Pagani Zonda Absolute: další omezená edice s příznačným názvem

Premiéra zcela nového modelu Pagani s kódovým označením C9 již klepe na dveře, ale stále zůstává čas pro prezentaci omezených sérií vycházejících ze stávajícího typu Zonda. V poslední době jsme jich zaznamenali více, tou nejnovější se stává verze Zonda Absolute. Její karoserie je vyrobena z uhlíkových kompozitů, přičemž některé z těchto dílů jsou leštěny do vysokého lesku, zatímco jiné mají matnou povrchovou úpravu. Nejvýznamnějším odlučovacím prvkem se však stává italská trikolóra na středu přední kapoty a střechy.

Technické detaily k dispozici nejsou, ale lze předpokládat, že edice Absolute vychází z provedení Cinque. To by mělo znamenat instalaci dvanáctiválce s objemem 7,3 l a naladěním na 687 koní (506 kW) a schopnost zrychlit z klidu na 96 km/h za 3,4 s a dosáhnout rychlosti přes 350 km/h.

Podle zákulisních informací vznikla vůz na snímcích na speciální objednávku zákazníka z Hong Kongu, nicméně víc značka Pagani je na informace o svých zákaznících i v tomto případě velmi skoupá. Navíc ještě ani není potvrzeno, že se tento prototyp dočká přímých sourozenců.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Pagani Zonda Absolute
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky