Paříž živě: Mitsubishi GT-PHEV - Nový Outlanderu má čtyři motory (+foto)

Japonská automobilka představila na autosalonu v Paříži celkem třináct novinek. Jedním z prvních aut, která jsme si naživo prohlédli je hybridní koncept GT-PHEV se čtyřmi pohonnými jednotkami.

Model GT-PHEV je vůz poháněný hybridním pohonným ústrojím. Kombinuje 25 kWh akumulátor uložený pod podlahou, jeden elektrický motor vpředu, dva vzadu a nakonec benzínový agregát o objemu 2,5 litru. Čistě na elektrický pohon má vůz podle automobilky ujet na jedno nabití až 120 kilometrů, vzdálenost se však při použití zážehového motoru zdesetinásobí.

Mitsubishi Outlander 2016 je Octavia RS230 ve verzi SUV [první jízdní dojmy]

Mitsubishi Outlander 2016 je Octavia RS230 ve verzi SUV [první jízdní dojmy]

Mitsubishi konceptem ukázalo, jakým směrem by se měla ubírat budoucí generace modelu Outlander. Nechybí ani asistenti, například v podobě Active Yaw Control. Tahle novinka v případě pohonu elektrickými motory reaguje na případnou ztrátu přilnavosti a okamžitě reaguje u druhého kola tak, aby došlo k maximální optimalizaci trakce.

Mitsubishi Outlander PHEV: s hybridem „až“ 55 km na elektřinu

Mitsubishi Outlander PHEV: s hybridem „až“ 55 km na elektřinu

Novinky přináší také interiér tohoto modelu. Čtyřramenný volant doplňuje palubní deska s červenými a černými prvky. Nechybí displeje pro zobrazování veškerých informací o vozidle, včetně dvou hned za volantem, díky kterým má řidič kompletní přehled o dění kolem vozu. Nové Mitsubishi dostane i skleněnou panoramatickou střechu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků