Nejdražší leasing na světě? Tento vůz stojí měsíčně jako Škoda Octavia

Společnost Putnam Leasing informovala o leasingovém programu pro Pagani Huayra Roadster. V přepočtu vás bude stát téměř 550.000 korun měsíčně.

Zatímco u běžných automobilů je financování prostřednictvím leasingu či úvěru na denním pořádku, v případě supersportů se o tom nahlas moc nemluví. Jistě, asi jenom málokterý zájemce o rychlý vůz jedné z věhlasných značek prostě ráno vstane z postele, vytáhne 10 milionů z kasičky a utíká k prodejci, byť ani v případě leasingu to rozhodně nebude žádná láce.

Maserati Levante dorazilo na český trh. Můžete ho mít i na operativní leasing

Maserati Levante dorazilo na český trh. Můžete ho mít i na operativní leasing

Důkazem je nabídka společnosti Putnam Leasing, která nabízí financování pro Pagani Huayra Roadster. S cenou šplhající se v přepočtu k šedesáti milionům korun je to kousek pro opravdu vyvolené jedince, čemuž odpovídají i podmínky financování. Nejdříve je třeba složit rovných 700.000 dolarů, tedy téměř 15 milionů dolarů, a pak splácíte 25.339 dolarů měsíčně, tedy zhruba 541.000 korun. Vše se odvíjí od délky leasingu, kdy dva roky jsou minimum a pět maximum.

Za jedinou splátku si u nás můžete koupit Škodu Octavia 1.0 TSI Style a ještě vám pár „drobných“ zbude. To ale jenom pro představu, o jak vysoké měsíční splátce se tady vlastně bavíme. Není to samozřejmě tak jednoduché – musíte být dostatečně bonitní na to, abyste bylo schopni zvládat splátky po dobu pěti let, jinak se k vám Putnam Leasing otočí zády.

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Pagani představilo Huyaru Roadster na loňském autosalonu v Ženevě a v plánu je vyrobit pouze 100 kusů. Všechny už jsou rezervovány, využití financování od Putnam Leasing je tak vlastně nejsnadnější a nejrychlejší cestou, jak tento vůz pořídit.

S trochou nadsázky jde o jeden z divů automobilového světa, a sice kvůli fanatickému smyslu pro detail Horacia Paganiho, majitele automobilky Pagani. Všechno musí být naprosto dokonalé, nehledě na vynaložené úsilí a peníze. Vůz pohání dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec Mercedes-AMG o výkonu 774 koní a točivém momentu 1000 N.m, který jej umí rozjet z 0-100 km/h za méně než 3 sekundy.

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

dnes | Vladimír Kadera
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 63 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků