Ja se na to docela tesim. S novejsimi windows nemam zadny problem a pokud v tom budou neco jako CE tak by nemel bejt problem. A proti fiatu taky nic nemam. jeste porad mame v rodine uno 1,1 z roku 91 ktere ma najeto 230 tisic a porad bezproblemu funguje. motor sice uz neni to co byval, ale porad to funguje. jeste z nej bude trakturek na tahani dreva z lesa
Fiat je jedním z výrobců zázraku jménem Pendolino. Jestli v těch jeho autech bude ten gatesí šmejd fungovat byť i jen podobně,(ne-li hůř), tak to bude velmi zajímavé.
Blue&Me, hmm pěkný, jestli to bude fungovat jako XPčka, tak je vhodnější název BlueDeath&MyFuckingCar. Už se těším na viry ;) a na Antivirus for Fiat :) No nebude to tak špatné, vzniknou nový CarHackeři :) Už to vidím, s notebookem na klíně se budou hackovat kolem jedoucí auta. Mrkvožrouty si do auta nikdy nenechám nainstalovat.
XP nevyvolavají modrou obrazovku. Prakticky nikdy. A pokud vam ano, a porad, mel byste se asi naucit zakladum prace z PC.
Ano to mate pravdu, protoze je defaulne vypnuta, rovnou se restartuji.A zakladum prace s PC se ucit nehodlam, ja umim GURU praci s UNIX-likeOS a spoustim tam toho pozehnane, od slozitych vypoctu po paralelni kompilovani a OS to musi vydrzet, jinak bude smazan ... Pocitac je muj "otrok" a nijak se snim nemazlim a prispusobovat se svemu otrokovi/um nebudu ... i kdyz mi vydelava kupu penez.Jinak pozastavim se u ceny: Pro navigaci a zabavu jsem si poridil Palma T3 za cca 6.000 Kc + 500MB SDkarta (1.000 Kc) + 2.000 GPS + 3.000 navigacni SW + 1-2.000 drzak do auta .... za 70.000 mam nadupany server s RAM v mirroru a ne podelane PDA integrovane do auta.A to Palma muzu prenaset, muze me navigovat i kdyz jdu pesky, muzu na nem parit hry kdyz se nekde nudim, prenaset obrazky ...
No .. tak s tou modrou obrazovkou v XP máte asi jenom víc štěstí, ale to by bylo na dlouho .. A nemyslim si, že bych se měl naučit základum práce na PC
Plno veci je uz nekolik let realita. BMW 3er (E90/91) a 5er (E60) maji Windows v Navi a na rozpoznavani reci uz leta (mozna i 7er, ale tam nevim) a nikdo se nad tim nepozastavuje. A co se tyce ABS a rizeni motoru, tam je OSEK nebo ERCOSEK a tam take zustane, takze zadne obavy.
Dnes je trendem vše propojovat a integrovat, je jen otázkou času kdy dojde k propojení řídící jednotky a "palubního počítače" (nebo jak to nazvat) natolik, že se budou moci ovlivnit. Mě někdy přijde, že MS ani neví co jeho systémy dělaj a s bezpečností to asi taky moc přehánět nebudou (viz. WMF).
Kde bereš tu jistotu?Co nová verze od mrkvosoftu, to je horší a méně spolehlévé, ale zároveň se více prosazující na trhu. Proč by zde měla platit vyjimka?Je to otázka času, když ne dnes, tak zítrá nebo za rok to nastane.
Než bych někdy v budoucnu koupil auto s Widlema, to radši opráším velocipéd. Považoval bych to za bezpečnější a spolehlivějšíPro neznalé, zejména proto, že se živím jako programátor a síťař Představa, že v okamžiku, kdy má zafungovat ABS se objeví modrá smrt, je dost infarktová...
Pak budeš na tom kole rychlke zabit právě tím autem, co mu selže ABS. ;o)))))
ja si chtel koupit Fiata. Tak to abych honem spechal nez se rozhodnou to implementovat. Wokna v aute na bezpecnosti moc nepridaji :o)
Wokna bezpecnosti nepridaji? A cez co koukas ven z auta? Mas tam jen diry? Vzdyt vsechny auta uz maji od zacatku Windows (teda wokna /nebo okna?/).
cize Windows for Consummer Electronics resp. ich verzia, takze to nie je take strasneOS max. oneskorenie cena (len pre niektore)DOS 1msWin 9x 1 500msWin NT 4.0 250msWin NT 5.0(2000) 350msWin NT 5.1(XP) 300msWin NT4.0+(CE) 60usLinux 2.0 1msLinux 2.2 30msLinux 2.4 2msLinux 2.6 0.2msLinux+RTLinuxFree 3us 0 USDLinux+RTLinuxPRO <1us 4 000 USDWin NT+RTX 45us 9 600 USD/CPU coreVxWorks 2.5 us 4 000 USDQNX 10 us 4 500 USDTie drahe a k nim CE su urcene na riadenie tzv. Relatime OS a nepadaju a maju napr. CE 128kB RT Linux sa da okresat na 20kB s bootime 0.1s..Takze asi tak
to je spravne takto:+ 18 C : Obyvatelé Havaje si berou na noc dvě přikrývky+ 10 C : Obyvatelé helsinských činžáků vypínají topení, Rusové pěstují kytičky+ 2 C : Italská auta nejdou nastartovat.0 C : Destilovaná voda zamrzá- 1 C : Dech se stává viditelným — Rusové jedí zmrzlinu a popíjejí studené pivo- 4 C : Pes se ti snaží nacpat do postele- 10 C :Francouzská auta přestávají startovat- 12 C :Politikové začínají mluvit o bezdomovcích- 15 C :Americká auta nejdou nastartovat- 18 C :Helsinští nájemníci zapínají topení — Obyvatelé Havaje už zmrzli- 20 C :Dech se stává slyšitelným- 24 C :Německá auta nejdou nastartovat- 29 C :Pes zkouší vlézt ti pod pyžamo — Japonské automobily přestávají startovat- 30 C :Žádné normální, ani ruské auto už nejde nastartovat- 39 C :Vroucí atmosféra v Kongresu zamrzne — Rusové si zapínají vrchní knoflíky u košile- 50 C :Auto se ti snaží nacpat do postele- 60 C : Obyvatelé Helsinek zmrzli — Tuleni opouštějí Grónsko a stěhují se na jih- 70 C : Zamrzlo peklo — Univerzita v Kuzněcku organizuje přespolní orientační závod na zahřátí.- 72 C : Advokáti strkají ruce do vlastních kapes- 75 C : Santa Klaus opouští polární kruh-120 C : Alkohol zmrzl. Rus je proto nasranej-268 C : Hélium zkapalnělo-273,15 C : Absolutní nula. Ustává pohyb elementárních částic — Rus, žužlaje zmrzlou vodku, připouští, že je pořádná kosa
To znamená, že pro každé sedadlo budu muset mít licenci, když se nějaká kontrolka rozsvítí, tak budu muset zastavit, vypnout motor, vyšechny vyhodit, zamknout a znovu...fakt paráda, a kdo ví jak to bude s oem licencí.
BTW: Znáte stránky o španělském fotbalu http://primeradivision.blueweb.cz
pekny kluci :)aplikace brzda provedla neplatnou operaci a bude ukoncena .. tak tohle mne fakt dostalo :)a k tem co nemaji smysl pro humor .. je mi vas lito ;)
Od teď bude mít fráze "nabourali mi auto" dvojí význam.
jj hekri si zase rozsirej obzory a budou moct chaoticky navigovat bezmocneho majitele ItalskehoMicrosoftMobileVehiklu
trapny je, ze do Fiatu se dodava elektronika od nemcu .. a tak to taky vypada .. vivat Bosh... zlaty Magneti-Marreli
Nezasvěcení vůbec neví,že Fiat už přes 30 let dodává do většiny automobilek robotizované systémy a linky pro výrobu aut. viz www.comau.com
Skvostná dvojka,myslel jsem si,že MS začne spolupracovat s automobilovou firmou a ne s Fiatem,smrtící kombinace, zadřený motor + zaseklý systém.K tomu italský specialista ke každému autu (bude se to ladit za provozu jako Pendolína)
poslouchej experte, mužeš sdělit co je na současnych Fiatech tak špatné??
Napr. ze 4-rocne Punto s uplne novou bateriou (Magnetti Marelli), nedokaze nastartovat v -12°C...
Milý synu, to je záležitost tvého mechanika a ne auta. Je vidět, že auto ti do rukou ještě nepatří. Zdraví
vsechno?
toníku ty si ale kus vola viď? si myslíš že si jako vtipnej nebo co? takový laciný "kydy" si nech příště jenom pro sebe!!§§§§§§§§
Fiat + Microsoft a elektronika. Boha jeho to může být vskutku smrtící kombinace .
ne "může být", ale BUDE !!!!!
BlueScreen&Me ???
Tak ten je taky dobrej
Aplikace brzdy vykonala neplatnou operaci a bude nyní ukončena.
Hustyyyyyy
Ale děti, když nevíte o čem mluvíte, radši mlčte. Nebudete pak vypadat jak blbečci ;)
Když to někdo nepochopí, měl by raději mlčet sám, že?
"Díky použití otevřeného operačního systému..." :))) Autor má patně namysli otevřeného ve smyslu přístupu k portům?? Ano bezpečnost je vlastně otevřená.
Copak Widle jsou uzavreny? Kazdej si do nich muze doprogramovat jakejkoli dodatecnej program, tak vo co de...
o toto:4. LIMITATIONS ON REVERSE ENGINEERING, DECOMPILATION, AND DISASSEMBLY. You may not reverse engineer, decompile, or disassemble the Software, except and only to the extent that such activity is expressly permitted by applicable law notwithstanding this limitation.
ted nevim, zda to byl joke ... - Linux only
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.