Paříž živě: Mitsubishi GT-PHEV - Nový Outlanderu má čtyři motory (+foto)

Japonská automobilka představila na autosalonu v Paříži celkem třináct novinek. Jedním z prvních aut, která jsme si naživo prohlédli je hybridní koncept GT-PHEV se čtyřmi pohonnými jednotkami.

Model GT-PHEV je vůz poháněný hybridním pohonným ústrojím. Kombinuje 25 kWh akumulátor uložený pod podlahou, jeden elektrický motor vpředu, dva vzadu a nakonec benzínový agregát o objemu 2,5 litru. Čistě na elektrický pohon má vůz podle automobilky ujet na jedno nabití až 120 kilometrů, vzdálenost se však při použití zážehového motoru zdesetinásobí.

Mitsubishi Outlander 2016 je Octavia RS230 ve verzi SUV [první jízdní dojmy]

Mitsubishi Outlander 2016 je Octavia RS230 ve verzi SUV [první jízdní dojmy]

Mitsubishi konceptem ukázalo, jakým směrem by se měla ubírat budoucí generace modelu Outlander. Nechybí ani asistenti, například v podobě Active Yaw Control. Tahle novinka v případě pohonu elektrickými motory reaguje na případnou ztrátu přilnavosti a okamžitě reaguje u druhého kola tak, aby došlo k maximální optimalizaci trakce.

Mitsubishi Outlander PHEV: s hybridem „až“ 55 km na elektřinu

Mitsubishi Outlander PHEV: s hybridem „až“ 55 km na elektřinu

Novinky přináší také interiér tohoto modelu. Čtyřramenný volant doplňuje palubní deska s červenými a černými prvky. Nechybí displeje pro zobrazování veškerých informací o vozidle, včetně dvou hned za volantem, díky kterým má řidič kompletní přehled o dění kolem vozu. Nové Mitsubishi dostane i skleněnou panoramatickou střechu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 23 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků