Paříž živě: Mitsubishi GT-PHEV - Nový Outlanderu má čtyři motory (+foto)

Japonská automobilka představila na autosalonu v Paříži celkem třináct novinek. Jedním z prvních aut, která jsme si naživo prohlédli je hybridní koncept GT-PHEV se čtyřmi pohonnými jednotkami.

Model GT-PHEV je vůz poháněný hybridním pohonným ústrojím. Kombinuje 25 kWh akumulátor uložený pod podlahou, jeden elektrický motor vpředu, dva vzadu a nakonec benzínový agregát o objemu 2,5 litru. Čistě na elektrický pohon má vůz podle automobilky ujet na jedno nabití až 120 kilometrů, vzdálenost se však při použití zážehového motoru zdesetinásobí.

Mitsubishi Outlander 2016 je Octavia RS230 ve verzi SUV [první jízdní dojmy]

Mitsubishi Outlander 2016 je Octavia RS230 ve verzi SUV [první jízdní dojmy]

Mitsubishi konceptem ukázalo, jakým směrem by se měla ubírat budoucí generace modelu Outlander. Nechybí ani asistenti, například v podobě Active Yaw Control. Tahle novinka v případě pohonu elektrickými motory reaguje na případnou ztrátu přilnavosti a okamžitě reaguje u druhého kola tak, aby došlo k maximální optimalizaci trakce.

Mitsubishi Outlander PHEV: s hybridem „až“ 55 km na elektřinu

Mitsubishi Outlander PHEV: s hybridem „až“ 55 km na elektřinu

Novinky přináší také interiér tohoto modelu. Čtyřramenný volant doplňuje palubní deska s červenými a černými prvky. Nechybí displeje pro zobrazování veškerých informací o vozidle, včetně dvou hned za volantem, díky kterým má řidič kompletní přehled o dění kolem vozu. Nové Mitsubishi dostane i skleněnou panoramatickou střechu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků