Nejdražší leasing na světě? Tento vůz stojí měsíčně jako Škoda Octavia

Společnost Putnam Leasing informovala o leasingovém programu pro Pagani Huayra Roadster. V přepočtu vás bude stát téměř 550.000 korun měsíčně.

Zatímco u běžných automobilů je financování prostřednictvím leasingu či úvěru na denním pořádku, v případě supersportů se o tom nahlas moc nemluví. Jistě, asi jenom málokterý zájemce o rychlý vůz jedné z věhlasných značek prostě ráno vstane z postele, vytáhne 10 milionů z kasičky a utíká k prodejci, byť ani v případě leasingu to rozhodně nebude žádná láce.

Maserati Levante dorazilo na český trh. Můžete ho mít i na operativní leasing

Maserati Levante dorazilo na český trh. Můžete ho mít i na operativní leasing

Důkazem je nabídka společnosti Putnam Leasing, která nabízí financování pro Pagani Huayra Roadster. S cenou šplhající se v přepočtu k šedesáti milionům korun je to kousek pro opravdu vyvolené jedince, čemuž odpovídají i podmínky financování. Nejdříve je třeba složit rovných 700.000 dolarů, tedy téměř 15 milionů dolarů, a pak splácíte 25.339 dolarů měsíčně, tedy zhruba 541.000 korun. Vše se odvíjí od délky leasingu, kdy dva roky jsou minimum a pět maximum.

Za jedinou splátku si u nás můžete koupit Škodu Octavia 1.0 TSI Style a ještě vám pár „drobných“ zbude. To ale jenom pro představu, o jak vysoké měsíční splátce se tady vlastně bavíme. Není to samozřejmě tak jednoduché – musíte být dostatečně bonitní na to, abyste bylo schopni zvládat splátky po dobu pěti let, jinak se k vám Putnam Leasing otočí zády.

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Pagani představilo Huyaru Roadster na loňském autosalonu v Ženevě a v plánu je vyrobit pouze 100 kusů. Všechny už jsou rezervovány, využití financování od Putnam Leasing je tak vlastně nejsnadnější a nejrychlejší cestou, jak tento vůz pořídit.

S trochou nadsázky jde o jeden z divů automobilového světa, a sice kvůli fanatickému smyslu pro detail Horacia Paganiho, majitele automobilky Pagani. Všechno musí být naprosto dokonalé, nehledě na vynaložené úsilí a peníze. Vůz pohání dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec Mercedes-AMG o výkonu 774 koní a točivém momentu 1000 N.m, který jej umí rozjet z 0-100 km/h za méně než 3 sekundy.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků