Paříž živě: Koncept ostré i30 se závodními geny (+ galerie)

Jihokorejská automobilka připravuje své sportovní modely divize N. RN30 je předzvěstí sportovní i30 nové generace, která doplní současný evropský boom hothatchů.

Vůz svým designem připomíná speciály WRC, ať už agresivním bodykitem či polepy v závodních barvách automobilky Hyundai. Zaujmou široké blatníky a spoiler, který navazuje na linii střechy. Právě elegantní spoiler a nahoru otevírané dveře kontrastují s jinak plně závodním vzhledem vozu.

Třetí generace Hyundaie i30: kompakt z Nošovic vypadá jako Infiniti

Třetí generace Hyundaie i30: kompakt z Nošovic vypadá jako Infiniti

Technika řadí RN30 mezi ty nejsilnější hatchbacky. Dvoulitrový přeplňovaný motor dosahuje maximálního výkonu 380 koňských sil a 451 Nm točivého momentu. Pro rychlejší řazení je vůz vybaven dvouspojkovou automatickou převodovkou. Inženýři se snažili hlavně o snížení hmotnosti a těžiště. Kromě karbonových vláken Hyundai použil nový typ plastů s nižší hmotností, které jsou navíc ekologičtěji likvidovatelné a vysoce odolné.

Hyundai i30N se chce postavit Fordu Focus RS, bude vrcholem řady i30

Hyundai i30N se chce postavit Fordu Focus RS, bude vrcholem řady i30

Sériovou podobu konceptu, pravděpodobně bez závodních doplňků, můžeme očekávat příští rok jako i30 N. Dosud se jihokorejský koncern pohyboval ve vodách méně výkonných sportovních hatchbacků s modely i30 Turbo či Pro_Ceed GT. Právě s modelem i30N si chtějí vyšlápnout na auta jako Focus RS či Civic Type-R.

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

dnes | Milan Lažanský | 13 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků