Paříž živě: Mitsubishi GT-PHEV - Nový Outlanderu má čtyři motory (+foto)

Japonská automobilka představila na autosalonu v Paříži celkem třináct novinek. Jedním z prvních aut, která jsme si naživo prohlédli je hybridní koncept GT-PHEV se čtyřmi pohonnými jednotkami.

Model GT-PHEV je vůz poháněný hybridním pohonným ústrojím. Kombinuje 25 kWh akumulátor uložený pod podlahou, jeden elektrický motor vpředu, dva vzadu a nakonec benzínový agregát o objemu 2,5 litru. Čistě na elektrický pohon má vůz podle automobilky ujet na jedno nabití až 120 kilometrů, vzdálenost se však při použití zážehového motoru zdesetinásobí.

Mitsubishi Outlander 2016 je Octavia RS230 ve verzi SUV [první jízdní dojmy]

Mitsubishi Outlander 2016 je Octavia RS230 ve verzi SUV [první jízdní dojmy]

Mitsubishi konceptem ukázalo, jakým směrem by se měla ubírat budoucí generace modelu Outlander. Nechybí ani asistenti, například v podobě Active Yaw Control. Tahle novinka v případě pohonu elektrickými motory reaguje na případnou ztrátu přilnavosti a okamžitě reaguje u druhého kola tak, aby došlo k maximální optimalizaci trakce.

Mitsubishi Outlander PHEV: s hybridem „až“ 55 km na elektřinu

Mitsubishi Outlander PHEV: s hybridem „až“ 55 km na elektřinu

Novinky přináší také interiér tohoto modelu. Čtyřramenný volant doplňuje palubní deska s červenými a černými prvky. Nechybí displeje pro zobrazování veškerých informací o vozidle, včetně dvou hned za volantem, díky kterým má řidič kompletní přehled o dění kolem vozu. Nové Mitsubishi dostane i skleněnou panoramatickou střechu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků