Pagani Huayra sundá střechu. Roadsterů bude vyrobena pouhá stovka

Na březnovém autosalonu v Ženevě Pagani odhalí otevřenou verzi svého hypersportu Huayra. Automobilka zatím ukazuje fotografii zadní části vozu.
Pagani Huayra sundá střechu. Roadsterů bude vyrobena pouhá stovka

I když se premiéra otevřené verze odvážného hypersportu s ještě hůře vyslovitelným názvem kvapem blíží, Italové v čele s Horaciem Pagani toho k novince zatím příliš neprozradili. Dle tradic značky lze ovšem očekávat konstrukci s pevnou odnímatelnou střechou ve stylu modelu Zonda. 

Zcela jistě bude výrobce muset přepracovat uchycení dveří. "Racčí" dveře standardní verze uchycené právě na střeše s novým typem karoserie nekorespondují. Ostatně podobný ústupek museli řešit i u Mercedesu s modelem SLS Roadster. "Tohle byl ten nejsložitější projekt, do kterého jsme se kdy pustili," okomentoval upoutávku na nový model šéf společnosti, Horacio Pagani.

Podle zákulisních informací zůstane technika z uzavřené verze nezměněna. Turbodmychadla tedy budou stále hlasitě hvízdat při plnění šestilitrového dvanáctiválce původem od AMG. Maximální výkon tohoto agregátu činí 730 koňských sil. Maximální točivý moment je kulatých 1 000 Nm.

Pagani Huayra BC: Vznikne jen 20 kusů, každý za 62 milionů

Pagani Huayra BC: Vznikne jen 20 kusů, každý za 62 milionů

I přes tajnosti italské automobilky si však Huayra Roadster svůj debut již odbyla. Bylo to loni v srpnu během Monterey Car Week v Kalifornii. Akce se však zúčastnilo jen pár nejvěrnějších klientů automobilky. Budiž jim ke cti, že ani po půl roce v podstatě žádná informace neunikla na veřejnost.

Supersporty Pagani se už vyrábějí v nové továrně. Podívejte se, jak vznikala

Supersporty Pagani se už vyrábějí v nové továrně. Podívejte se, jak vznikala

Zřejmě více než třicet milionů korun bude moci na nákup otevřené verze hypersportu vynaložit pouze stovka zákazníků. Právě tolik roadsterů vyprodukuje pouhých 55 zaměstnanců v italském městě San Cesario Sul Panaro.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků