Paříž živě: Dacia omladila Sandero a Logan. Duster dostal automat EDC

25 komentářů

Johny
1. prosince • 0:01

Jsem vděčný u svého Logana za 1,6 ještě v neškrcené 64 kW verzi... Při dálničním poletu na zákonné hranici, otáčkách lehce nad 3000 a občasném courání po městě s otáčkami 1500 - 2500, průměr 6,2 :-P Platilo, platí a platit bude, že objem nenahradíš a kdyby jste to nevěděli, před krátkým časem i chytráci v Bruselu najednou uznali, že downsizing je slepá vývojová ulička. Větší motor nemusím tak trápit a pokud ho budu díky objemu využívat jen na půl plynu, emise bude mít zhruba stejné, jako oturbené litrové šidítko, které pro shodnou jízdní dynamiku musím ždímat na hranici jejich schopností. O životnosti nemluvě, i když se výrobci zaklínají, jak to mít vliv nebude. Ale bude, fyzikální zákony platí pro všechny stejně.

Antiautomat
2. října • 22:17

...vacsina tych schumacherov na zaprdenych sadzometoch, ktora sa tu navaza to toho motora by tomu citygo, na ktorom som isiel na chatu a naspat /nejakých 200km+/, na okreske neusla. Zakladny motor je skratka zakladny motor- dovezie, odvezie a to je vsetko. Do mesta a po blizkom okoli /kde to stravi 364 z 365 dni v roku/ to uplne staci. Na obcasne nenahlive cestovanie takisto, cestovných 120kmh sa s tym v pohode da drzat, staci jazdit predvidavo. Je to volba pre nenarocneho vodica, pripadne pre takeho, ktory toho uz ma odjazdene dost a nikam sa neponahla. Podobne aj tak casto vysmievany motor 1.2HTP. Pokial by to ten, co to navrhoval, rozmyslal hlavou, nebolo by treba xyz technickych zmien a revizii a mal by uplne inu povest. Tie z poslednych rokov sa javia ako jednoduche a celkom spolahlive zakladne motorizacie. Tu to bude nieco podobne.

Joe Doe
2. října • 8:26

Ale pani, ja neviem, co sa tu rozculujute a riesite trojvajec v Dacii.Podla vsetkych ceskych testov su trojvalce v skodovkach uplne idealna motorizacia pre rodinne auto. Tak preco by to v Dacii malo byt ine? ;)

mpolan
2. října • 14:22

Protože máš buď motor, nebo škodamotor... To je obrovský rozdíl. Škodamotor vyjede v pěti na Ještěd...

Homer
2. října • 16:55

To je jasny. A jeste pritom predjeli plno ctyrkolek.

bzzz
3. října • 10:55

A v zime na letnich pneu vytahne diky krutemu kroutaku i zapadlou rolbu.

Homer
2. října • 16:52

:-)

Adolf
1. října • 6:16

Mimochodem v testu před pár roky: Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 91 / 2850. To byl TEst Twinga s 52kw. 1.0 SCe . Pokud bude mít tento motor nižší točivý moment než Citygoo šáde,která má z litru 95Nm,tak to potěž Pán Bůh,Muhamad,Krišna,Alláh :-D

mpolan
1. října • 8:04

Achjo, je to mestsky motor a naprosty zaklad nabidky. Jak kdyby konkurence mela neco lepsiho... Vhodne zprevodovani tomu motoru i tak pomuze, aby v provozu neprekazel, proste jen bude potreba umet ridit a ne jen tupe slapat plyn.

Adolf
1. října • 16:38

Vhodné zpřevodovámí pomůže i na kole. A vyjedeš prudký kopec jako nic. Rychlostí 3km/hod:-D

Adolf
1. října • 16:44

šlapat na plyn u 1 litr atmosféry stejně nemá cenu. Při šešlápnutí na podlahu se děje NIC:-D Logan ani Sandero není Cytigoooo. Už ta 1,15 je poměrně líná a ten litr bude ještě línější.

mpolan
1. října • 19:46

Hm, pán bude asi odborník - teoretik. Zkus praxi, bývá odlišná.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Adolf
1. října • 20:02

Teoretik? Takže lék na slabý motor jsou převody? Ve městě ano,ale jinak co?? Točíme ,točíme a žereme jak dvoulitr :-D Nebo spíš víc. Otázka na praktika: Když tedy koncern udělal Fabii Junior s 37kw a točivým momentem Škody 120,tak cokoliv víc je nirvána? Nasrat na čuráky. Zpomalí tě v kopci kamion a budeš řadit 2?:-O

mpolan
1. října • 21:44

No nic... Asi nemá smysl mluvit něco o realitě, že? Protože když by tě náhodou realita mohla nachytat v úzkých, vytáhneš nějaký ultra extrém, abysis rychle pomohl a nevypadal jako úplný trouba. Užij si svůj svět snů a teorií...

Adolf
2. října • 15:26

Ultraextrém by byl,kdyby se nabízel kombík 1,0 SCE s točákem 91Nm . A mimochodem,Logan ,Sandero není městské auto.B-]

Adolf
30. září • 19:44

Zásadní novinkou u Sandera je nový atmosférický tříválec 1.0 SCe o výkonu 55 kW (75 k). Kvůli normě Euro 6 zřejmě definitivně vytlačí starší, ale stále oblíbenou atmosférickou dvanáctistovku. ??????????? Proč?? Když Euro 6 splňuje? Atmosférický litr sice bude mít 55kw,ale točivý moment bude bídný :-O Kolik? 95Nm ?:-D:-D:-D:-D

Floda
30. září • 20:43

Adolfe, atmosferickej trivalcovej litr bude mit urcite vetsi kroutak nez puvodni 1.2 ;-)

Adolf
30. září • 21:30

Opravdu??? A pročpak by to tak mělo být??? Povídej:-D A původní 1,2 je vlastně jen 1,15B-]

Adolf
30. září • 21:33

Je zde někdo kdo by chtěl 1,0 Atmo třeba do kombíku Logan? :-O Tři válce jsou prostě pokrok :-D Asi jako snížení prémií v práci :-D

Ludek_II
30. září • 22:00

Bohajeho,tak to nekupuj.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Adolf
1. října • 5:52

Alláha jeho nebudu :-D

Adolf
1. října • 5:52

Alláha jeho nebudu :-D

Ludek_II
1. října • 7:44

Nemusis to tady papouskovat dvakrat, muslime.

Adolf
1. října • 16:36

Luďku jsi piča:-D

Hloupy Honza
1. října • 1:35

To asi nekoupi, ale asi ho zajima kdo se k te nabidce 3 dravych hrncu prihlasi..

Doporučujeme

Články odjinud