Pagani Zonda HP Barchetta je skutečný unikát!

Pagani Zonda už tu byla, to je jasné. Tohle superauto s nálepkou toho nejexluzivnějšího, co si může člověk pořídit, se ale nikdy neomrzí, zvláště, když se jedná o tak jedinečný kousek, jako je tento krasavec.

Už na první pohled musí být člověku jasné, že tenhle vůz není jen tak obyčejný. Aby taky ne, vždyť od originálního vozu Pagani Zonda, který byl představen v roce 1999 na autosalonu v Ženevě, se opravdu dost liší. A co na tom, že se oficiálně už od roku 2013 nevyrábí, tohle auto je tak populární, že ho ani samotná Huayra, její nástupkyně, neposlala na věčnost. Stále po ní existuje poptávka.

S tímhle vozem to je ale jiné. Nenechal si ho postavit žádný zákazník. Tuhle krásku si od chlapců z HP Barchetta nechal upravit samotný zakladatel společnosti - Horacio Pagani. A je opravdu jedinečná. Od ostatních modelů jí odlišuje hlavně nízké čelní sklo a částečně zakrytá zadní kola. 

A výbava? Leccos si konstruktéři půjčili od již zmiňované Huayry. Například pneumatiky Pirelli P Zero Corsa, které jsou vpředu navlečeny na 20-palcové a vzadu dokonce na 21-palcové ručně kované otouče od HP Barchetta. K tomu si připočtěme šestistupňovou manuální převodovku, masivní zadní křídlo a mnoho dalších, velmi vkusně navržených aerodynamických prvků, a vyjde vám mistrovské dílo. 

Podívejte se sami, jak se tohle auto vyvedlo:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků