Nejdražší leasing na světě? Tento vůz stojí měsíčně jako Škoda Octavia

Společnost Putnam Leasing informovala o leasingovém programu pro Pagani Huayra Roadster. V přepočtu vás bude stát téměř 550.000 korun měsíčně.

Zatímco u běžných automobilů je financování prostřednictvím leasingu či úvěru na denním pořádku, v případě supersportů se o tom nahlas moc nemluví. Jistě, asi jenom málokterý zájemce o rychlý vůz jedné z věhlasných značek prostě ráno vstane z postele, vytáhne 10 milionů z kasičky a utíká k prodejci, byť ani v případě leasingu to rozhodně nebude žádná láce.

Maserati Levante dorazilo na český trh. Můžete ho mít i na operativní leasing

Maserati Levante dorazilo na český trh. Můžete ho mít i na operativní leasing

Důkazem je nabídka společnosti Putnam Leasing, která nabízí financování pro Pagani Huayra Roadster. S cenou šplhající se v přepočtu k šedesáti milionům korun je to kousek pro opravdu vyvolené jedince, čemuž odpovídají i podmínky financování. Nejdříve je třeba složit rovných 700.000 dolarů, tedy téměř 15 milionů dolarů, a pak splácíte 25.339 dolarů měsíčně, tedy zhruba 541.000 korun. Vše se odvíjí od délky leasingu, kdy dva roky jsou minimum a pět maximum.

Za jedinou splátku si u nás můžete koupit Škodu Octavia 1.0 TSI Style a ještě vám pár „drobných“ zbude. To ale jenom pro představu, o jak vysoké měsíční splátce se tady vlastně bavíme. Není to samozřejmě tak jednoduché – musíte být dostatečně bonitní na to, abyste bylo schopni zvládat splátky po dobu pěti let, jinak se k vám Putnam Leasing otočí zády.

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Pagani představilo Huyaru Roadster na loňském autosalonu v Ženevě a v plánu je vyrobit pouze 100 kusů. Všechny už jsou rezervovány, využití financování od Putnam Leasing je tak vlastně nejsnadnější a nejrychlejší cestou, jak tento vůz pořídit.

S trochou nadsázky jde o jeden z divů automobilového světa, a sice kvůli fanatickému smyslu pro detail Horacia Paganiho, majitele automobilky Pagani. Všechno musí být naprosto dokonalé, nehledě na vynaložené úsilí a peníze. Vůz pohání dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec Mercedes-AMG o výkonu 774 koní a točivém momentu 1000 N.m, který jej umí rozjet z 0-100 km/h za méně než 3 sekundy.

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 4 příspěvky
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků