Oživeno: Logan 1,5 dCi konečně v nabídce Dacie (kompletní ceník)

35 komentářů

Vita
6. dubna • 0:20

Už jen pořádné šusŤákovky Addidas ,prsten s černým kamenem ,hadřík na leštění vejfálu a je to láska na celý život.

Vita
6. dubna • 0:20

Už jen pořádné šusŤákovky Addidas ,prsten s černým kamenem ,hadřík na leštění vejfálu a je to láska na celý život.

JanQ
5. dubna • 16:49

Logan dCi video

http://www.dacia.ro/siab/drive%20test.wmv

Ferohora
5. dubna • 8:05

Ja som to hovoril od zaciatku. Keby sudruhovia z Renaultu spravili uz Thaliu, alebo Logana od zaciatku ako kombik v diesli, tak predavaju 2-3 krat tolko ako teraz. To je presne to co vychodna europa potrebuje: lacne velke auto co malo zerie  Kvalita a bezpecnost je bohuzial az niekde vzadu   

Ivo
5. dubna • 21:33

Jasně, prodávají tu nejnepraktičtější variantu, sedana, o nějž je obecně nejmenší zájem (viz Fábia sedan=propadák), až vyjedou s kombíkem a hatchem, bude to frmol. Už teď se prodává v Evropě víc Loganů, než Fábií.

Ivo
4. dubna • 20:09

Jestliže srovnatelná varianta s benzínovým motorem 1,4 stojí 217 000, tak si diesla za 270 000 nikdo snad nemůže koupit, protože se mu tato investice může vrátit asi až za  100 000 km, což je prakticky neakceptovatelné (uvažuji, že všechny náklady jsou u obou aut stejné a šetří se vlastně jen o 2 litry nižší spotřebou. Rozdíl v ceně je 53 000,-. A ať se to dobře počítá, na spotřebě se ušetří 53 Kč/100 km.) Kdo ho chce, musí logicky počkat, až ho slevní na rozumnou cenu, nyní prodejci zkouší, co trh snese. Příští rok bude za 250 000,-, v akcích i za míň.

Marek71
4. dubna • 21:50

Ďalšia vec je, že Logana si zvyčajne kupujú ľudia ako náhradu za staré auto a zvyčajne s ním najazdia dosť málo za rok, takže význam tohoto nafťáka mi za tú cenu celkom uniká...

mvb
5. dubna • 1:19

je to tak maximalne pro taxikare, nebo pro milovniky dieselu, nebo pro nekoho, kdo topi naftou a tu tam si neco ulije do auta... kdo najezdi tolik km, aby se mu diesel vyplatil, si pravdepodobne nekoupi Logana...

Péťa
4. dubna • 19:03

Může mi někdo rozumně vysvětlit důvod přítomnost výbavy Ambiance nebo případně důvod, proč by si ji někdo měl koupit? Za 3 tisíce navíc dostanu LS Drive s výbavou za 21 tisíc (posilovač, mlhovky, electrique pack). Ne že bych si Logana chtěl koupit:D

lukas
4. dubna • 21:38

to samy proč nedátt 7tis navíc za Arcticu, když tam mam klimačku za 32tisic...že??? prostě akční model.

lukas
4. dubna • 21:36

protože LS znamená limitobvaná série- jedná se o omezený počet vozů (časově).

DDT
4. dubna • 17:25

LOGAN, to je to auto vyrobene od lidi co jezdi na oslech?

Brouk
4. dubna • 21:18

A na cem jezdis ty? urcite nemas doma mercedes S-klasse, jinak bys nazavital na takovehle forum. Dacia je znacka uplne stejna jako skoda. Skoda vyrabela do prichodu VW misto aut akorat septik. Az od roku 97 se da mluvit o autech. DAcie se taky rozjede, ale chce to cas. Hned prvni model nemohl byt spickovy.

Jaja
5. dubna • 16:06

Jen pro osvezeni pameti co vyrabela znacka Skoda pred prichodem komancu ;)
Cekam zde na stejne porovnani od "slavne" znacky Dacia
 

Jaja
5. dubna • 16:06

Safra jeste ten link: http://www.skoda-auto.com/cze/100/history/

Jaja
5. dubna • 16:08

Tady je pro porovnani historie Dacie: http://www.daciagroup.cz/cz/DaciaSITe/dacia_group/index.html LOL

Marek71
4. dubna • 21:53

A hlavne, podľa mňa, chcel Renault vyrobiť lacné auto, kde by využil čo najviac komponentov zo starého Clia, alebo Thalie. Vypadá to, že sa celkom trafili, keď im to kupujú aj v Nemecku. Zrovna v pondelok som na nemeckej diaľnici stretol 4 kamiony s Loganmi. A zaujímavé, že najmenej 2 z nich boli slovenské

Hadr
5. dubna • 7:42

A hlavně ve Francii. Mám známého, ten jezdí v Meganu a koupí si Logana v dieselu. Jeho kamarád v lednu prodal mírně jeté Audi S4 (!), protože potřeboval prachy na bydlení a za eurásky, co mu zbyly si ještě pořídil nového Logana. Frantíci po nich jdou jako diví, berou je tak trochu za své!

Petr
4. dubna • 18:16

aaaaaaaaaaano

cartman
4. dubna • 20:10

no poznáme ďalej aj autá od ludí ktorí jedia mačky a psov, iní robia ženám bukkake, alebo ďalší sa vyžívajú v točení fekálporna  

lukas
3. dubna • 10:52

ach jo. Logan Ambiance za 270tisic v ropě, bude mit servo, bag řidiče, a možna i to ABS, ale tim to konči, když bag spolujezdce je i v Laureate za připlatek......

Marek71
3. dubna • 15:24

No a čo by si chcel za tie prachy ? Je to lacné auto, tak sa to niekdu musí prejaviť.

lukas
3. dubna • 20:37

nic.

jen si přeči članek - bag spolujezdce ve standartu.....dyt je to blbost.

i Arctica ho ma za připlatek

JanQ
3. dubna • 8:03

Thalia dCi je za 269900kc...sice se slevou ale za tuhle cenu...asi bych si ji vybral za stejny penize nez Logana....ma plnej pozink napr..

houmr
14. dubna • 18:30

ahoj ještě jeden poznatek hodinová práce na dacii 400kč na thálii 600kč proč??

houmr
14. dubna • 18:28

nic proti thalii jen nevim kde jsi přišel k plnému pozinku, ten najdeš na espase ale rozhodně ne na thálii. možná zklamání ale buď realista. ještě malý detail měřím 1.8m a v thálii jsem jako preclík mám 3 děti a místo je pro mě to hlavní. :o) každopádně přeji hodně štastných kilometrů houmr

Jirka
3. dubna • 12:36

Kdyz jsem se minule rozhodoval o koupi auta, tak mi znamy technik rikal, at si hlavne nekupuju Renaulta, cenu maji sice vyhodnou, ale cena nahradnich dilu je dvojnasobna nez u konkurence. Nevite nahodou, jak je to u Dacie?? Protoze jestli ma stejnou cenovou politiku jako Renault, tak by to asi zas az tak vyhodna koupe nebyla. Podotykam, ze si nemuzu kazde 2-3 roky dovolit nove auto, takze musim myslet i na pozarucni obdobi.

GTE
3. dubna • 16:21

Jedna paní povídala.... myslím, že ceny náhradních dílů na auta jsou porovnatelné - vždy záleží spíš v jakém množství se ten daný model vyrobil a kolik dílů má společných např. s jinými modely - tj. vyrábí se i více náhr. dílů a tím je i jejich výroba levnější - to se pak promítne do konečné koncové ceny.
Řada dílů, které člověk běžně po pár letech potřebuje, se dá koupit z druhovýroby při porovnatelné kvalitě.
Nemyslím si, že by ta či ona automobilka měla rapidně rozdílné ceny náhr. dílů. Tj. např. brzdové destičky, kotouče, ložiska, různá těsnění, blatníky, kapoty, nárazníky apod. budou stát podobnou cenu na Thalii, Fabii, Golfa, Astru, Focuse..... někde bude něco levnější, jiný díl zase dražší ...
Mám x-tého Renaulta a na ceny náhr. dílů si nemohu stěžovat. Když se pak bavím s kamarády co je stál nějaký díl na jejich auta, vychází mi to pak + - stejné...

waqd
3. dubna • 12:46

ceny ND jsou cca údajně asi cca o 15% nižší, takovýty věcon shodný s Renaultem asi budou stejný. Asi před 3/4 rokem vyšel v SM obsáhlej materiál o autech do 300.000 Kč a tam byly u každýho auta vypsaný ceny takovejch těch dílů, co podléhají zkáze, jako přední blatník, přední nárazník, čelní sklo apod. a co sem tam tak vyčetl, tak Dacia byla tak zhruba na průměru - nejlevnější byla Lada, nejdražší korejský auta.
Mimochodem, dneska byl náš Logánek na 1. servisní prohlídce (předepsaná po 15.000 km/1 rok) a stálo to 760 korun včetně daně...

Pavl
4. dubna • 22:17

JJ Lada rulez

MaG
3. dubna • 22:18

760kč za prohlídku? A to měnili i olej? To bych chtěl vidět ten shit co ti tam nalili

qqq
4. dubna • 8:40

bez oleje...

waqd
3. dubna • 12:47

ceny o 15% nižší oproti Renaultu (to mi ňák vypadlo)

vedeni
3. dubna • 4:36

"Mnoho dalsiho"?  Tak to cekam vycerpavajici seznam vybavy jako ozdobne kryty kol, ozdobne obroucky pristroju, mechanicke spousteni oken, treti brzdove svetlo, zadni mlhove svetlo, priprava pro radio, sedadlo ridice i spolujezdce podelne nastavitelne, rezervni kolo, mechanicka regulace sklonu svetlometu a pod.  Tak to mela kdysi Skodovka na strankach pro Octavii classic. Classic - a mel nejdelsi seznam standardni vybavy!

puck
3. dubna • 8:16

vacsina z toho je dnes uz povinna vybava ale pre mojho dedka, je to stale ohromujuca vec

Doporučujeme

Články odjinud