Paříž živě: Civic Type-R vypadá agresivněji než dřív (+foto)

Už ráno jsme vám ukázali podobu nové generace Civicu Type-R. Máme za sebou první osobní kontakt a je to pecka! Třeba brutální trojka výfuků nám vyrazila dech. 

Na nový Civic Type-R navíc nebudou muset fanoušci Hondy čekat až do konce kariéry nového modelu, jak tomu bylo naposledy. Přichází koncept nového ostrého hatchbacku, sériová verze se objeví již příští rok.

Honda Civic Type-R stanovila rekordy na pěti závodních okruzích

Honda Civic Type-R stanovila rekordy na pěti závodních okruzích

Od dosavadní generace, která se na trhu ještě ani nestačila pořádně ohřát, se přístup továrního tuningu neliší. Agresivní bodykit společně se speciální šedou barvou dávají najevo, že se blíží něco speciálního. Přední část zaujme částečně zaslepenou maskou, ostatní chladicí otvory jsou však dostatečně velké, aby vzbuzovali patřičný respekt a dopovali pohonnou jednotku čerstvým vzduchem. Při pohledu zezadu vypadá tento Civic snad ještě výhružněji, za vše hovoří masivní spoiler a tři koncovky výfuku, z nichž prostřední je červeně zbarvená a navíc menší, což připomíná Ferrari F40 či 458 Italia. Matně šedý lák rozjasňují červené doplňky na spoilerech a kolech, přesně jak to má dnešní Type-R. Mají zde ještě tuneři typu Muggenu vůbec na čem dělat?

Nová Honda Civic odhaluje technická data. Diesel zatím chybí

Nová Honda Civic odhaluje technická data. Diesel zatím chybí

Pod kapotou by podle dostupných informací měl pracovat posílený agregát minulé generace. Přeplňovaný dvoulitr by v této generaci měl dosahovat až 340 koňských sil. Jedná se tradičně o předokolku s manuální šestistupňovou převodovkou. Již teď se těšíme na další díl bitvy o předokolkového krále na Nordschlaife, do něhož bude chtít Honda určitě zasáhnout a vzít si od Volkswagenu svůj rekord zpět.

Alfa Romeo Giulia QV je na Nordschleife rychlejší než Pagani Zonda F!

Alfa Romeo Giulia QV je na Nordschleife rychlejší než Pagani Zonda F!

Více informací se dozvíme v polovině příštího roku, kdy by se měla představit sériová verze. Novinky se později dočkají i v USA, kde se tento prototyp představí 31. listopadu na SEMA Autoshow v Las Vegas.

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků