Takto Pagani vrací Zondám původní lesk. Je to úžasná podívaná

Automobily Pagani nejsou pouze stroje, jde o učiněná mistrovská díla dotažená až do absurdních detailů. Program Pagani Rinascimento má Zondám vrátit jejich původní lesk.
Takto Pagani vrací Zondám původní lesk. Je to úžasná podívaná

Každý, kdo se trochu více vyzná v luxusních italských automobilech, zcela jistě ví, jaký je Horacio Pagani, zakladatel automobilky Pagani, neuvěřitelný detailista. Výrobky nesoucí jeho příjmení nejsou pouhé stroje, jde o mistrovská díla navržena s obrovskou láskou, a pochopitelně to na nich jde vidět. Jenže každé takové dílo po čase používání ztratí svůj lesk, který však není problém vrátit zpět.

Pagani Zonda HP Barchetta je skutečný unikát!

Pagani Zonda HP Barchetta je skutečný unikát!

Právě za tímto účelem vznikl program Pagani Rinascimento, který italská automobilka oficiálně uvedla už na konci minulého měsíce. V podstatě jde o to, že do studia Pagani (slovo „továrna“ snad ve spojitosti s touto značkou ani nelze použít) přivezou majitelé své vozy a automobilka zajistí, aby zase vypadaly jako nové. Jde se přitom opravdu hodně do hloubky, doslova do posledního šroubku. Vozy jsou de facto celé rozebrány a znova složeny.

Chtěl si natočil Pagani Zonda F, dostal se ale až příliš blízko

Chtěl si natočil Pagani Zonda F, dostal se ale až příliš blízko

Řemeslníci pracují vždy pouze na jediném voze. Jednotlivé úkony jsou navíc zapisovány do speciální knihy, kterou zákazník obdrží v „hotovým“ vozem. Podle Paganiho zákazníci spoléhají na to, že je automobilka jako jediná na světě schopna vozy zrestaurovat. Chce dát zákazníkům stejný pocit nadšení, jako tomu bylo úplně poprvé.

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 22 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 37 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků