Paříž 2016: Záznam představení novinek koncernu VW

Paříž 2016: Záznam představení novinek koncernu VW

Už v osm večer začne slavnostní večer koncernu Volkswagen. Skupina na něm tradičně v předvečer novinářských dnů představí novinky pro nadcházející pařížský autosalon.

Na co se můžeme těšit? Vezmeme to pěkně v abecedním sledu. Jistojistě se představí nová generace Audi Q5, dočkáme se také modelu A5 Sportback. Naopak smůlu budou mít příznivci dalších luxusních koncernových značek. Bentley ani Lamborghini letos v Paříži neuvidíme.

U Seatu očekáváme jen další verzi modelu Ateca, zatímco Škoda bude prezentovat velké SUV Kodiaq, které však už dávno není překvapením.

Největší otazník tak visí nad exponáty Volkswagenu. Víme, že značka ukáže koncept nového elektromobilu. Ve vzduchu se vznáší také zvěsti o faceliftovaném Golfu a prodlouženém Tiguanu.

Odpovědi naleznete v živém streamu, který startuje ve 20 hodin.

V průběhu večera se můžete těšit také na řadu článků, kde představíme odhalované novinky. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 278 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 135 349 km
Cena: 258 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 199 600 km
Cena: 135 000 Kč
VW Amarok 2
Rok výroby: 2011
Stav: 145 284 km
Cena: 470 000 Kč
VW Sharan 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 235 312 km
Cena: 111 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 142 191 km
Cena: 320 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků