Pagani Huayra sundá střechu. Roadsterů bude vyrobena pouhá stovka

Na březnovém autosalonu v Ženevě Pagani odhalí otevřenou verzi svého hypersportu Huayra. Automobilka zatím ukazuje fotografii zadní části vozu.
Pagani Huayra sundá střechu. Roadsterů bude vyrobena pouhá stovka

I když se premiéra otevřené verze odvážného hypersportu s ještě hůře vyslovitelným názvem kvapem blíží, Italové v čele s Horaciem Pagani toho k novince zatím příliš neprozradili. Dle tradic značky lze ovšem očekávat konstrukci s pevnou odnímatelnou střechou ve stylu modelu Zonda. 

Zcela jistě bude výrobce muset přepracovat uchycení dveří. "Racčí" dveře standardní verze uchycené právě na střeše s novým typem karoserie nekorespondují. Ostatně podobný ústupek museli řešit i u Mercedesu s modelem SLS Roadster. "Tohle byl ten nejsložitější projekt, do kterého jsme se kdy pustili," okomentoval upoutávku na nový model šéf společnosti, Horacio Pagani.

Podle zákulisních informací zůstane technika z uzavřené verze nezměněna. Turbodmychadla tedy budou stále hlasitě hvízdat při plnění šestilitrového dvanáctiválce původem od AMG. Maximální výkon tohoto agregátu činí 730 koňských sil. Maximální točivý moment je kulatých 1 000 Nm.

Sportovní auta | Ženeva 2016 | Fascinace | Design | Ostatní značky

Pagani Huayra BC: Vznikne jen 20 kusů, každý za 62 milionů

I přes tajnosti italské automobilky si však Huayra Roadster svůj debut již odbyla. Bylo to loni v srpnu během Monterey Car Week v Kalifornii. Akce se však zúčastnilo jen pár nejvěrnějších klientů automobilky. Budiž jim ke cti, že ani po půl roce v podstatě žádná informace neunikla na veřejnost.

Video | Zajímavosti | Sportovní auta | Fascinace | Ostatní značky

Supersporty Pagani se už vyrábějí v nové továrně. Podívejte se, jak vznikala

Zřejmě více než třicet milionů korun bude moci na nákup otevřené verze hypersportu vynaložit pouze stovka zákazníků. Právě tolik roadsterů vyprodukuje pouhých 55 zaměstnanců v italském městě San Cesario Sul Panaro.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků