Paříž živě: Mitsubishi GT-PHEV - Nový Outlanderu má čtyři motory (+foto)

Japonská automobilka představila na autosalonu v Paříži celkem třináct novinek. Jedním z prvních aut, která jsme si naživo prohlédli je hybridní koncept GT-PHEV se čtyřmi pohonnými jednotkami.

Model GT-PHEV je vůz poháněný hybridním pohonným ústrojím. Kombinuje 25 kWh akumulátor uložený pod podlahou, jeden elektrický motor vpředu, dva vzadu a nakonec benzínový agregát o objemu 2,5 litru. Čistě na elektrický pohon má vůz podle automobilky ujet na jedno nabití až 120 kilometrů, vzdálenost se však při použití zážehového motoru zdesetinásobí.

Mitsubishi Outlander 2016 je Octavia RS230 ve verzi SUV [první jízdní dojmy]

Mitsubishi Outlander 2016 je Octavia RS230 ve verzi SUV [první jízdní dojmy]

Mitsubishi konceptem ukázalo, jakým směrem by se měla ubírat budoucí generace modelu Outlander. Nechybí ani asistenti, například v podobě Active Yaw Control. Tahle novinka v případě pohonu elektrickými motory reaguje na případnou ztrátu přilnavosti a okamžitě reaguje u druhého kola tak, aby došlo k maximální optimalizaci trakce.

Mitsubishi Outlander PHEV: s hybridem „až“ 55 km na elektřinu

Mitsubishi Outlander PHEV: s hybridem „až“ 55 km na elektřinu

Novinky přináší také interiér tohoto modelu. Čtyřramenný volant doplňuje palubní deska s červenými a černými prvky. Nechybí displeje pro zobrazování veškerých informací o vozidle, včetně dvou hned za volantem, díky kterým má řidič kompletní přehled o dění kolem vozu. Nové Mitsubishi dostane i skleněnou panoramatickou střechu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků