Paříž živě: Dacia omladila Sandero a Logan. Duster dostal automat EDC

Adolf  |  30. 09. 2016 19:44

Zásadní novinkou u Sandera je nový atmosférický tříválec 1.0 SCe o výkonu 55 kW (75 k). Kvůli normě Euro 6 zřejmě definitivně vytlačí starší, ale stále oblíbenou atmosférickou dvanáctistovku. ??????????? Proč?? Když Euro 6 splňuje? Atmosférický litr sice bude mít 55kw,ale točivý moment bude bídný Kolik? 95Nm ?

Odpovědět  |   | 
Floda  |  30. 09. 2016 20:43

Adolfe, atmosferickej trivalcovej litr bude mit urcite vetsi kroutak nez puvodni 1.2

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  30. 09. 2016 21:30

Opravdu??? A pročpak by to tak mělo být??? Povídej A původní 1,2 je vlastně jen 1,15

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  30. 09. 2016 21:33

Je zde někdo kdo by chtěl 1,0 Atmo třeba do kombíku Logan? Tři válce jsou prostě pokrok Asi jako snížení prémií v práci

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  30. 09. 2016 22:00

Bohajeho,tak to nekupuj.

Odpovědět  |   | 
Hloupy Honza  |  01. 10. 2016 01:35

To asi nekoupi, ale asi ho zajima kdo se k te nabidce 3 dravych hrncu prihlasi..

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  01. 10. 2016 05:52

Alláha jeho nebudu

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  01. 10. 2016 07:44

Nemusis to tady papouskovat dvakrat, muslime.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  01. 10. 2016 16:36

Luďku jsi piča

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  01. 10. 2016 05:52

Alláha jeho nebudu

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  01. 10. 2016 06:16

Mimochodem v testu před pár roky: Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 91 / 2850. To byl TEst Twinga s 52kw. 1.0 SCe . Pokud bude mít tento motor nižší točivý moment než Citygoo šáde,která má z litru 95Nm,tak to potěž Pán Bůh,Muhamad,Krišna,Alláh

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 10. 2016 08:04

Achjo, je to mestsky motor a naprosty zaklad nabidky. Jak kdyby konkurence mela neco lepsiho... Vhodne zprevodovani tomu motoru i tak pomuze, aby v provozu neprekazel, proste jen bude potreba umet ridit a ne jen tupe slapat plyn.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  01. 10. 2016 16:38

Vhodné zpřevodovámí pomůže i na kole. A vyjedeš prudký kopec jako nic. Rychlostí 3km/hod

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  01. 10. 2016 16:44

šlapat na plyn u 1 litr atmosféry stejně nemá cenu. Při šešlápnutí na podlahu se děje NIC Logan ani Sandero není Cytigoooo. Už ta 1,15 je poměrně líná a ten litr bude ještě línější.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 10. 2016 19:46

Hm, pán bude asi odborník - teoretik. Zkus praxi, bývá odlišná.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  01. 10. 2016 20:02

Teoretik? Takže lék na slabý motor jsou převody? Ve městě ano,ale jinak co?? Točíme ,točíme a žereme jak dvoulitr Nebo spíš víc. Otázka na praktika: Když tedy koncern udělal Fabii Junior s 37kw a točivým momentem Škody 120,tak cokoliv víc je nirvána? Nasrat na čuráky. Zpomalí tě v kopci kamion a budeš řadit 2?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 10. 2016 21:44

No nic... Asi nemá smysl mluvit něco o realitě, že? Protože když by tě náhodou realita mohla nachytat v úzkých, vytáhneš nějaký ultra extrém, abysis rychle pomohl a nevypadal jako úplný trouba. Užij si svůj svět snů a teorií...

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  02. 10. 2016 15:26

Ultraextrém by byl,kdyby se nabízel kombík 1,0 SCE s točákem 91Nm . A mimochodem,Logan ,Sandero není městské auto.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 10. 2016 08:26

Ale pani, ja neviem, co sa tu rozculujute a riesite trojvajec v Dacii.

Podla vsetkych ceskych testov su trojvalce v skodovkach uplne idealna motorizacia pre rodinne auto. Tak preco by to v Dacii malo byt ine? ;)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 10. 2016 14:22

Protože máš buď motor, nebo škodamotor... To je obrovský rozdíl. Škodamotor vyjede v pěti na Ještěd...

Odpovědět  |   | 
Homer  |  02. 10. 2016 16:52

Odpovědět  |   | 
Homer  |  02. 10. 2016 16:55

To je jasny. A jeste pritom predjeli plno ctyrkolek.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 10. 2016 10:55

A v zime na letnich pneu vytahne diky krutemu kroutaku i zapadlou rolbu.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 10. 2016 22:17

...vacsina tych schumacherov na zaprdenych sadzometoch, ktora sa tu navaza to toho motora by tomu citygo, na ktorom som isiel na chatu a naspat /nejakých 200km+/, na okreske neusla.

Zakladny motor je skratka zakladny motor- dovezie, odvezie a to je vsetko. Do mesta a po blizkom okoli /kde to stravi 364 z 365 dni v roku/ to uplne staci. Na obcasne nenahlive cestovanie takisto, cestovných 120kmh sa s tym v pohode da drzat, staci jazdit predvidavo. Je to volba pre nenarocneho vodica, pripadne pre takeho, ktory toho uz ma odjazdene dost a nikam sa neponahla. Podobne aj tak casto vysmievany motor 1.2HTP. Pokial by to ten, co to navrhoval, rozmyslal hlavou, nebolo by treba xyz technickych zmien a revizii a mal by uplne inu povest. Tie z poslednych rokov sa javia ako jednoduche a celkom spolahlive zakladne motorizacie. Tu to bude nieco podobne.

Odpovědět  |   | 
Johny  |  01. 12. 2016 00:01

Jsem vděčný u svého Logana za 1,6 ještě v neškrcené 64 kW verzi... Při dálničním poletu na zákonné hranici, otáčkách lehce nad 3000 a občasném courání po městě s otáčkami 1500 - 2500, průměr 6,2 Platilo, platí a platit bude, že objem nenahradíš a kdyby jste to nevěděli, před krátkým časem i chytráci v Bruselu najednou uznali, že downsizing je slepá vývojová ulička. Větší motor nemusím tak trápit a pokud ho budu díky objemu využívat jen na půl plynu, emise bude mít zhruba stejné, jako oturbené litrové šidítko, které pro shodnou jízdní dynamiku musím ždímat na hranici jejich schopností. O životnosti nemluvě, i když se výrobci zaklínají, jak to mít vliv nebude. Ale bude, fyzikální zákony platí pro všechny stejně.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A