Pagani nechal nahlédnout do své garáže. Ukázal sbírku modelů i milovaný Jaguar

Ani zakladatel automobilky Pagani se v době pandemie koronaviru nenudí. Nyní nám ukázal pár pokladů ze své vlastní garáže.

S hashtagem #StayInYourGarage nám argentinský mistr Horacio Pagani radí, abychom v období pandemie raději zůstali ve své garáži. Taková garáž zakladatele automobilky vyrábějící supersporty ale samozřejmě není jen tak ledajaká. Především je tedy naplněna nejrůznějšími poklady, o kterých se může pouhým smrtelníkům jenom zdát.

Umění na kolech: Huayra Roadster BC má přes 800 koní a vznikne jich pouze 40

Umění na kolech: Huayra Roadster BC má přes 800 koní a vznikne jich pouze 40

Pagani nám toho ve svém videu neukazuje příliš, své soukromí ovšem aspoň částečně poodhaluje. Tak například konstruktérova posedlost Jaguarem E-Type je očividná, když se pustí do delšího vyprávění, ve kterém se vrací do dětství v rodné Argentině, kde jeho láska pro britský sporťák započala. A jakmile Pagani mohl, jeden exemplář z roku 1963 v červeném laku si pořídil.

Věděli jste však, že je Pagani také vášnivým sběratelem automobilových modelů? Ve své sbírce má více jak 120 kousků. Od starých závoďáků včetně Porsche 917, zjevného odkazu na mistrovu kariéru u Lamborghini s modely Miury či Countache, až po modernější exempláře jako třeba Bugatti Veyron.

Ferrari táhne do boje proti koronaviru. Vzpínajícího se koně najdete v respirátorech

Ferrari táhne do boje proti koronaviru. Vzpínajícího se koně najdete v respirátorech

Dále je v Paganiho garáži sbírka několika mopedů a pochopitelně jsou prostory vyzdobeny nejrůznějšími dekoracemi a obrazy s motoristickou tématikou. Opravdové místo, kde může pravý petrolhead na chvíli zapomenout na všechny starosti světa. Ke všemu Pagani dodává, aby lidé začali na sociální sítě sdílet i své klenoty z garáží, které v nich probouzí emoce. Podobně jako u něj, když na chvíli nastartuje svou Huayru Roadster BC

Jaguar

Britský Jaguar vznikl v roce 1922 jak Swallow Sidecars Company, v roce 1945 dostal svůj současný název Jaguar Cars Limited.

Výrobce sportovních a luxusních automobilů byl v roce 1989 koupen Fordem. Od roku 2008 ho vlastní indická Tata Motors.

Jaguar F-Pace • Jaguar E-Pace • Jaguar I-Pace • Jaguar F-Type • Jaguar XE  •Jaguar XF

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

včera | Jan Mička | 92 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků