Pagani Huayra Bingo Sports Edition: Proti gustu…

Zakázková barevná kombinace je to nejmenší, co mohou výrobci nejexkluzivnějších aut svým zákazníkům nabídnout. Japonský prodejce superaut Bingo Sports objednal pro svého zákazníka Pagani Huyara ve zlatohnědém provedení s bílými koly.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pagani Huayra má před zadní nápravou uložený motor V12 6,0 l, přeplňovaný dvěma turbodmychadly; vyrábí ho AMG speciálně pro Horacia Paganiho

V našich očích mohou takové odstíny na futuristickém supersportu s maximální rychlostí 370 km/h působit poněkud zvláštně, ale nejen v Asii vyjadřují tradiční představu vrcholného luxusu. 

Nejmenovaný zákazník údajně zaplatí za zlatavou Huayru 1 750 000 dolarů, což v přepočtu dělá více než 42 milionů korun.

Přečtěte si i další zajímavosti o Pagani Huayra:

Čínská replika Pagani Huayra je ještě horší, než vypadá

Čínská replika Pagani Huayra je ještě horší, než vypadá

Česká leasingovka nabízí Pagani Huayra za 650 000 Kč. Měsíčně

Česká leasingovka nabízí Pagani Huayra za 650 000 Kč. Měsíčně

Zakladatel Facebooku mění auto, z GTI přesedne do Pagani Huayra

Zakladatel Facebooku mění auto, z GTI přesedne do Pagani Huayra

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků