Paříž: nová Škoda Octavia Combi dostane 4x4

44 komentářů

Petr
21. září • 22:06

Bylo by dobré, kdyby redakce popátrala, zda bude možný odpočet DPH.

Viktor
22. září • 0:34

v Auto JAROV JEDNA PANI POVIDALA, ZE KOMBI PUJDE OBJEDNAVAT TAK OD LEDNA, URCITE ZASE NEJDRIV CVRT ROKU JEN CHCIPLY 1,6KA A 1,9TDI 77KW, A ZE PREJ ODPOCET PRI RYCHLOSTI HOMOLOGACI TAK NEJDRIV PODZIM 2005, POKUD SE OVSEM NEZMENI LEGISLATIVA. JINAK BYCH ALE PRO ODPOCET N1 STEJNE NEPOCITAL S VERZI 4X4 NEBO RS, KVULI SNIZENY NOSNOSTI , PRESNE JAKO JE TO U OCTAVIE COMBI TED.

robert
21. září • 20:49

že volové jako JPEG tu nikdy nenechají email, aby jim člověk mohl poslat vzkaz do schránky.....

Vikoos
22. září • 9:26

Me se taky libi a s tim J-Pegem, si nelam hlavu, je to hrozny vul. Uz jsem s nim parkarat vymenoval nazory, a vazne to nema cenu, akorad nadava, stezuje si, kritizuje..to je tak vse co umi

J-peg
22. září • 15:39

Lzes. Poprve jsem se na autorevue objevil nekdy tuhle sobotu a zatim jsem sem napsal vseho vsudy max. 5 prispevku.

J-peg
21. září • 10:04

...který kontinuálně pokračuje v tradici vozů Škoda s pohonem všech kol.

Tak udelat jemny facelift Octavky a nazvat to, ze i v predchozim "modelu" byla moznost koupit 4x4 "tradici", to opravdu muze jen cesky lhar. Ostatne, nazyvat Haldex pohonem vsech kol je taky docela troufale.

Hanba Skode!

paul
22. září • 19:34

Kdo se má zájem se hádat o takovou blbost je vůl a doporučuji diskuze na idnes,kde se v každé diskusi vyskytuje pitomců nepočítaně.
Zajímáte se o auta nebo o to jak se hádat v diskuzích.Jestli tam mělo být napsáno,že Škoda pokračuje ve výrobě Octávií 4x4,nebo tam někdo připsal tradici,vždyť na tom nezéleží.Kdo si myslí,že slovo tradice někoho ovlivní v kupování Octavie 4x4 je trouba.

Pepík
21. září • 11:04

J-peg: Pocem ty seš fakt znalec k pohledání. Od tebe bych si nenechal ohodnotit ani hovno tvojí báby - idiote!

Petr
22. září • 22:32

Koukam, ze pan je YNTELYGENT Ten slovnik, ta argumentace! Radost pohledet! Primitive.

Skyline
22. září • 11:07

Nevim, jake jine nazory kde J-peg rekl, ale idiot ses spis ty - Ochcavka byla jedine auto skodovky, ktere za jeji existenci nabidlo pohon 4x4 a uz je to "tradice"? To ses do te skodofky tak zamilovanej, ze uz nejses schopen uznat vubec nic?

Je to asi stejna logika, jako napsat u mercedesu, ze ma tradicni predni pohon jen proto, ze ho ma trida A. Doufam, ze ses schopen uznat aspon to, ze je to nesmysl a ze tradicnim pohonem mercedesu jsou zadni kola. Stejne tak bych nenapsal, ze japonci tradicne nabizi ropaky, prestoze je prodavaji uz 20 let. A jsou tedy mnohem tradicnejsi, nez 4x4 v ochcafce.

Niemand
22. září • 16:31

Dalsi expert a pan "vim vsechno nejlip" na sebe nenechal dlouho cekat.

Zase operujete s pojmy, slovickarite. Kolikrat to musi Skoda mit, respektive jak dlouho, aby to byla podle Vas tradice? Musi to mit 10 modelu, nebo 20? Kdo urcuje onu tradicnost? Vy? Nebo kdo?

Ja se Vam divim, mate to zapotrebi, porad mrhat svym "talentem" na haneni Skody? Stejne to je a bude nejprodavanejsi znacka v CR. At si kazdy koupi co je mu libo. Stejne na to, jestli si nekdo dany model koupi, nema temer zadny vliv, jestli pohon 4*4 nazveme tradicnim, nebo ne.

Ja Skodu neobhajuji, jenom me zarazi nektere Vase vyroky. Radeji napiste Vase osobni zkusenosti s pohonem 4*4, srovnejte pohony od jinych vyrobcu, to by diskuzi obohatilo vice.

Skyline
23. září • 8:29

Uz jsem si vcera rikal, ze ti odstrihli net, kdyzs hned neprisel branit sveho zamestnavatele. Jsi opravdu takovy primitiv, ktery si nevidi na spicku nosu, nebo jen z principu musis blit na vse, co napisu?

Docela me zajima, co je tradice podle tebe. A nebo vlastne nezajima, nechci, abys mi odpovidal, tahle debata totiz stejne k nicemu nepovede.

Taky si myslim, ze bys mohl diskusi obohatit i jinak, nez plivanim na me a me nazory. Ale jak vidim, opet se projevujes jako pokrytecky buran, ktery mi kaze, co mam delat a sam to nedela. Pro Niemanda velmi typicke.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
23. září • 9:03

Ale ne, ale clovek musi nekdy pracovat. Muj zamestnavatel ma spolehlive pripojeni.

Omlouvam se Vam, za pripadne ataky, ktere se Vas mohly dotknout.

Nuze.

Vyzkousel jsem 4*4 ve Volvu V70 AWD, v Audi A6 quattro, v Nissanu Patrol, v Audi A4 quattro. Nejlepsi trakci mel Nissan, ale to se jaksi asi ocekava. Volvo bych zaradil hned na druhe misto. Zejmena na snehu to bylo lepsi, nez s Audi.

Audi A4 jsem podrobil testu, kdyz jsem zajel pres zasnezeny kopecek (stoupani cca 18%) a s malym rozjezdem se ho pokusil vyjet. Na 3 pokus se to podarilo. Patrol to vyjel hnedle.

Zejmena na zasnezenych a neupravenych vozovkach se chovaly oba vozy Audi velmi dobre a klidne. Pri srovnani s dvoukolkou Skoda Octavia bylo patrne, ze pri stejnem motoru (A4 a SO 1.8 turbo) ma Skoda ve zrychleni na suchu nepatrny naskok. Ovsem jakmile prisla vlhka vozovka, nebo snih, tak se situace samozrejme uplne otocila. EDS ani TCS to nezachrani.

O komfortu jizdy a pocitu lepsi prilnavosti a tim i ovladatelnosti asi nemusim nic psat.

Skodu O Combi 4*4 s 1.8 turbo jsem ridil jen za sucha po dalnici, takze tam zkusenosti nemam. Oproti te same, ale bez 4*4 se mi zdala o neco hlucnejsi, ale to muze byt jen subjektivni dojem. Vzhledem k jinemu rozlozeni hmotnosti a jine konstrukci zadni napravy se mi zdala 4*4 klidnejsi a take nedotacivejsi.

Dalsi poznatky rad poskytnu.

Petr
22. září • 22:31

Niemande, ty musis bejt fakt bud blbej jako tago nebo te Skoda ze ty reci musi platit. Jinak to proste neni mozny! A nejlepsi je, ze to co vycitas druhym sam presne delas. Viz tenhle tvuj prispevek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
23. září • 8:46

A proc by me mela Skoda platit? Berte to tak, ze jsem uplne "vimatlanej" (viz tuzing.com).

Honza
21. září • 13:11

Nova Octavia sice vypada jen jako facelift, ale reknete mi jeden priklad auta, ktere v ramci faceliftu dostalo prodlouzeny rozvor a uplne jinou zadni napravu!!! Budme jeste radi ze mezi novou a starou Octavii neni takovy rozdil jako mezi prave koncicim Seatem Toledo a jeho nastupcem.

performer
21. září • 15:59

Vypadá jako Facelift? Ukažte mi prosím jedinný podobný prvek na těch dvou autech? Já o žádném nevím. Až na základní tvar "maxiliftbacknapidirozvoru" žádnou velkou podobnost neshledávám. O2 se stylingem podobá spíše Fabii než O1.

Petr
21. září • 10:23

Někteří stále nechápu, že zcela nový model může mít podobný vzhled jako předchozí generace. Nový Porsche 911 je taky na pohled jenom facelift a přitom je to NOVÝ model. Ach jo.

Leonardo Cupranek
21. září • 22:59

Presne tak. Nova Octavia se mi nelibi, prijde mi tak nejak korejska, ale rozhodne chapu, ze to proste je uplne nove auto na uplne novem podvozku. To, ze se podoba tomu staremu, to je proste (ne zcela pochopitelna) marketingova strategie. Ale marketingove strategie koncernu jsou nepochopitelne vzdy. Pocinaje prapodivnejma a prilis pribuznejma novejma Seatama (Altea, Toledo, Leon) a konce "lidovym vozitkem" s dvanactivalcem (phaeton), ktere logicky take nikdo nekupuje (koupit si mirne nabobtnaly passat za 4 mega je perverze). A pritom zadne z tech aut neni spatne, ale proste to zacina byt nejak divne.

strejček Nimra
21. září • 9:30

O objemu kufru u kombíku 4x4 zdroje mlčí? Pokud by byl zas o sto litrů menší než u první generace, dělalo by to pořád ještě příjemných 480 litrů.

performer
21. září • 10:07

Možná ani ne 100 litrů  - nezapomeňme že náprava bude asi stejná  (zatímco u O1 a O1 4x4 byla úplně jiná)

Petr Broža
23. září • 16:54

Zavazadlový prostor nové Octavie kombi 4x4 bude 580 l, tedy stejně jako u předokolky.

Petr Broža
21. září • 9:48

Podrobnější informace budou známy ve čtvrtek, tedy v den zahájení pařížského autosalonu. Ale vzhledem k tomu, že jde o stejné řešení pohonu, lze těch sto litrů předpokládat. Kombi by tak mělo "jen" 480 l.

strejček Nimra
21. září • 10:25

"jen" 480 l

Ano, taky jsem zmlsanej pětisetlirtovým kufrem

LK
21. září • 10:32

Rád bych se zeptal (bez jakýchkoliv invektiv), jak je pro Vás ten 500l kufr nepostradatelný. Pořád žiju v přesvědčení, že normální člověk to nemůže využít.

strejček Nimra
21. září • 15:32

Asi takhle: nepostradatelný je několikrát do roka - jízda v pěti lidech na dovolenou či třeba jen na víkend a se spoustou bagáže (a krom toho vozím v kufru složený střešní nosič - jsem nepoučitelný).  Po zbytek roku je to spíš výhoda v tom, že nemusím řešit co, jak a kam v kufru srovnám (což jsem dělal pravidelně se svým předchozím přibližovadlem - favoritem s 55 litrovou nádrží na LPG v kufru - tam to dalo více přemýšlení).  Další výhodou je již zmiňované LPG - v pětisetlitrovém kufru se i přes přítomnost nádrže dá ještě ledacos převézt. (I když osobně nyní pohon na LPG nemám, takže předchozí věta je ode mne jen obecným žvaněním.) Takže když to shrnu - je to z mé strany zhýčkanost (jak jsem psal o něco výše), nikoli nepostradatelnost.
OK?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
paul
21. září • 21:46

Jo vono i třeba takový posilovač nebo centrál taky není nepostradatelnost jako spíše zhýčkanost.

Nimra
22. září • 10:06

Ono těch zhýčkaností je více - klimatizace, nezávislé topení ... a namnoze taky auto samotné. Někdy se přistihnu, že jedu autem tam, kam by to bylo pěšky nebo hromadnou dopravou levnější, rozumnější, ekologičtější..., ale podobně jako pro mnohé čtenáře tohoto serveru je pro mne jízda autem radostí, posedlostí, životním stylem, či jak to nazvat.

paul
22. září • 10:37

Přesně tak.

paul
21. září • 11:30

Já mám osobně u fabie kombi necelých 430 l.a můži říct,že bych menší kufr nechtěl.Jako plný samozřejmě kromě dovólené nikdy není,
ale je to jinší pohoda skládat třeba větší nákupy a pod do celkem velikého kufru,než do nějakého hatcbaku s objemem kolem 300 l +-.
500 l.je pro rodinu,taky nijak extrémní.Stačí jedno dítě s kočárkem a u menších kufrů nákup a jiné věci pohazujete po autě.

Pepík
21. září • 11:07

LK: ani nevíš, co bych dal za kufr, který měla moje Oktávka. Nyní mám Pašíka-sedan, a to se nedá srovnávat!! Buď jsi nikdy nestěhoval, nebo na dovolenou jezdíš jen se zubním kartáčkem a tvoje stará bez kalhotek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LK
21. září • 11:12

Stěhoval jsem se jednou a i kdybych měl kufr 1000l, stejně by to nestačilo. Uznávám, že to je situace, kdy se velký kufr může hodit, ale člověk se většinou nestěhuje 3x do roka
Ad Passat - ten má problém v tom, že ten kufr je velmi dementně přístupný (úzký otvor a hluboký kufr). Já mám v obou autech kufr kolem 450l a ještě nikdy (a to ani když jsem vezl rodiče a bratra z dovolené se spoustou zavazadel) mi ten kufr nebyl malý. Ano, kdyby jsme v těch pěti jeli na dovolenou všichni (a přibyla zavazadla ještě moje a manželky), už by to byl problém, ale to je celkem nereálná situace.
Nicméně díky za odpovědi.

Petr Broža
21. září • 11:28

Jeli jsme na z letiště do Brna, pět lidí, dva kufry, dvě velké tašky, čtyři batohy a v Octavii (liftback) zbyla ještě spousta místa

Martin
21. září • 15:22

Na kufry mista hodne, ale 5 lidi v oktavii, to je onanie. Kufry se sice netlacily, ale lidi si nemeli jak pohodlne sednout  Super vyhoda, vzdycky jsem rad, kdyz se me zavazadlo veze pohodlne.

paul
21. září • 22:01

Pokud často vozíš tolik lidí kup si mikrobus!

Petr Broža
21. září • 15:52

No jasně, vzadu to nebylo úplně ono  Naštěstí vozím daleko častěji věci v kufru, než lidi vzadu. Jinak by musela Oktávka jít.

Leonardo Cupranek
21. září • 22:54

Idealni auto na dovolenou je Porsche. Jeho kufr je vice nez dostatecne dimenzovan na to, co gentleman na dovolene potrebuje (kartacek na zuby, balicek slipu, komunikator a diamantova kreditka). Vse ostatni ve slusnem hotelu clovek dostane )

To samozrejme prehanim, ale znam par opacnych extremu - lidi, kteri si koupi maxivan za 1.5 mega, postavi si barak za 8 mega (s velkou garazi na maxivan), a pak jednou maxivanem na dovolenou na rivieru....   ...do campu pod stan. To me prijde mirne uchylne. Nekde na riviere bejt v neklimatizovanym stanu spolecne s komarama a vedle stanu zaparkovanej van za 1.5 mega. Od ceho jsou hotely?

paul
22. září • 9:32

Už,jste jel do hotelu s manželkou a dvěma dcerami,to i ta oktávka je skoro malá.

Vita
22. září • 0:12

 Rozkaz zněl jasně max jedna taška pro dceru a tu druhou,ale lunchmeat ,dobrá voda a pár kamarádů z plzně a 310 l kufr nestačil.

Pavel
21. září • 10:59

Nedávno jsem se stěhoval; nebýt Oktávky s maxikufrem, musel bych si někde půjčit kombíka. On ten kufr nevyužiješ každej den, ale někdy se fakt může hodit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Leonardo Cupranek
21. září • 22:49

Pri vyberu auta brat ohled na to, ze se jednou za 10 let stehuju?

Niemand
22. září • 16:13

Jenze nekdo velky kufr potrebuje. Napr. me nekolikrat do roka ani Octavia Combi nestaci, a proto krom plneho auta pujcuji velky (nekdy uzavreny) brzdeny prives (tento rok byl vyjimecny, pujcoval jsem ho uz 7* a urcite ne naposled).

Kdyz ma clovek jet na dovolenou pod stan a jede se ve 4, pak je combi k nezplaceni. Kdyz potrebujete nalozit treba zebrik, pak se hodi dlouha lozna plocha. Pokud chcete nalozit neco vetsiho (napr monitor 21ku v krabici), tak to do sedanu proste nenarvete, i kdyz objemove by to slo, ale prostorove proste ne.

Me osobne se combi velmi hodi, i kdyz se kazdy den nestehuji.

Leonardo Cupranek
22. září • 21:02

Ale jo. Navic u skodovek se mi obvykle combi verze libi nejvic. Skoda, ze nedelaj combik od superbu. Ale je trapne, ze u fabie chteji za combi relativne malej priplatek, prestoze jde o relativne velke zvetseni auta, ale u octavky chteji priplatek ohromnej, prestoze zvetseni auta je relativne mensi...

paul
22. září • 21:11

Ty příplatky jsou fakt zajímavé,Dá se říct,že 15 000 za zvětšení auta u Fabie skoro o 30cm a kufru z 260 na 423 je prakticky skoro zadarmo.
Navíc to dělá s Fabie o mnoho praktičtější auto!
50 000 u Octavie za zakulacení zadku je fakt extrémně moc.

Doporučujeme

Články odjinud