Pagani Huayra sundá střechu. Roadsterů bude vyrobena pouhá stovka

Na březnovém autosalonu v Ženevě Pagani odhalí otevřenou verzi svého hypersportu Huayra. Automobilka zatím ukazuje fotografii zadní části vozu.
Pagani Huayra sundá střechu. Roadsterů bude vyrobena pouhá stovka

I když se premiéra otevřené verze odvážného hypersportu s ještě hůře vyslovitelným názvem kvapem blíží, Italové v čele s Horaciem Pagani toho k novince zatím příliš neprozradili. Dle tradic značky lze ovšem očekávat konstrukci s pevnou odnímatelnou střechou ve stylu modelu Zonda. 

Zcela jistě bude výrobce muset přepracovat uchycení dveří. "Racčí" dveře standardní verze uchycené právě na střeše s novým typem karoserie nekorespondují. Ostatně podobný ústupek museli řešit i u Mercedesu s modelem SLS Roadster. "Tohle byl ten nejsložitější projekt, do kterého jsme se kdy pustili," okomentoval upoutávku na nový model šéf společnosti, Horacio Pagani.

Podle zákulisních informací zůstane technika z uzavřené verze nezměněna. Turbodmychadla tedy budou stále hlasitě hvízdat při plnění šestilitrového dvanáctiválce původem od AMG. Maximální výkon tohoto agregátu činí 730 koňských sil. Maximální točivý moment je kulatých 1 000 Nm.

Pagani Huayra BC: Vznikne jen 20 kusů, každý za 62 milionů

Pagani Huayra BC: Vznikne jen 20 kusů, každý za 62 milionů

I přes tajnosti italské automobilky si však Huayra Roadster svůj debut již odbyla. Bylo to loni v srpnu během Monterey Car Week v Kalifornii. Akce se však zúčastnilo jen pár nejvěrnějších klientů automobilky. Budiž jim ke cti, že ani po půl roce v podstatě žádná informace neunikla na veřejnost.

Supersporty Pagani se už vyrábějí v nové továrně. Podívejte se, jak vznikala

Supersporty Pagani se už vyrábějí v nové továrně. Podívejte se, jak vznikala

Zřejmě více než třicet milionů korun bude moci na nákup otevřené verze hypersportu vynaložit pouze stovka zákazníků. Právě tolik roadsterů vyprodukuje pouhých 55 zaměstnanců v italském městě San Cesario Sul Panaro.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 43 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků