. absence V6 TFSI, Arabové i Američani nadšeni nebudou. Velká chyba, kterou možná částečně opraví až RSQ5, ale to už nebude pro kdekoho.
Velká škoda, že u Audi tyhle chyby poslední dobou sekají jak housky na krámě.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 09. 2016 07:39

Jj, cost cutting z toho řve až moc nahlas.

Odpovědět  |   | 
Kahnt  |  30. 09. 2016 07:50

přesně..! vošmelit jak můžou..

Odpovědět  |   | 
Driver  |  30. 09. 2016 07:58

No konkurence sbad pro Q7 neexistuje. Víceprvková přední náprava zůstala, hurá. Vzduch k tomu, hurá. Ovládání se konečně dostalo z panelu rádia na tunel, aby se člověk nemusel předklánět a přibyl touchpad MMI, ruční brzda je vzadu, display je blíže k řidiči a je větší, display místo budíků Virtual cocpit je luxusní, škvíra na mobil super, samostaté ovladače ventilace konečně jako v plnotučné Audi a ne v TT před 15lety, každý detail vychytaný po vzoru A4. Konečně lakují plastové lemy blatníků. Škoda že nejsou boční dveře a přední blatníky alu, a 176kW 2.0TDI taky není ale je 3.0TDI a to je paráda. Myslím, že teprve teď začnou pro Audi žně. Tak vypilované auto předčí jen Macan, nebo F-pace, ale to není konkurence spíše je to alternativa. Kdyby byla A5 long, tak by to byla paráda úplná.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  30. 09. 2016 08:54

Až na to že to touchpad mmi je stejně jako u Q7 umístěn mimo přirozený pohyb ruky z volantu, musíte se předklonIt. A4A5 tuhle chybu nemá. Ovladač mmi je blbě dostupný přes volič, stejná ergoblbost jako u Q7. Displej není blíž než u starého q5, je jen větší a bohužel je to pevný hnus tablet. Řešení ve stylu hyundai. Samostatné ovladače climatronicu má i stará q5.

Odpovědět  |   | 
Miyaki  |  03. 10. 2016 15:17

A jeste bych pridal, ze to budou vyrabet v Mexiku. Ne ze by Audi bylo na mem shortlistu, ale kdyz tenhle skopek jako z Ingolstadtu bude mit "Hencho Mexico", tak pro me definitivne na blacklist forever.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A