Pagani Zonda HP Barchetta je skutečný unikát!

Pagani Zonda už tu byla, to je jasné. Tohle superauto s nálepkou toho nejexluzivnějšího, co si může člověk pořídit, se ale nikdy neomrzí, zvláště, když se jedná o tak jedinečný kousek, jako je tento krasavec.

Už na první pohled musí být člověku jasné, že tenhle vůz není jen tak obyčejný. Aby taky ne, vždyť od originálního vozu Pagani Zonda, který byl představen v roce 1999 na autosalonu v Ženevě, se opravdu dost liší. A co na tom, že se oficiálně už od roku 2013 nevyrábí, tohle auto je tak populární, že ho ani samotná Huayra, její nástupkyně, neposlala na věčnost. Stále po ní existuje poptávka.

S tímhle vozem to je ale jiné. Nenechal si ho postavit žádný zákazník. Tuhle krásku si od chlapců z HP Barchetta nechal upravit samotný zakladatel společnosti - Horacio Pagani. A je opravdu jedinečná. Od ostatních modelů jí odlišuje hlavně nízké čelní sklo a částečně zakrytá zadní kola. 

A výbava? Leccos si konstruktéři půjčili od již zmiňované Huayry. Například pneumatiky Pirelli P Zero Corsa, které jsou vpředu navlečeny na 20-palcové a vzadu dokonce na 21-palcové ručně kované otouče od HP Barchetta. K tomu si připočtěme šestistupňovou manuální převodovku, masivní zadní křídlo a mnoho dalších, velmi vkusně navržených aerodynamických prvků, a vyjde vám mistrovské dílo. 

Podívejte se sami, jak se tohle auto vyvedlo:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků