Nejdražší leasing na světě? Tento vůz stojí měsíčně jako Škoda Octavia

Společnost Putnam Leasing informovala o leasingovém programu pro Pagani Huayra Roadster. V přepočtu vás bude stát téměř 550.000 korun měsíčně.

Zatímco u běžných automobilů je financování prostřednictvím leasingu či úvěru na denním pořádku, v případě supersportů se o tom nahlas moc nemluví. Jistě, asi jenom málokterý zájemce o rychlý vůz jedné z věhlasných značek prostě ráno vstane z postele, vytáhne 10 milionů z kasičky a utíká k prodejci, byť ani v případě leasingu to rozhodně nebude žádná láce.

Maserati Levante dorazilo na český trh. Můžete ho mít i na operativní leasing

Maserati Levante dorazilo na český trh. Můžete ho mít i na operativní leasing

Důkazem je nabídka společnosti Putnam Leasing, která nabízí financování pro Pagani Huayra Roadster. S cenou šplhající se v přepočtu k šedesáti milionům korun je to kousek pro opravdu vyvolené jedince, čemuž odpovídají i podmínky financování. Nejdříve je třeba složit rovných 700.000 dolarů, tedy téměř 15 milionů dolarů, a pak splácíte 25.339 dolarů měsíčně, tedy zhruba 541.000 korun. Vše se odvíjí od délky leasingu, kdy dva roky jsou minimum a pět maximum.

Za jedinou splátku si u nás můžete koupit Škodu Octavia 1.0 TSI Style a ještě vám pár „drobných“ zbude. To ale jenom pro představu, o jak vysoké měsíční splátce se tady vlastně bavíme. Není to samozřejmě tak jednoduché – musíte být dostatečně bonitní na to, abyste bylo schopni zvládat splátky po dobu pěti let, jinak se k vám Putnam Leasing otočí zády.

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Pagani představilo Huyaru Roadster na loňském autosalonu v Ženevě a v plánu je vyrobit pouze 100 kusů. Všechny už jsou rezervovány, využití financování od Putnam Leasing je tak vlastně nejsnadnější a nejrychlejší cestou, jak tento vůz pořídit.

S trochou nadsázky jde o jeden z divů automobilového světa, a sice kvůli fanatickému smyslu pro detail Horacia Paganiho, majitele automobilky Pagani. Všechno musí být naprosto dokonalé, nehledě na vynaložené úsilí a peníze. Vůz pohání dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec Mercedes-AMG o výkonu 774 koní a točivém momentu 1000 N.m, který jej umí rozjet z 0-100 km/h za méně než 3 sekundy.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků