Paříž živě: Kia představila faceliftované modely, kdy se dozvíme ceny?

Kia Soul není jediným faceliftovaným vozem, který automobilka na autosalonu v Paříži ukázala. Dalším je model Carens, jenž nabídne drobné úpravy a technologické novinky.

O novějším modelu Kia Soul jsme psali už před časem, nyní jsme si ho na autosalonu v Paříži konečně osobně prohlédli. Vůz dostane vůbec nejsilnější motor ze Cee´du GT (přeplňovaný agregát 1.6 T-GDI o výkonu 150 kW). S touto pohonnou jednotkou se jedná o nejvýkonnější Soul v dosavadní nabídce automobilky.

Kia Soul dostala motor ze Cee´du GT. Jako z praku ale nepojede

Kia Soul dostala motor ze Cee´du GT. Jako z praku ale nepojede

Drobných změn se dočkal i design interiéru. Barevné schéma bude kombinováno s černou látkou a koženým čalouněním s oranžovým prošíváním. Nechybí ani nejnovější technologické novinky a podpora Android Auto či Apple CarPlay. Ceny faceliftovaných modelů, včetně toho s novým motorem, se dozvíme 10. října.

Další představenou novinkou je facelift vozu Kia Carens. Po vzoru Soulu dostalo i tohle auto upravené prostředí interiéru, včetně nových materiálů pro sedadla. Kromě toho byla rozšířena nabídka dotykových displejů (sedm nebo osm palců) a i zde bude možná synchronizace s chytrým telefonem.

Kia Carens nabízí pohodlí 7 sedadel za cenu 5místné verze

Kia Carens nabízí pohodlí 7 sedadel za cenu 5místné verze

Kia se zaměřila na zlepšení provozních nákladů v podobě Eco balíčku, který je k dispozici u 1,7litrového motoru se 114 koňmi. Emise CO2 snižuje na 109 g/km (z původních 117 g/km). V této specifikaci je vůz k dispozici pouze s manuální převodovkou. Cenovky tohoto modelu automobilka oznámí až v listopadu.

Zásdní roli hrál i nový model Rio, který však značka představila už před časem. Na jeho ceník si však podle zástupců automobilky ještě počkáme.

Nová Kia Rio: Navenek podobná, uvnitř větší

Nová Kia Rio: Navenek podobná, uvnitř větší

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků