Nástupce Huayry oznámil Horacio Pagani už v říjnu loňského roku a naproti tomu, že veřejnost nezná jeho podobu, jsou všechny vozy už prodané. Pagani

Nástupce Huayry oznámil Horacio Pagani už v říjnu loňského roku a naproti tomu, že veřejnost nezná jeho podobu, jsou všechny vozy už prodané. | Pagani

Video ale ukazuje i verzi s manuální převodovkou. Kolem ní se vedou diskuse, jelikož takto houževnatá manuální skříň je vzácností. Pagani

Video ale ukazuje i verzi s manuální převodovkou. Kolem ní se vedou diskuse, jelikož takto houževnatá manuální skříň je vzácností. | Pagani

Nový model má pracovní označení C10, ale k oficiální premiéře jistě dostane jiné zvučné jméno, jelikož i Huayra byla původně vyvíjena jako C9. Pagani

Nový model má pracovní označení C10, ale k oficiální premiéře jistě dostane jiné zvučné jméno, jelikož i Huayra byla původně vyvíjena jako C9. | Pagani

Produkce zahrnující kupé, roadstery a speciální edice je omezená na sérii 280 až 300 kusů. Pagani

Produkce zahrnující kupé, roadstery a speciální edice je omezená na sérii 280 až 300 kusů. | Pagani

Čtveřice zadních světel odkazuje na Zondu, zatímco střední část využije nasbírané poznatky v oblasti aktivní aerodynamiky z Huayry. Pagani

Čtveřice zadních světel odkazuje na Zondu, zatímco střední část využije nasbírané poznatky v oblasti aktivní aerodynamiky z Huayry. | Pagani

Čtveřice koncovek výfuku má zcela novou elipsovitou podobu. Pagani

Čtveřice koncovek výfuku má zcela novou elipsovitou podobu. | Pagani

Přední světla jsou moderní interpretací obou modelů. Novinkou je jejich zapuštění pro hladší linii. Pagani

Přední světla jsou moderní interpretací obou modelů. Novinkou je jejich zapuštění pro hladší linii. | Pagani

Samozřejmě nechybí karbonová plaketa u čelního skla. Pagani

Samozřejmě nechybí karbonová plaketa u čelního skla. | Pagani

Už nyní má automobilka k dispozici pohonnou soustavu z Codalunga o výkonu 840 koní a 1 100 Nm točivého momentu přenášenou na sedmistupňovou sekvenci Xtrac. Pagani

Už nyní má automobilka k dispozici pohonnou soustavu z Codalunga o výkonu 840 koní a 1 100 Nm točivého momentu přenášenou na sedmistupňovou sekvenci Xtrac. | Pagani

Novinka si ponechá šestilitrový twin-turbo dvanáctiválec AMG. Pagani

Novinka si ponechá šestilitrový twin-turbo dvanáctiválec AMG. | Pagani

Video ale ukazuje i verzi s manuální převodovkou. Kolem ní se vedou diskuse, jelikož takto houževnatá manuální skříň je vzácností. Pagani

Video ale ukazuje i verzi s manuální převodovkou. Kolem ní se vedou diskuse, jelikož takto houževnatá manuální skříň je vzácností. | Pagani

Video ale ukazuje i verzi s manuální převodovkou. Kolem ní se vedou diskuse, jelikož takto houževnatá manuální skříň je vzácností. Pagani
Nový model má pracovní označení C10, ale k oficiální premiéře jistě dostane jiné zvučné jméno, jelikož i Huayra byla původně vyvíjena jako C9. Pagani
Produkce zahrnující kupé, roadstery a speciální edice je omezená na sérii 280 až 300 kusů. Pagani
Čtveřice zadních světel odkazuje na Zondu, zatímco střední část využije nasbírané poznatky v oblasti aktivní aerodynamiky z Huayry. Pagani
11
Fotogalerie

Pagani C10 poprvé odhaluje detaily bez kamufláže. Pro nadšené řidiče má skvělé překvapení!

Podoba Pagani C10 zůstala zatím veřejnosti skryta, ale ani to nezabránilo úplnému vyprodání výrobní kapacity. Není divu, lákadel je mnoho.

Nástupce Huayry oznámil Horacio Pagani už v říjnu loňského roku a naproti tomu, že veřejnost nezná jeho podobu, jsou všechny vozy už prodané. Produkce zahrnující kupé, roadstery a speciální edice je omezená na sérii 280 až 300 kusů. Horacio si mohl nové majitele vybírat, jelikož jen poptávka amerického trhu by stačila k naplnění kalendáře.

Nový model má pracovní označení C10, ale k oficiální premiéře jistě dostane jiné zvučné jméno, jelikož i Huayra byla původně vyvíjena jako C9. Podoba nového supersportu je zatím tajemstvím, které částečně prozrazuje nové propagační video. Díky odhaleným detailům a fotografiím kamuflovaného vozu lze říct, že C10 bude ztělesněním toho nejlepšího, co oba předchůdci přinesli.

Čtveřice zadních světel odkazuje na Zondu, zatímco střední část využije nasbírané poznatky v oblasti aktivní aerodynamiky z Huayry. Čtveřice koncovek výfuku má zcela novou elipsovitou podobu. Přední světla jsou moderní interpretací obou modelů. Novinkou je jejich zapuštění pro hladší linii. Samozřejmě nechybí karbonová plaketa u čelního skla. Zpětná zrcátka budou pravděpodobně evolucí tvaru z Huayry stejně jako aerodynamické průduchy na bočních partiích přídě.

Hodně se mluví i o použité technice. Horacio se zaměřil na redukci hmotnosti, což v kombinaci s vyšším výkonem slibuje mimořádnou dynamiku. Už nyní má automobilka k dispozici pohonnou soustavu z Codalunga o výkonu 840 koní a 1100 Nm točivého momentu přenášenou na sedmistupňovou sekvenci Xtrac.

Pokud jste se báli o narušení tradice, můžete zůstat klidní. Novinka si ponechá šestilitrový twin-turbo dvanáctiválec AMG. Známé je jeho spojení s dvouspojkovým automatem, který bez problému takový výkon zvládá. Video ale ukazuje i verzi s manuální převodovkou. Kolem ní se vedou diskuse, jelikož takto houževnatá manuální skříň je vzácností. Ve hře je tak možnost, že manuál bude mít trochu nižší výkon.

Doporučujeme

Články odjinud