Paříž: nová Škoda Octavia Combi dostane 4x4

Na mezinárodním autosalonu v Paříži ve dnech 25.9. až 10.10. představí Škoda Auto několik významných novinek. Ve světové premiéře uvádí model Škoda Octavia Combi zároveň s verzí Octavia Combi 4x4. Výstavní premiéru absolvuje také inovovaná Škoda Fabia v provedení modelového roku 2005.

Nová Škoda Octavia Combi představuje další karosářskou variantu k modelu Octavia uvedenému na jaře. Také nová Octavia Combi v mnohém navazuje na dosavadní model Octavia Combi Tour. Stejně jako on nabízí prostorný interiér a mimořádný  zavazadlový prostor o základním objemu 580 litrů, čímž se řadí na špici ve své třídě. Nová Škoda Octavia Combi nabízí výjimečnou kombinaci velkého vnitřního prostoru, vynikajících jízdních vlastností, vysokého komfortu podpořeného prvotřídními materiály použitými v interiéru, kvality zpracování a v neposlední řadě také klíčového trumfu vozů značky Škoda – vynikajícího poměru ceny a nabízené hodnoty.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Verze Combi se stala od svého uvedení v roce 1997 oblíbeným modelem díky své moderní konstrukci, nadčasovému designu, spolehlivosti, kvalitnímu dílenskému zpracování, atraktivní ceně a nízkým provozním nákladům. Pro Octavii Combi se rozhoduje více než třetina zájemců o Octavii.

Zároveň s novým modelem Octavia Combi uvádí Škoda Auto také vůz Octavia Combi 4x4, který kontinuálně pokračuje v tradici vozů Škoda s pohonem všech kol. Pohon kol zadní nápravy je podobně jako u dosavadního modelu řešen prostřednictvím elektronicky řízené vícelamelové spojky Haldex.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků