Pagani Huayra inspirovaná Fiatem: Nečekaná kombinace vypadá úžasně!

Italský úpravce Gerage Italia Customs si vzal do parády Pagani Huayra a proměnil ji na tribut Fiatu Turbina z roku 1954. Výsledek stojí za to.

Kdo by si kdy byl pomyslel, že někdy vůbec použije spojení Pagani Huayra a Fiat? Upřímně, my jsme si to také ani nedovedli představit, ale při pohledu na tuhle Huyaru rychle měníme názor. Upravili ji totiž v Garage Italia  Customs, kterou vlastní Lapo Elkann, jeden z akcionářů automobilky Fiat, aby vzdali čest Fiatu Turbina z roku 1954. Nedává vám to smysl? Nám také moc ne...

Použití červené a bílé barvy je zřejmým spojovacím znakem mezi těmito dvěma vozy. Huayra však má i něco navíc. karoserii i monokok z uhlíkových vláken, zakázová kola a vůbec všechny možné moderní technologie, které z ní dělají jedno z nejlepších superaut na světě. Fiat však ve své době taky nebyl žádné ořezávátko. V polovině dvacátého století měl díky třem turbínám, které mu dávají i jméno, neuvěřitelný výkon 300 koní.

Takto Pagani vrací Zondám původní lesk. Je to úžasná podívaná

Takto Pagani vrací Zondám původní lesk. Je to úžasná podívaná

Tahle Huayra je vskutku neobyčejná. Dostala totiž aerodynamický balíček Tempesta, který zahrnuje mnohé úpravy karoserie pro co nejmenší odpor vzduchu. K tomu všemu ještě auto zdobí zlatá barva z původního Fiatu. Výborně vypadají i třmeny brzd, které jsou vyvedené v italské trikolóře. 

Pagani Zonda HP Barchetta je skutečný unikát!

Pagani Zonda HP Barchetta je skutečný unikát!

Vývoj vozu trval, podle slov Garage Italia Customs, dva roky. Stal se tak časově vůbec jedním z nejnáročnějších projektů, na jakých kdy společnost pracovala. Výsledek za tu práci ale rozhodně stojí.

Prohlédněte si snímky Pagani Huayra Tempesta:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků