Pagani Zonda HP Barchetta je skutečný unikát!

Pagani Zonda už tu byla, to je jasné. Tohle superauto s nálepkou toho nejexluzivnějšího, co si může člověk pořídit, se ale nikdy neomrzí, zvláště, když se jedná o tak jedinečný kousek, jako je tento krasavec.

Už na první pohled musí být člověku jasné, že tenhle vůz není jen tak obyčejný. Aby taky ne, vždyť od originálního vozu Pagani Zonda, který byl představen v roce 1999 na autosalonu v Ženevě, se opravdu dost liší. A co na tom, že se oficiálně už od roku 2013 nevyrábí, tohle auto je tak populární, že ho ani samotná Huayra, její nástupkyně, neposlala na věčnost. Stále po ní existuje poptávka.

S tímhle vozem to je ale jiné. Nenechal si ho postavit žádný zákazník. Tuhle krásku si od chlapců z HP Barchetta nechal upravit samotný zakladatel společnosti - Horacio Pagani. A je opravdu jedinečná. Od ostatních modelů jí odlišuje hlavně nízké čelní sklo a částečně zakrytá zadní kola. 

A výbava? Leccos si konstruktéři půjčili od již zmiňované Huayry. Například pneumatiky Pirelli P Zero Corsa, které jsou vpředu navlečeny na 20-palcové a vzadu dokonce na 21-palcové ručně kované otouče od HP Barchetta. K tomu si připočtěme šestistupňovou manuální převodovku, masivní zadní křídlo a mnoho dalších, velmi vkusně navržených aerodynamických prvků, a vyjde vám mistrovské dílo. 

Podívejte se sami, jak se tohle auto vyvedlo:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků