Paříž živě: Nová Micra - s asistenty a motory Renault

Tradiční zástupce segmentu B přijíždí v nové generaci. Na rozdíl od boubelatého předchůdce má ostře řezané tvary a moderní techniku, která u městských vozů není tak obvyklá.

Balíček Intelligent driving technology zahrnuje hlídání jízdního pruhu, mrtvých úhlů, zabránění srážce do 30 km/h, automatické přepínání dálkových světel či rozpoznávání dopravního značení. Mimo bezpečnostní vybavení vůz nabízí nový audiosystém Bose s reproduktory v řidičově sedadle či sedmipalcový displej infotainmentu s technologií Apple CarPlay.

Nový Nissan Micra se ukázal v první upoutávce. Prý přichází revoluce

Nový Nissan Micra se ukázal v první upoutávce. Prý přichází revoluce

Veskrze moderní výbavu doplňuje i mladistvý vzhled páté generace. Ostré linky s výraznou čelní maskou a začerněnými C-sloupky, ve kterých se ukrývají kliky zadních dveří, prospívají aerodynamice, která se od minulého modelu vylepšila. Ve srovnání s předchůdcem je novinka širší, delší a nižší. Vůz bude nabízen s širokou možností individualizace. Při 10 odstínech laku nabídne Micru ve 125 různých barevných kombinacích.

Interiér nabízí díky prodlouženému rozvoru i celkové délce více prostoru. Výrobce slibuje dobrou řidičskou pozici se zaměřením na jeho komfort. Interiér dokážou rozzářit různé barevné kombinace, jako například oranžová Energy.

Nissan Micra 160 SR: brutální Micra (test)

Nissan Micra 160 SR: brutální Micra (test)

Nissan avizuje vynikající jízdní vlastnosti díky Active Ride Control a Active Trace Control. První jmenovaný pomocí zásahů do brzd či pedálu plynu zabraňuje například potápění přídě a dalším nežádoucím pohybům karoserie. Active Trace Control zase aktivně potlačuje nedotáčivost vozu přibrzďováním vnitřních kol. Díky optimalizaci aerodynamiky a odhlučnění má být hladina hluku na velmi nízké úrovni.

Pod kapotou se v duchu dnešní doby objevuje fenomén downsizingu. Vybírat lze z přeplňovaného zážehového tříválce 0,9 litru či dieslu o objemu 1,5 litru. Obě jednotky pochází od aliančního Renaultu a poskytují výkon 90 koňských sil. Později modelovou řadu doplní i varianta s litrovým tříválcem s atmosférickým plněním, jehož maximální výkon bude 73 koňských sil.

Modernizovaný Renault Clio zná své ceny, zdražil o pět tisíc

Modernizovaný Renault Clio zná své ceny, zdražil o pět tisíc

Nová Micra bude vyráběna v továrně Renaultu ve francouzském Flins. Evropský prodej bude zahájen v březnu příštího roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků