Paříž přinese Audi RS6 sedan

6 komentářů

Niemand
6. srpna • 12:20

Proc se porad mele dokola, ze je to rychle auto jenom v primce?Koho to zajima? M5 a MB AMG na okruzich jsou deklasovany take jinymi stroji jako Audi, ale tam se o nicem takovem nehovori.Dle meho nazoru Audi neni zadny okruhovy special. Je to superrychle rodinne auto, ktere je podle toho postavene. Mam pocit ze srovnavat ho se supersporty je nesmysl.Je to vuz, se kterym muzu na nakup, projet po polnacce na chatu a zaroven na dalnici ukazat zada ruznym radoby sportovnim vozum.Nevim proc se tu vsichni ohaneji okruhy apod. Vzdyt kolik lidi jezdi s autem na okruhu. Ja tedy ne a kdybych mel toto Audi, tak stejne ne.Pro me je dulzeizte ze to ma nahon 4x4, takze jakmile mi zaprsi, nebo nedejboze nasnezi, tak me to nenecha na holickach pri vyjezdu k baraku, tak jako jednoho souseda s M5, ktery i se zimnim pneu parkuje pod kopcem, nebo vubec nevyjizdi z garaze.
Dulezite je, ze to je vicefunkcni auto, ne jenom kram bez kufru, s tvrdym podvozkem jako prkno, se kterym nemuzu jet po D1 protoze by me vypadaly zuby.Asi jsem typicky zakaznik, ktery, kdyby na to cirou nahodou mel, by si to auto asi koupil.

andy
6. srpna • 16:55

právě jak říkáte..."mám pocit, že srovnávat ho se supersporty je nesmysl"...a to právě nadšenci tohoto auta tak rádi dělají.

no name
6. srpna • 16:46

Problém je v protichudných vlastnostech toho vozu. Díky obrovské váze, která je okolo dvou tun je třeba extrémní výkon, aby auto jelo rozumným způsobem. Díky přeturbovanému motoru s velkým výkonem pak jde spotřeba do nebeských výšin. Díky tomu, že auto nemá nijak velkou nádrž je zde extrémně malý dojezd.Budeme-li toto auto brát jako dálniční střelu pro speciální cílovou skupinu, pak vůči tomu nekoresponduje např. onen dojezd. Pokud mi při využití výkonu dojde palivo po 200-250 km a nedojedu pomalu ani z Prahy do Brna, pak je zde velký problém a využitelnost podobné koncepce jde opět výrazně dolů.Jistě, můžeme jet 130 a kochat se okolím a spotřeba půjde dolu, ale pak zase není třeba mít auto s výkonem 600 koní.Díky váze to auto nebude nikdy dostatečně rychlé kdekoli jinde, než na dálnici. Což sice nemusí nijak vadit, ale zase někomu ano.Dle mého názoru je toto auto čistě produktem PR oddělení automobilky. Ono svět nezajímá, že někdo má dobrý motor, to je věta o ničem, ale mít nejvýkonnější auto segmentu, to už zní o poznání lépe, ostatně souboj o každý kW lze spatřit v segmentu Audi - BMW - Mercedes velmi často.Takže pro někoho to auto určitě bude, frajeřinka pořádná, ale ve finále to není ani ryba, ani rad a pokud to budeme brát jako nějaký soubor kompromisů, pak z mého pohledu velmi nezdařilý. KOmfortní to nebude nikdy (naladění, dojezd), sportovní taky ne (2 tuny neukecá nikdo), rychlé díky ztrátám Q4 a váze taky vůči slabším kolegům to nebude o moc a o agilnosti se u této třídy, váhy, rozměrům a koncepci hovořit nedá už vůbec.Takže proč ne, masírka dobrá, logický význam to nemá žádný, ale proč by všechno mělo mít nějaký racionální důvod. Holt něco jako S600 od Brabusu, kterou jsem měl možnost řídit. Váha přes 2 500 kg, výkon přes 720 koní, hlučné, neskutečně užrané. Ve finále auto totálně k ničemu a to stálo hrubě přes 6mil. Kč. Ale prostě je jediné takové a to se cení :)

Smudliky
6. srpna • 21:32

No bóže, nepotřebných aut je a jak se prodávají. Vem si třeba Cayenne s přeplňovaným benzínem, s těmi jeho absurdními výkony a absurdní spotřebou. Když ho recenzoval německý Autobild, tak tomu dali titulek "Auto, které žádný chlap nepotřebuje, ale skoro každý chce." A měli recht. Tak už to na světě chodí a nic s tím neuděláš.

Špizek
6. srpna • 16:12

Za "kram bez kufru" povazujes co?

VANDIT
6. srpna • 12:24

ja myslim ze ten sedan bude super a souhlasim s nazorem ze ohanet se okruhem je blbost... quattro snad netreba ani vychvalovat, to uz samo sebou, kdo jednou zkusil 4kolku a pak sel do predonahonu, zaplakal nad vydelkem stejne jako ja :)

Doporučujeme

Články odjinud