Italské Pagani je v poslední době slušně aktivní. Nedávno značka vyrobila  poslední kus Huayry Roadster , k tomu se představila  speciální edice Tricolore  a minulý rok se ukázala také  ostrá Imola . | Pagani Huayra R Zdroj: Pagani

Italské Pagani je v poslední době slušně aktivní. Nedávno značka vyrobila poslední kus Huayry Roadster, k tomu se představila speciální edice Tricolore a minulý rok se ukázala také ostrá Imola. | Pagani Huayra R | Zdroj: Pagani

Základ Huayry však plánuje Pagani posunout ještě o kus dál, chystá totiž čistě okruhovou hračku s dodatkem R, přesně po vzoru Zondy R. | Pagani Imola Zdroj: Pagani

Základ Huayry však plánuje Pagani posunout ještě o kus dál, chystá totiž čistě okruhovou hračku s dodatkem R, přesně po vzoru Zondy R. | Pagani Imola | Zdroj: Pagani

Zondu R z roku 2009 si určitě pamatujete. Jednalo se o okřídlený a v čistém karbonu provedený speciál bez silniční homologace, jehož atmosférický dvanáctiválec byl natolik hlasitý, že překračoval hlukové limity i mnoha okruhů. | Pagani Imola Zdroj: Pagani

Zondu R z roku 2009 si určitě pamatujete. Jednalo se o okřídlený a v čistém karbonu provedený speciál bez silniční homologace, jehož atmosférický dvanáctiválec byl natolik hlasitý, že překračoval hlukové limity i mnoha okruhů. | Pagani Imola | Zdroj: Pagani

Na Severní smyčce Nürburgringu tehdy Zonda R stanovila rekordní čas 6:47 s. | Pagani Imola Zdroj: Pagani

Na Severní smyčce Nürburgringu tehdy Zonda R stanovila rekordní čas 6:47 s. | Pagani Imola | Zdroj: Pagani

Podobné peklo na kolech se teď plánuje rovněž s Huayrou. A přestože výchozí technika modelu používá dvakrát přeplňovaný V12, šéf automobilky Horacio Pagani již potvrdil, že exkluzivně pro „erko“ bude postaven nový atmosférický V12. | Pagani Imola Zdroj: Pagani

Podobné peklo na kolech se teď plánuje rovněž s Huayrou. A přestože výchozí technika modelu používá dvakrát přeplňovaný V12, šéf automobilky Horacio Pagani již potvrdil, že exkluzivně pro „erko“ bude postaven nový atmosférický V12. | Pagani Imola | Zdroj: Pagani

Prozatím se mluví o výkonu překračujícím 900 koní s omezovačem přes 9500 ot./min. | Pagani Zonda R Zdroj: Pagani

Prozatím se mluví o výkonu překračujícím 900 koní s omezovačem přes 9500 ot./min. | Pagani Zonda R | Zdroj: Pagani

Na podobu exteriéru si ještě musíme počkat. Jak ovšem hlásí první upoutávka, Huayra R bude minimálně stejně ukřičeným strojem jako starší Zonda R. | Pagani Zonda R Zdroj: Pagani

Na podobu exteriéru si ještě musíme počkat. Jak ovšem hlásí první upoutávka, Huayra R bude minimálně stejně ukřičeným strojem jako starší Zonda R. | Pagani Zonda R | Zdroj: Pagani

Se silou přes devět set koní půjde rovněž o nejvýkonnější variantu modelu. Oficiálního představení bychom se měli dočkat ještě v lednu. | Pagani Zonda R Zdroj: Pagani

Se silou přes devět set koní půjde rovněž o nejvýkonnější variantu modelu. Oficiálního představení bychom se měli dočkat ještě v lednu. | Pagani Zonda R | Zdroj: Pagani

 | Pagani Zonda R Zdroj: Pagani

 | Pagani Zonda R | Zdroj: Pagani

 | Pagani Zonda R Zdroj: Pagani

 | Pagani Zonda R | Zdroj: Pagani

Základ Huayry však plánuje Pagani posunout ještě o kus dál, chystá totiž čistě okruhovou hračku s dodatkem R, přesně po vzoru Zondy R. | Pagani Imola Zdroj: Pagani
Zondu R z roku 2009 si určitě pamatujete. Jednalo se o okřídlený a v čistém karbonu provedený speciál bez silniční homologace, jehož atmosférický dvanáctiválec byl natolik hlasitý, že překračoval hlukové limity i mnoha okruhů. | Pagani Imola Zdroj: Pagani
Na Severní smyčce Nürburgringu tehdy Zonda R stanovila rekordní čas 6:47 s. | Pagani Imola Zdroj: Pagani
Podobné peklo na kolech se teď plánuje rovněž s Huayrou. A přestože výchozí technika modelu používá dvakrát přeplňovaný V12, šéf automobilky Horacio Pagani již potvrdil, že exkluzivně pro „erko“ bude postaven nový atmosférický V12. | Pagani Imola Zdroj: Pagani
10
Fotogalerie

Pagani láká na Huayru R. Okruhová hračka zní jako stará Formule 1, nebude mít turba

Přístup jako u legendární Zondy R se zanedlouho aplikuje také na novější Huayru. Bude to opět nářez.

Italské Pagani je v poslední době slušně aktivní. Nedávno značka vyrobila poslední kus Huayry Roadster, k tomu se představila speciální edice Tricolore a minulý rok se ukázala také ostrá Imola. Základ Huayry však plánuje Pagani posunout ještě o kus dál, chystá totiž čistě okruhovou hračku s dodatkem R, přesně po vzoru Zondy R.

Zondu R z roku 2009 si určitě pamatujete. Jednalo se o okřídlený a v čistém karbonu provedený speciál bez silniční homologace, jehož atmosférický dvanáctiválec byl natolik hlasitý, že překračoval hlukové limity i mnoha okruhů. Na Severní smyčce Nürburgringu tehdy Zonda R stanovila rekordní čas 6:47 s.

Podobné peklo na kolech se teď plánuje rovněž s Huayrou. A přestože výchozí technika modelu používá dvakrát přeplňovaný V12, šéf automobilky Horacio Pagani již potvrdil, že exkluzivně pro „erko“ bude postaven nový atmosférický V12. Prozatím se mluví o výkonu překračujícím 900 koní s omezovačem přes 9500 ot./min.

Na podobu exteriéru si ještě musíme počkat. Jak ovšem hlásí první upoutávka, Huayra R bude minimálně stejně ukřičeným strojem jako starší Zonda R. Se silou přes devět set koní půjde rovněž o nejvýkonnější variantu modelu. Oficiálního představení bychom se měli dočkat ještě v lednu.

Galerie doplněna o Pagani Imola a Zonda R.

Doporučujeme

Články odjinud