Pagani Huayra inspirovaná Fiatem: Nečekaná kombinace vypadá úžasně!

Italský úpravce Gerage Italia Customs si vzal do parády Pagani Huayra a proměnil ji na tribut Fiatu Turbina z roku 1954. Výsledek stojí za to.

Kdo by si kdy byl pomyslel, že někdy vůbec použije spojení Pagani Huayra a Fiat? Upřímně, my jsme si to také ani nedovedli představit, ale při pohledu na tuhle Huyaru rychle měníme názor. Upravili ji totiž v Garage Italia  Customs, kterou vlastní Lapo Elkann, jeden z akcionářů automobilky Fiat, aby vzdali čest Fiatu Turbina z roku 1954. Nedává vám to smysl? Nám také moc ne...

Použití červené a bílé barvy je zřejmým spojovacím znakem mezi těmito dvěma vozy. Huayra však má i něco navíc. karoserii i monokok z uhlíkových vláken, zakázová kola a vůbec všechny možné moderní technologie, které z ní dělají jedno z nejlepších superaut na světě. Fiat však ve své době taky nebyl žádné ořezávátko. V polovině dvacátého století měl díky třem turbínám, které mu dávají i jméno, neuvěřitelný výkon 300 koní.

Takto Pagani vrací Zondám původní lesk. Je to úžasná podívaná

Takto Pagani vrací Zondám původní lesk. Je to úžasná podívaná

Tahle Huayra je vskutku neobyčejná. Dostala totiž aerodynamický balíček Tempesta, který zahrnuje mnohé úpravy karoserie pro co nejmenší odpor vzduchu. K tomu všemu ještě auto zdobí zlatá barva z původního Fiatu. Výborně vypadají i třmeny brzd, které jsou vyvedené v italské trikolóře. 

Pagani Zonda HP Barchetta je skutečný unikát!

Pagani Zonda HP Barchetta je skutečný unikát!

Vývoj vozu trval, podle slov Garage Italia Customs, dva roky. Stal se tak časově vůbec jedním z nejnáročnějších projektů, na jakých kdy společnost pracovala. Výsledek za tu práci ale rozhodně stojí.

Prohlédněte si snímky Pagani Huayra Tempesta:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků