Pamatujete si Fiat Regata? Už před více než 30 lety měl stop/start!

22 komentářů

Kovy
5. února • 22:57

Úžasné vzpomínky na mládí :-) Strejda měl Regatu 75 Weekend. Červenou! Všechno v elektrice (a funkční), čalounění sedadel jakoby manšestr, neskutečně pohodlné. Velkej kufr a perfektní byl výklopný nárazník. Najezdili jsme s ní spoustu kilometrů, soukromě i pracovně a nikdy nás nikde nenechala.

Tom
30. prosince • 11:06

Já sice nejsem odborník, ale Seat Malaga byl odvozen od VW Jetta nikoli od Fiatu Ritmo, stačí se podívat na fotografie

lubajs
28. prosince • 22:50

Kámoš si v 90 letech dovezl Regatu 1,9d z Itálie. Vyšla ho tehdy myslím na 70 tisíc a měla neskutečnou výdrž. Už když ji přivezl měla nalítáno přes 200 tisíc km a kámoš s ní nalítal dalších více jak 500 tisíc km bez jakékoliv mechanické poruchy a s původní spojkou. Blbla akorát sem tam elektrika. Jinak hlavní problém u Regat (i dalších Fiatů) byla rychlá koroze karoserie. Na to dojela i ta kámošova Regata i když by určitě byla schopna udělat další statisíce km. Já si koupil v 93 roce Fiat Croma 1,9 tdi (první tubodiesel s přímým vstřikem) od soukromého majitele, který to auto dva roky předtím dovezl také z Itálie. Taky to bylo mechanicky neskutečně trvanlivé a spolehlivé a hlavně pohodlné auto s obrovským vnitřním prostorem. Bylo docela živé, nežralo víc než 6 litrů a ten famózní dojezd na nádrž, běžně 1200km. Problém byla taky akorát elektrika, ale jen občas a rychle hnijící karosérie, jinak nic. Na to auto dodnes rád vzpomínám.

Matěj
28. prosince • 21:10

Mněl jsem ji taky, byl to právě ten nešťastný 1,7D motor, co mu praskala hliníková hlava motoru a utáčel se pohon olejového čerpadla, hnila hlavně v místě blatníků u zadních kol. co jsem ušetřil na naftě prodělal,na opravách. Kufr byl hluboký okolo 500litrů,ale přístup do něj horší a ještě mechanizmus uzavírání zasahoval dovnitř, takže uzavřením víka jste si v kufru mohli něco rozbít. Kvůli poruchám motoru, jsem si už žádného Fiata od té doby nekoupil.

H
27. prosince • 23:35

Toto auto mi prpomina len smradlavy a unikatne klepavy taliansky dizel z tej doby.

Petr
27. prosince • 10:40

Jj,měl jsem 75,modrá metla,268000 km,jela pěkně,jen hnila jak kompost.V -22C chytla na pátou otáčku,měl jsem s karburátorem.Pak jsem ji prodal českým pakystáncům,jezdily v ní v 7lidech až ji ůplně odvsřily hovada

milan
27. prosince • 8:58

měl jsem Regatu 2.0 diessel,motor super,spotřeba mezi 4-6 litry,jednoduchá udržba,obrovský kufr,uvnitř prostorná

Pampa
26. prosince • 20:55

Mel jsem 2 Regaty. Jednu 1.6 a pak 1.5 po faceliftu. Prijemna auta s hezkou vybavou. Velky kufr a elegantni auto. Jen hodne korodovalo.

Ivan B.
26. prosince • 20:12

V Turecku jsem jich viděl letos hromady(Alanya).

Anti-automat
27. prosince • 20:07

Nevyrabala sa pre nich ako iny model? Nieco sa mi v dalekej pamati vybavuje, ale ak sa mylim, pokojne ma doplnte. Pekne auto.

Pavel
26. prosince • 19:38

já je opravoval....proč si o tomto modelu nejdřív nezjistíte víc informací než začne někdo něco psát..DOHC byla 1.6 a kde je 1.9 TD???nejdříve benzin osazen karburátorem...později vstřikováním,jak jednobodové tak vícebodové třeba 1.5...ale vzpomínka hezká ;-)

Ivan
26. prosince • 17:46

Čautě, tak jedna hezká stojí kousek od Turnova na Paceřáku: https://www.sauto.cz/inzerce/osobni/fiat/regata.... Jinak článeček převzatý z AutoTipu Classic, ale nic proti ničemu v dnešní čas. Spoustu šťastných kilometrů, ať jezdíte s čímkoliv!Ivan

CZC
26. prosince • 17:24

Všímáte si těch výkonů kritici dnešních aut, kteří jste chopní si stěžovat na 150 kW auto, že se v něm nedá jezdit a spotřeba 7 litrů je stejná jako u starých atmosfér, jenže neřeknete, že ty staré atmosféry měli 50 KW.

Anti-automat
26. prosince • 16:18

V diesli to bol vynikajuci pekac, jazdil doslova zadarmo. Inak, vsimnite si tu svetlu vysku na snimkach. lacne vozenie stylom /pardom za prevzatie sloganu/ - COKOLI KAMKOLI

Jim
26. prosince • 9:55

O závisti v té době bych mohl dlouze vyprávět. Koupil jsem si Tuzexové kupátko Fiat 128 Sport L a sousedi mě ihned přestali zdravit. Tehdejší VB mě stavěla jak na běžícím páse a hledali způsob jak mi to znepříjemnit. Na baby ale autíčko fungovalo jak mucholapka. :-D

andy
26. prosince • 16:26

To s tou zavistí nemusíte utíkat do minulosti.bydlel jsem v h.týně ul.karla capka tam bydlela pakáž závistivá.koupil jsem si 1. toyotu za 4 roky druhou a už to šlo.přáli nám aby jsme se nabourali zabili aby nám je ukradli a pod.poškábali nàm lak a pod.lahůdky.bydlí tam ten ksindl dodnes.manželka policajta.ta byla nejhorší.nějaká chumová.pozor na takové lidi.jsou ve své závisti schopni všeho.

petr r. (petrumr)
26. prosince • 13:03

to je aji v dnešní době i tady na duskuzích.
Máš ho i teď nebo tě mrzí, žes ho dal pryč? Ten pohled ve zpětných zrcátkách je stejný jak u Z4-taky vidíš tu vlnu zadních blatníků.:-)

Peter
26. prosince • 9:27

Ja si pamatam ked v roku 1994 prišiel na nej ku nam buduci švagor na pytačky.Mi padla sanka ale v tej dobe kto mal Cromu bol iny frajer.

Anti-automat
27. prosince • 20:08

Croma bola bomba a hlavne s velkou nadrzou. To jazdilo donekonecna.

Michal
26. prosince • 8:10

Ja mel na 100ce vypinani valcu bez zateze. Ovladalo se to bilou packou vedle rucky. Rikalo se tomu nepresne sytic ;-)

petr r. (petrumr)
26. prosince • 9:12

sytič se používal při startování. Já jsem měl 1000mb a já jsem měl na karbcu automatický sytič.:-P

Michal
26. prosince • 12:14

Joo pri startovani... kdyz byla zima a chudsi smes, tak to vypinalo motor pri kazdem delsim pusteni plynu :-D

Doporučujeme

Články odjinud