Paříž živě: Civic Type-R vypadá agresivněji než dřív (+foto)

Už ráno jsme vám ukázali podobu nové generace Civicu Type-R. Máme za sebou první osobní kontakt a je to pecka! Třeba brutální trojka výfuků nám vyrazila dech. 

Na nový Civic Type-R navíc nebudou muset fanoušci Hondy čekat až do konce kariéry nového modelu, jak tomu bylo naposledy. Přichází koncept nového ostrého hatchbacku, sériová verze se objeví již příští rok.

Honda Civic Type-R stanovila rekordy na pěti závodních okruzích

Honda Civic Type-R stanovila rekordy na pěti závodních okruzích

Od dosavadní generace, která se na trhu ještě ani nestačila pořádně ohřát, se přístup továrního tuningu neliší. Agresivní bodykit společně se speciální šedou barvou dávají najevo, že se blíží něco speciálního. Přední část zaujme částečně zaslepenou maskou, ostatní chladicí otvory jsou však dostatečně velké, aby vzbuzovali patřičný respekt a dopovali pohonnou jednotku čerstvým vzduchem. Při pohledu zezadu vypadá tento Civic snad ještě výhružněji, za vše hovoří masivní spoiler a tři koncovky výfuku, z nichž prostřední je červeně zbarvená a navíc menší, což připomíná Ferrari F40 či 458 Italia. Matně šedý lák rozjasňují červené doplňky na spoilerech a kolech, přesně jak to má dnešní Type-R. Mají zde ještě tuneři typu Muggenu vůbec na čem dělat?

Nová Honda Civic odhaluje technická data. Diesel zatím chybí

Nová Honda Civic odhaluje technická data. Diesel zatím chybí

Pod kapotou by podle dostupných informací měl pracovat posílený agregát minulé generace. Přeplňovaný dvoulitr by v této generaci měl dosahovat až 340 koňských sil. Jedná se tradičně o předokolku s manuální šestistupňovou převodovkou. Již teď se těšíme na další díl bitvy o předokolkového krále na Nordschlaife, do něhož bude chtít Honda určitě zasáhnout a vzít si od Volkswagenu svůj rekord zpět.

Alfa Romeo Giulia QV je na Nordschleife rychlejší než Pagani Zonda F!

Alfa Romeo Giulia QV je na Nordschleife rychlejší než Pagani Zonda F!

Více informací se dozvíme v polovině příštího roku, kdy by se měla představit sériová verze. Novinky se později dočkají i v USA, kde se tento prototyp představí 31. listopadu na SEMA Autoshow v Las Vegas.

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

včera | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky