Pagani Huayra inspirovaná Fiatem: Nečekaná kombinace vypadá úžasně!

Italský úpravce Gerage Italia Customs si vzal do parády Pagani Huayra a proměnil ji na tribut Fiatu Turbina z roku 1954. Výsledek stojí za to.

Kdo by si kdy byl pomyslel, že někdy vůbec použije spojení Pagani Huayra a Fiat? Upřímně, my jsme si to také ani nedovedli představit, ale při pohledu na tuhle Huyaru rychle měníme názor. Upravili ji totiž v Garage Italia  Customs, kterou vlastní Lapo Elkann, jeden z akcionářů automobilky Fiat, aby vzdali čest Fiatu Turbina z roku 1954. Nedává vám to smysl? Nám také moc ne...

Použití červené a bílé barvy je zřejmým spojovacím znakem mezi těmito dvěma vozy. Huayra však má i něco navíc. karoserii i monokok z uhlíkových vláken, zakázová kola a vůbec všechny možné moderní technologie, které z ní dělají jedno z nejlepších superaut na světě. Fiat však ve své době taky nebyl žádné ořezávátko. V polovině dvacátého století měl díky třem turbínám, které mu dávají i jméno, neuvěřitelný výkon 300 koní.

Takto Pagani vrací Zondám původní lesk. Je to úžasná podívaná

Takto Pagani vrací Zondám původní lesk. Je to úžasná podívaná

Tahle Huayra je vskutku neobyčejná. Dostala totiž aerodynamický balíček Tempesta, který zahrnuje mnohé úpravy karoserie pro co nejmenší odpor vzduchu. K tomu všemu ještě auto zdobí zlatá barva z původního Fiatu. Výborně vypadají i třmeny brzd, které jsou vyvedené v italské trikolóře. 

Pagani Zonda HP Barchetta je skutečný unikát!

Pagani Zonda HP Barchetta je skutečný unikát!

Vývoj vozu trval, podle slov Garage Italia Customs, dva roky. Stal se tak časově vůbec jedním z nejnáročnějších projektů, na jakých kdy společnost pracovala. Výsledek za tu práci ale rozhodně stojí.

Prohlédněte si snímky Pagani Huayra Tempesta:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 45 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků