Paříž 2018 živě: Nové BMW řady 3 je tradiční, přesto úplně jiné. Zvyknete si?

Suvorov  |  02. 10. 2018 13:20

Úplně jiné? Proboha vždyť je to jenom facelift. Ovšem bohužel velmi nezdařený, předek domrvili dokonale, maska jak vrata od chlíva, stříbrné/černé nesmysly kolem mlhovek, interiér nesourodý, stříbrné lištičky pouťové, stříbrná tlačítka klimy vyložený grc. Digitální přístrojový štít vypadá vedle Audi jak chudý příbuzný. A vrcholná dojebávka je M-paket, chci vidět kdo si za tuhle příšernost připlatí.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  02. 10. 2018 13:29

Facelift to není.Je na platformě nové BMW a 7,5 a 6 GT.
Jinak digitální klíč vyžaduje Android 8.0.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 10. 2018 13:48

No, neviem ci je to najlepsi napad pouzit ako digitalny kluc najrizikovejsiu platformu v dejinach IT.

Odpovědět  |   | 
Suvorov  |  02. 10. 2018 15:51

Ano vím, technicky je to nová platforma, ovšem opticky je to pořád totéž.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  02. 10. 2018 13:56

Za mě. KONEČNĚ zase hezká 3. Bravo. Na to se dá dívat.

Odpovědět  |   | 
karlos  |  03. 10. 2018 08:26

Tohle a hezké? Celý předek je zmastěný. Tohle BMW bych si opravdu nekoupil.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  02. 10. 2018 15:18

Bavorský Rapid!

Odpovědět  |   | 
Pepo  |  03. 10. 2018 07:27

Sa mi to iba zdá, alebo sú v aute použité USB-C konektory?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  03. 10. 2018 10:29

Nezdá, dva vzadu, jeden pod loketkou. V přední schránce potom jeden USB A.

Odpovědět  |   | 
Pepo  |  03. 10. 2018 12:39

Pomerne odvážny krok

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 01. 2019 13:32

Nádhera. Moc se jim povedl. Velké plus za zachování CD přehrávače. Myslíte, že je to už od pana Kabaně?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 12 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 12 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 51 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta